Houtje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ik ga jullie ook verlaten voor de slaap, die aan me trekt.Voor een SAD is een daglichtlamp zéér aan te bevelen!Ik heb er reusachtig veel baat bij.Vorig jaar en dit jaar waren niet te vergelijken met de voorgaande jaren.Ik heb het eerst bij de arts op de praktijk gedaan, toen het goedging zelf een lamp gekocht.Maar je kan hem ook huren van de Thuiszorg of van je verzekering bedoel ik. Ik zou er alleen niet zonder medische begeleiding aan beginnen, zonder controle bedoel ik.Of zonder medisch goed advies.Ik doe het zelfs de hele winter door, om de dag. Een kuur van 5 dagen heeft te kort effect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 soothe,ik doe m,n best zeker weten ik wil zeer zeker niet meer terugvallen maar ja zit soms in een klein hoekie hezo te lezen hier knuffel van me voor soothe:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 wittebedankt voor je compliment, sorry beetje laaten pipvind het ook fijn om weer iets van jou te lezen voor allebei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Bolletje als je toevallig toch nog meeleesthet is nog niet te laat om de schade te be-perken. Je hoeft echt niet altijd klaar te staan voorons of voor Jos. Wij zijn er ook voor jouhelaas kunnen we nu niet allemaal om je heen komen staanmaar in gedachten wel. Als het helpt om even te bellen, log dan in meis.Jouw verlangen en jouw verdriet is jouw triggerdat vandaag wakker is gemaakt,oh wat herken ik datblijf delen met ons pleaseIk voel me machteloosen dat is mijn triggerdus we hebben elkaar nodigliefs Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 houtje slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Houtje, het was vandaag mooi zonnig weer.Jij weet de dijk bij de sluizen, daar heb ik een tijd in de zon gestaan.Blik op de hemel gericht. Perfecte zonlamp, daar kan ik weer een week op verder.Dag Houtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Zullen we de meeting maar verzetten naar 31 dec?en dan slaapzakken mee?hier nog zo eenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 meiske:Dja nou juist als ik het moeilijk heb schrijf ik minder,maar zo de hele dag op het forum zoals in het begin doe ik ook nietmeer nee. Ligt ook aan mijn bui denk ik en tijd..Maar lees wel zoveel mogelijk nog hoorenne ga niet weg hoorknufffff voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 houtjesweat dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Af en toe ff melden dan voor onze gemoedsrust Coco hahahaWe zijn nou eenmaal bijna allemaal zorgers he.Dus ja dat heb je tegen als je je niet bij tijd en wijle meldgrappig jane dat dacht ik ook waarom geen meeting op eerste kerstdag of oudjaarsdagLijkt me geen gek idee om dan juist de spririt van elkaar te voelen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Jane:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Nee Mr Wing. De Beatrix sluizen in Vreeswijk!Zulke gigantische sluizen zijn hier niet.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 cocootjedat heb ik ook hoor als ik het moeilijk hebmaar ik heb dan ook een vangnet achter de hand,zou eigenlijk iedereen moeten hebben knuffel van me terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Bolleke ik log ook nog even in voor jou. Helaas weet ik ook wat het is om geen kinderen te hebben en wat je vandaag gebeurde was natuurlijk een grote trigger. Maar een alcie heeft altijd wel een reden om te drinken dus probeer te stoppen meis. Helaas ging ik dinsdag ook voor de bijl want voelde zo vreselijk. De nedelaag de volgende dag was nog erger. Ik weet dat ik nu nuchter makkelijk heb praten maar weet even goed dat alcohol de problemen erger maken. Probeer de schade te beperken en kapt er mee.Eh zou als ik jou was die ene posting met het 3 letterige woordje weghalen of aanpassen. Tis duidelijk dat jij je zo voelt maar je krijgt vingertikken van de moderator als je het laat staan.Sterkte meis en als ik wat voor je kan doen dan weet je me te vinden he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 witteben alleen vrijdag en zaterdag niet op het forum geweest...en ja in de dagen ervoor heel eventjes dacht ik..was naar Den Haag, beetje onverwachts en hadgeen tijd meer om te melden en daar geen internetMaar het is wel fijn om te lezen dat er mensen aan mijdenken:present: Ik denk ook veel aan jullie hoor,droom er soms zelfs van hahaha nee is géén nachtmerrie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 quote: Originally posted by: wingchunCo, die feestdagen zijn er zodat mensen denken: zo! Nu mogen we! wat? legaal zuipen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Huppelen we dan allemaal ergens over een weide ofzoiets??? hahahHoe is t met jou Drup trek je t vandaag een beetje allemaal???En ik ben ook benieuwd hoe het met isa is??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 meiskethanx Heeeyyyy Pippiewaar ben je ineens gebleven?????????jammer....nou ja, volgende keer maar weertoch?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 PipJe wilt het nu gaan volhouden, je bedoelt om niets meer te drinken? Als je, zoals je zegt, niet meer sociaal kunt drinken dan is dat denk ik de enig optie, hoe moeilijk ook. En ook weer makkelijk want je hoeft nog meer één ding en dat is loslaten.En ja hoor, ook ik kan best lachen om de ochtendpraat. En ook ik heb veel aan het forum gehad, het heeft me aangezet definitief te stoppen.ValentineDank je voor je duidelijke uiteenzetting. Benijden hoeft echt niet, ieder beschrijft weer op zn eigen manier waar hij/zij mee bezig is, jij ook en dat is juist het leuke van dit forum, die verschillende invalshoeken. Ik ben naar mijn idee soms nog wel eens formeel of afstandelijk, en ik benijd dan weer mensen die heel duidelijk over gevoelens kunnen spreken en anderen daarin kunnen steunen, daar leer ik weer van. Zo halen we op het forum wat we nodig hebben, idd. En schrijven naast je drukke werk, ja ik vind nu al dat ik dingen verwaarloos omdat ik graag op het forum zit(zat), het werkt verslavend.ERWat weet je het weer leuk te brengen. Zo is het wel ja, ik heb ook al van Houtje begrepen dat het een toevalstreffer is als er antwoord komt, soms meer, soms minder, het zij zo. Ik blijf wel hoor, kan niet meer zonder, al is het alleen al om jou in de gaten te houden. HoutjeJe was vandaag heel duidelijk en dat was heel goed voor me. Je hoeft echt niet op dingen terug te komen ook niet een paar dagen later, tenzij je het zelf graag wilt. En slordigheden? Daar wil ik niet van horen hoor, ik vind je juist altijd heel precies en overdacht. Daarom:eén terug:present:BolEen ontroerend stuk over je ontmoeting. Koester dat ondanks de pijn en maak het niet stuk door te gaan drinken. Met mij gaat het al wat beter en dat wordt minder als ik jou zie lijden. En knijp er nou niet weer uit voordat ik dit gepost heb he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Drup,hoe is het nu met je kun je het nog een beetje aan vandaagLieve knuffel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Lieve mensen slaap lekker ik ga naar m,n bed lieve knuffel van me voor allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 meiske slaap lekker, hoop dat het zonnetje schijnt voor je morgenochtendhier voor jou:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 en voor jou natuurlijk ook soothe:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Truste meiskeNou over t algemeen genomen hebben de meeste wat last het weer,das zo ongeveer de korste conlusie die ik over vandaag kan trekken thee.Het goeie daaraan is dat we met veel op het forum zijn vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden