PEM Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Dank voor jullie reactie.Emmaroos je gaat goed!! Blijven vasthouden en volhouden.Het zal niet altijd even gemakkelijk gaan. Maar met de vele hulpmiddelen van hier is het me altijd nog gelukt.Van uitstellen met de eierwekker tot vele rondjes lopen enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Truste Corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 better energy Pip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 AlkolJa ik leer iedere dag van iedereen op dit forum, wantiedereen geeft vanuit zichzelf input die heeldivers is en nuttig. Veel verschillende invalshoeken, ikvind dat heel leerzaam. Ook het gegooi van croissants enkopjes koffie, hartjes en knufffsssss. Soms lees ik zeen soms scroll ik ze. Soms ben ikheel serieus, soms verdrietig en soms lollig, ligtook net aan mijn stemming. Ik word ook weleens nietgelezen of ik lees iemand per ongeluk niet die aan mijschrijft, maar dat heb ik inmiddels ook geleerd om mee om te gaan.Die circels van Van Dijk heb ik ook gelezen en het gafmij veel herkenning. Ik heb ze uitgeprint zodat ik zenogmaals kan lezen. Een heel lang verhaal maar welduidelijk. Hallo PEMwelkom terug.Nu heb ik ook een (te) lang verhaal geschreven en komt het wellicht (te) laat op de pagina en is alles uithet verband gerukt... we zien wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Tuurlijk Pem, er komen ook nog wel momenten dat het moeilijk is.Laatst nog bij de Griek, boden ze me een ouzo aan, oh, ik deed er twee seconden over om nee te zeggen maar oh wat rook dat lekker, maar ja. Dat gevoel was na 10 minuten over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Woman, alvast gefeliciteerd nog een dikke 20 minuten dan is het zover:musicnote:En.. interessante foto die je mee zendt, ken ik die persoon, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Beter te laat en uit zn verband gerukt dan een paar uur tegen je eigen verhaal aan te kijken, omdat er niemand is Coco... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Alkol, blijf dat ook doen... Ik heb geen slechte jeugd gehad met mijn ouders. Maar er werd wel een enorme prestatiedruk op mij gelegd. Dat is iets waar ik nog erg veel last van ondervindt.Ik wilde dat anders doen bij mijn eigen kinderen. En dat doe ik ook. En dat voelt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Woman,Jeetje ben ik samen met je jarig zeg. Wat leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 2 verjaardagen...................ik ga de slingers alvast opzoeken!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 3 als ik goed geteld heb.. pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Pippie je gaat ook goed. 29 dagen niet gedronken. Zo ging ik ook. Eerst dagen tellen, dat hield mij ook van het drinken af.Ennnnnn ik tel nog steeds hoor. :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Oeps Witte, heb ik ergens eentje gemist, nou ja, nog meer slingers dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Als ik het dus goed lees hebben we morgen 3 jarigen: Corinne, woman en PEM. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 quote: Originally posted by: EmmaroosTuurlijk Pem, er komen ook nog wel momenten dat het moeilijk is. Laatst nog bij de Griek, boden ze me een ouzo aan, oh, ik deed er twee seconden over om nee te zeggen maar oh wat rook dat lekker, maar ja. Dat gevoel was na 10 minuten over. Ach ja die Griek, die ken ik die ouzo's. Als ik met de jongens klaar was met muziek maken in den lande gingen we na afloop altijd eten bij een Griek en het bleef vaak niet bij die ene Ouzo.Dat wordt nu wel moeilijker en idd volgens de cirkels van vDijk zou ik me dan eenzaam moeten voelen, omdat ik uit mijn rol ben gestapt.En dat was in het begin ook zeker zo, maar ben daar aan gewend en mijn medemuzikanten weten van mijn probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Zo ik ga nu mijn warme mandje opzoeken.Ik heb deze "oudejaars" dag afgesloten met een heerlijk tomatensapje in tegenstelling tot een wijntje alle voorgaande jaren. En eigenlijk is dat ook lekker en voelt het ook lekker!Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Geeft niet, het feest wordt alleen maar groter, hoop dat woman en pem wel nog even ingelogd blijven, kunnen we ze zo feliciteren....Corrine is helaas al weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ja Pem, ik blijf ook tellen hoor.Vind het zelfs leuk om elke dag er weer eentje bij te schrijven.Misschien een beetje kinderachtig maar ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Woman en pem................................nog een kwartier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Janebedank je zoon voor de tippip hahaha batterij ipv drank:DCPASwelterusten:lips:AlkolNaar lijkt me dat als je graag een band met iemand wilt hebben maar nietkan krijgen... heel mooi dat je dat compliment kreeg van je vader. Zegt hij daar eigenlijkook niet mee: sorry dat ik het met jou zo verpest heb?!Wittedas zeker waar!ik kan het weer allemaal niet meer bijbenen....te druk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Nee hoor tellen, niets geen kinderachtigs aan.Voor jou werkt het! En voor mij ook. Ik ben visueel ingesteld. Dus als ik de dagen dat ik niet heb gedronken zie toenemen, dan wordt ik alleen maar sterker. Ik moet het zien.Nu ga ik er echt uit.....Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Emmaroosja ik heb dat verdriet om mijn vader zéker weggedronken. Voel het nog steeds als een grootgemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Truste Pem, en in gedachten ga ik straks toch een slingertje voor je ophangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 quote: Originally posted by: druppeltjeAls ik het dus goed lees hebben we morgen 3 jarigen: Corinne, woman en PEM. dat wordt feesten, pak de drank eh.. de tomatensap.En Pem, ja die prestatiedruk die ken ik maar al te goed, had je een 8 dan was de vraag waarom het geen 9 was. Het kon altijd beter. Heb daar ook nog veel last van, maar weten is voorkomen dat je het nu ook gaat doen, maar ja dan maak je weer nieuwe fouten, die je kinderen dan weer niet gaan maken enz. Je doet het nooit goed, want jij leeft met het verleden en je kinderen leven in het nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Dank je pip.Bewaar hem maar voor morgenvroeg samen met Corinne en Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden