witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Hee Bolletje,Zie je nu hoe aardig iedereen van het forum jou vind???Nu zijn mensen er een keer voor jou!!!Zelfs Coco heeft speciaal voor je ingelogd.En mensen blijven voor jou online.We snappen allemaal je verdriet,maar we gunnen het je zo dat je NU voor jezelf kiest!!Kom op Bol doe iets met de tips die je hebt gekregen.Doe het voor jezelfKun je morgen weer trots op jezelf zijn!!Dikke knuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 houtjejaaa.... nu begrijp ik hetB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Bol?Ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 aiaiaia, die emoties ook he, de trigger om te gaan drinken, in dit geval dus de L van lonelyIk geef Houtje en Wingchun gelijk, emotie en drank kan je beter loskoppelen en wat wing schrijft vind ik erg mooidat onder die ruwe verdrietlaag ook iets teers zit.Wing, Ik ben inmiddels aan mijn 3e droge jaar begonnen en wat het me gegeven heeft is meer dan ik ooit had kunnen denkenSoms is er echt nog wel het gemis, van even gewoon uit mijn dak kunnen gaan en sch*)t aan de hele wereld hebbendie domme dronken lol af en toe, maar toch heb ik het er niet voor over.De afgelopen tijd zit ik weer in een groeispurt na maanden stilstand. Die maanden stilstand zijn ook steeds nodig om te kunnen groeienVoor mijn gevoel heb ik alles zo ongeveer wel voorbij zien komen, alle blote emoties zonder verdovingin het begin is dat eng en angstig en wil je niet voelen maar hoe meer je het toelaat en accepteert hoe makkelijker het wordt en hoe beter je jezelf leert kennen.voelen is nodig om je grenzen te kunnen bepalen en voor jezelf te kunnen staan. Zonder voelen kom je daar niet.Ik heb meermalen onder in de put gezeten maar weet nu voor mezelf dat ik zonder drank ook weer uit die put kan komenik heb meer vertrouwen gekregen in mezelf en de laatste tijd merk ik dat ik meer voor mezelf ga staan. Dat dit mijn leven is en dat ik degene ben die dat kan maken en brekenIk vind mezelf steeds leuker worden en steeds 'volwassener', had gedacht dat dat helemaal niet leuk zou zijn maar dat is het wel.Ik ben mezelf de baas aan het worden en raak steeds beter bevriend met mezelf.ik ben dus blij dat ik gestopt ben, en het is wel een lange adem maar het is een enorm goede investering geweest om de drank te laten staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ja snap ik Co, het blijft moeilijk hé?Maar ik ben echt heel blij om weer wat van je te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 pipja nou en of maar ben niet weg hoorlater of andere keer misschien iets meer hierovernu eerst even onze bol erdoor trekken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Bol , ik log even voor jou speciaal in,gooi weg die handel het lost niets op,denk nu even aan jezelf please,ik snap dat je eenzaam bent, maar lost drank wat op?????????dacht het niet hédus daarom lieve bol DOE HET NIETeen hele lieve knuffel van mij voor bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 goedenavond allemaalik zelf heb vandaag een Seasonal affective disorder,maar ja gaat ook wel weer over knuffie voor allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ze is dr niet meer Coco.Hoop dat ze snel terug komt en/ anders morgen terugkomtZou t erg vinden als ze niet meer komt omdat ze zich misschien schaamt ofzo.dus Bol gewoon weer terugkomen he.... Liefst zo snel mogelijk.Snap t als je t ff niet over jezelf wilt hebben Coco, maar toch ben ik ook blij dat je er weer bent hoor.Vind t zo knap dat je die twee dingen tegelijkertijd laat staan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Je hebt gelijk Co!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 ???? meiske waar zit je mee??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Pffff, wat is dat toch moeilijk hé Witte.Iemand die het moeilijk heeft en er doorheen zit, dat je die dan niet kan bereiken.Ik hoop dat Bol nog even terugkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Seasonal affective disorder, Ik ook.Ik dol niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Soothe komt door dat klere weer denk ik pfffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 witteja ik ziet het bolletje weg....Bol gewoon weer terugkomen hoor, je hoeftje nergens voor te schamen, chips happenes,ik ga er zeker niet anders door naar je kijkenje blijft voor mij de eerlijke, warme, meelevendesterke bol:heart:uhm ja ik join the club...soothe en meiske... benniet vrolijk...zelfs depri getsssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Meiske, ik weet niet of ik de lente haal.Ik stort altijd in, in dit jaar getijde!Als we de hele poppenkast- kerst -oud en nieuw hebben gehad,Ga ik weer als een speer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Druppeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 ik vind er al jarenlang helemaal niets meer aan,aan de jaarwisseling en feestdagen, van mij mogenze het overslaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Blij dat ik hierin niet uniek ben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 tja da's voor mij ook spannend oud en nieuw soothezal dan het eerste jaar alcoholvrij zijn hoop ik danmaar het is nog niet zover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 joepieeeeeeee:wacko:verplichtingenverplichtbah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 soothe ik ook:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Zou het zeker droog doorstaan Meiske.Ik weet nog dat mijn eerste droge feestdagen, een enorme meerwaarde gaven.En ook dit jaar doe ik het droog, dat weet ik zeker!Geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Oooohhh maar dan heb ik dat ook.......en ook zo iemand die mega tegen de feestdagen opziet.Opgeklopt gedoe allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Heej coco waar zat je:Dblij dat je er weer bent,was je een beetje forum moe meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden