lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst 8 november 2009 Bolletje als je toevallig toch nog meeleesthet is nog niet te laat om de schade te be-perken. Je hoeft echt niet altijd klaar te staan voorons of voor Jos. Wij zijn er ook voor jouhelaas kunnen we nu niet allemaal om je heen komen staanmaar in gedachten wel. Als het helpt om even te bellen, log dan in meis.Jouw verlangen en jouw verdriet is jouw triggerdat vandaag wakker is gemaakt,oh wat herken ik datblijf delen met ons pleaseIk voel me machteloosen dat is mijn triggerdus we hebben elkaar nodigliefs Jane
Soothe Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 Houtje, het was vandaag mooi zonnig weer.Jij weet de dijk bij de sluizen, daar heb ik een tijd in de zon gestaan.Blik op de hemel gericht. Perfecte zonlamp, daar kan ik weer een week op verder.Dag Houtje.
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst 8 november 2009 Zullen we de meeting maar verzetten naar 31 dec?en dan slaapzakken mee?hier nog zo eenJane
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 Af en toe ff melden dan voor onze gemoedsrust Coco hahahaWe zijn nou eenmaal bijna allemaal zorgers he.Dus ja dat heb je tegen als je je niet bij tijd en wijle meldgrappig jane dat dacht ik ook waarom geen meeting op eerste kerstdag of oudjaarsdagLijkt me geen gek idee om dan juist de spririt van elkaar te voelen:)
Soothe Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 Nee Mr Wing. De Beatrix sluizen in Vreeswijk!Zulke gigantische sluizen zijn hier niet.Groet.
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 cocootjedat heb ik ook hoor als ik het moeilijk hebmaar ik heb dan ook een vangnet achter de hand,zou eigenlijk iedereen moeten hebben knuffel van me terug
druppeltje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 Bolleke ik log ook nog even in voor jou. Helaas weet ik ook wat het is om geen kinderen te hebben en wat je vandaag gebeurde was natuurlijk een grote trigger. Maar een alcie heeft altijd wel een reden om te drinken dus probeer te stoppen meis. Helaas ging ik dinsdag ook voor de bijl want voelde zo vreselijk. De nedelaag de volgende dag was nog erger. Ik weet dat ik nu nuchter makkelijk heb praten maar weet even goed dat alcohol de problemen erger maken. Probeer de schade te beperken en kapt er mee.Eh zou als ik jou was die ene posting met het 3 letterige woordje weghalen of aanpassen. Tis duidelijk dat jij je zo voelt maar je krijgt vingertikken van de moderator als je het laat staan.Sterkte meis en als ik wat voor je kan doen dan weet je me te vinden he.
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 Huppelen we dan allemaal ergens over een weide ofzoiets??? hahahHoe is t met jou Drup trek je t vandaag een beetje allemaal???En ik ben ook benieuwd hoe het met isa is???
Alf Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 PipJe wilt het nu gaan volhouden, je bedoelt om niets meer te drinken? Als je, zoals je zegt, niet meer sociaal kunt drinken dan is dat denk ik de enig optie, hoe moeilijk ook. En ook weer makkelijk want je hoeft nog meer één ding en dat is loslaten.En ja hoor, ook ik kan best lachen om de ochtendpraat. En ook ik heb veel aan het forum gehad, het heeft me aangezet definitief te stoppen.ValentineDank je voor je duidelijke uiteenzetting. Benijden hoeft echt niet, ieder beschrijft weer op zn eigen manier waar hij/zij mee bezig is, jij ook en dat is juist het leuke van dit forum, die verschillende invalshoeken. Ik ben naar mijn idee soms nog wel eens formeel of afstandelijk, en ik benijd dan weer mensen die heel duidelijk over gevoelens kunnen spreken en anderen daarin kunnen steunen, daar leer ik weer van. Zo halen we op het forum wat we nodig hebben, idd. En schrijven naast je drukke werk, ja ik vind nu al dat ik dingen verwaarloos omdat ik graag op het forum zit(zat), het werkt verslavend.ERWat weet je het weer leuk te brengen. Zo is het wel ja, ik heb ook al van Houtje begrepen dat het een toevalstreffer is als er antwoord komt, soms meer, soms minder, het zij zo. Ik blijf wel hoor, kan niet meer zonder, al is het alleen al om jou in de gaten te houden. HoutjeJe was vandaag heel duidelijk en dat was heel goed voor me. Je hoeft echt niet op dingen terug te komen ook niet een paar dagen later, tenzij je het zelf graag wilt. En slordigheden? Daar wil ik niet van horen hoor, ik vind je juist altijd heel precies en overdacht. Daarom:eén terug:present:BolEen ontroerend stuk over je ontmoeting. Koester dat ondanks de pijn en maak het niet stuk door te gaan drinken. Met mij gaat het al wat beter en dat wordt minder als ik jou zie lijden. En knijp er nou niet weer uit voordat ik dit gepost heb he.
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 Drup,hoe is het nu met je kun je het nog een beetje aan vandaagLieve knuffel van me
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 Lieve mensen slaap lekker ik ga naar m,n bed lieve knuffel van me voor allemaal
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 Truste meiskeNou over t algemeen genomen hebben de meeste wat last het weer,das zo ongeveer de korste conlusie die ik over vandaag kan trekken thee.Het goeie daaraan is dat we met veel op het forum zijn vandaag
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 Dat is een mooi bericht thee!!!!!!!!wat heerlijk voor je.en voor je hele familieGeniet van deze dag, zolang mogelijk
Alf Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 Goed bericht TheDas een taaie die pa van jedie wil nog even doorgaan!
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 nog even voor théwat heerlijk voor je thélieve knuffel van me:present:
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 soothehier was het heel de dag donker weerbijna heel de dag licht aan gehad
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 Ben er weer, mn laptop heeft het een beetje moeilijk.Bolletje nog niet weer terug??AlkolJa ik bedoel inderdaad echt helemaal stoppen met drinken.
tapas Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 Thee, die man is echt niet stuk te krijgen he!!fijn dat het zo goed gaat!!Wing, bedankt terug. Fijn om te lezen dat je mijn postings waardeert, medestadsgenoot!!Ik moet eerlijk zeggen dat de nieuwe medicatie die ik gekregen heb er wel een grote rol bij speelt.Ik voel me zoveel rustiger en evenwichtiger en dat is prettig! Heb in lange tijd niet zo'n fijn weekend gehad,gewoon in mijn eentje thuis, beetje ontwerpen en zelfs dat hoeft niet af van mezelf. Niet stressen maar gewoon doen wat ik kan en meer nietbed is verschoond en de elektrieke onderdeken staat aan, kat en hond zijn binnen, voor de zekerheid wel een pammetje genomen want ik wil vannacht wel erg graag gewoon slapenen duik ik zometeen lekker mijn fris ruikende buiten gedroogde bedje in, erg vroeg voor mijn doen.goh, het wordt nog eens wat!Iedereen nog een fijne avond !
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 Oh Thé ik ben echt blij voor je meid!!!!
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst 8 november 2009 Thee hopelijk heb je zijn genen ge-erfden nou wel luisteren hewat ie je te vertellen heeft!!Moet wel erg de moeite waard zijndat hij daar zo veel voor doet.Jane
Emmaroos Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 Maar ik ben er wel hoor, hé.Alco fijn dat je blijft en hou mij maar in de gaten hoor, veilig gevoel.Thé, wat een geweldig nieuws, zo zie je maar, je pa heeft helemaal geen tijd en geen zin om dood te gaan, die wil nog even lekker genieten.Jammer dat Bol uitgelogd is maar ik hoop dat ze er morgen weer is.
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Geplaatst 8 november 2009 Ha pip gelukkig was dat de reden, ik had nl ook niet gereageerd las ik..Bolletje komt wel terug hoor denk ik, dat wilde ik je nog even zeggen, sorry van net
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden