Alf Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 "kijk eens hoe goed ik ben en hoe goed ik het allemaal weet"... Bedoel je dat ik in die categorie val?Aan die brief begin ik zo dadelijk, moet voor zessen op de bus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Hallo Alkol,Hoewel je waarschijnlijk niet weet wie ik ben herken ik een aantal dingen. Het verdriet waar je in zit. In zo'n situatie wil je graag respons. Dat is moeilijk op een forum. Zeker als er veel mensen ingelogd zijn. Want de een reageert weer op de ander enz.enz. Daardoor is het soms niet te volgen.Jij bent misschien op zoek naar praten/schrijven over het niet drinken.Een ander wil het juist weer wat luchtig horen.Zo werkt een forum. De ene keer kun je je er in vinden en de andere keer wat minder.En idd. sommigen kennen elkaar al wat langer van dit forum.Begrijpelijk dat men dan wat sneller op elkaar reageert toch?Ik heb het er ook wel een moeilijk mee.Ik heb ook even een time-out gehad.Nu ben ik er weer.Geen waardeoordeel over iets of iemand.Maar ga niet zomaar weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Alkol,Ja die verdomde eenzaamheid. En dan niet te gaan drinken om het gevoel niet meer te voelen. Eenzaamheid daar kies je niet voor, dat is er. En als er dan nog een ontslag dreigt, heb je misschien het gevoel, helemaal afgeschreven te zijn. Je bent dan niets meer waard en kunt niets meer bij dragen aan de maatschappij. Je bent een 0 aan het worden (althans) dat voel je zo. En als je veel capaciteiten hebt is het heel frustrerend om die niet meer te kunnen gebruiken. Heb je al enig idee of je nog iets kunt betekenen voor de maatschappij of is het moeilijk om in jouw vak, werk te vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Alko nog even. Mijn vriend is opgevoed met het idee dat hoe meer je presteert hoe hoger het aanzien. Dus status op bouwen. Dat betekent ook dat, als je niets meer kunt presteren, je het gevoel hebt een 0 te zijn. Je blijft hoge eisen stellen aan jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 FruitIk wil er best nog wel eens op in gaan op wat er onder zit, als je het echt wilt weten, maar nu even niethet is voor nu wel even genoeg geweest, maar dank voor je belangstellingPemNee ik ken je niet, maar ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die het zo ervaart.BolJe slaat voortdurend de spijker op zn kop (bol)! Ja het is moeilijk werk te vinden in mijn banen, want ik heb er 2.In het weekend ben ik soms ook nog free- lancemuzikant (sic)Zoek nu driftig ander werk en moet vandaag een sool.brief schrijven dus dat ga ik nu maar eens doen, anders stel dat ook weer uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Moggu Ari. Heb je vandag nog iets leuks in de planning?Dar. Ik zie al dat ik mijn kabouter een stofzuiger in z'n handen geef. Hij valt ter plekke, met stofzuiger en al, neer. hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Goede morgen allemaalmoet nodig troep ruimen thuis dus wens iedereen een fijne dag:rose:tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Mogge Appie. Werk ze. Maar het is zondag hé? Dus ook tijd nemen om ff te chillen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Bol, komt wel goed hoor;)Isa succes vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 veel plezier Fruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Hoi Alkol,en alle wakkeren hier goeiemorgen!Alkol,ik was er net toen jij aan het uitloggen was, dat duurt een kwartierdus ik heb gewacht of je reageerde om niet in het luchtledige teschrijven. Ik was erg geraakt door je gedichtmoest even omschakelen vanuit een hele heftige filmSKIN, Zuid Afrika, racisme, waargebeurd, ik was helemaal in die ban.Ik begrijp dat je het vandaag en gisteren moeilijk hebt en hier zijn er meer.Het vrouwengehalte is leuk als je er voor in de stemming bent, maar er is altijd ruimtevoor meer diepgang. We zouden het forum en de mensen tekort doenals we dat niet willen/kunnen zien.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Mogge allemaal,Hannah miss wil je eens eens gaan kijken op stichting ALAS. Daar heb ik mijn Spaanse hondje vandaan. Is een heel goede stichting en hebben altijd jongere en oudere honden. Je kan ook contact met ze opnemen en uitleggen wat je bedoeling is en overleggen over je twijfels. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Heel veel succes Is:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Dar. Steamcleaner $$$$$$$$ hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Hey die Drup. Heb je vandaag nog leuke plannen? Hier is het weer toppie. Het zonnetje schijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Bolleke heb een kaars bij de foto van mijn man branden omdat hij vandaag 57 had moeten worden maar altijd 52 zal blijven. Meer kan ik echt niet verzinnen vandaag dus vrees dat ik niet orgineel ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ha Isa,dus het gaat nu hebeuren!Ik hoop dat het een goed bezoek voor je wordt,je lekker ook even met de hond uit kunten je een goed gesprek hebt met voorjou bevredigend effekt.We duimen hier voor je meis:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Lees af en toe mee, terwijl ik een soll.brief schrijf (op een hele leuke baan). Van dat schrijven wordt ik gelukkig weer wat vrolijkeren niet in de laatste plaats van alle positieve reacties.Aridank voor je lieve reactie. Gebruik ook vitB, Q10 ken ik niet. Heb gisteren thee van st Janskruid gekocht, eens kijken wat dat doet. Een maand of 6-8? Dat halen, daar kan ik alleen nog maar van dromen,lijkt een eeuwigheid en heel veel hobbels weg. Was Skin op tv? Lijkt me een goede film. Anders vraag ik het aan een collega, die download alle films, zelfs voordat ze in de bioscoop of zelfs in NL zijn.JaneJa jammer dat ik net weg was, maar ik heb echt lang zitten wachten. Het was wat je zegt wel heel vroeg afgelopen. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Als de brief af is ga ik een lange omweg maken naar de brie-bus. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Nee SKIN was hier in het filmhuis, een echte aanrader.Blij dat ik niet in Afrika ben geboren en zeker niet in die tijd, tenenkrommend.Maar wat me wel bezig bleef houden: hoe zou ik zelf zijn geworden daarals blanke t.o. de zwarte, of erger nog hoe sterk zou ik zijn als zwart mensonder het juk van de blanke? Krijg ik dus kippenvel van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Alkol succes hoor, hoop dat het wat wordt. Ja ik slik ook vitamine b-complex behalve als het kotsdag is want dan komt hij via mijn neus weer terug hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Druppeltje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Och Druppel das waar ook meid. Helemaal vergeten. Zie je tegen de dag op of heb je er vrede mee, voor zover je daar over kunt spreken. Krijg je nog iemand op bezoek zodat je vandaag niet alleen zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Jane als je in een wijk gaat lopen waar veel zwarten wonen, krijg je dat gevoel ook. Je voelt je dan heel onbehagelijk. Heb dat wel eens gehad bij de D.A. Was best wel eng. Ik voelde me een beetje bedreigd ondanks de mensen daar uiterst vriendelijk waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Lieverds ik moet weg. Heb D.A. dienst Doeiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden