Spring naar bijdragen

Maandag 9 november 2009


Gast Loen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag allemaal.

De jarigen allemaal van harte gefeliciteerd :present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote:

Thé geweldig nieuws van je paps, net zo'n knokker als zijn dochter:present:

Drup sterkte vandaag meid. Probeer aan de leuke dingen te denken die jullie samen hebben meegemaakt:present:

Isa jammer dat je vriend het niet meer ziet zitten maar heel eerlijk gezegd had ik dit vermoeden in het begin al. Maar weet je meid alleen jij kunt jezelf gelukkig maken en daar ben je heel goed mee bezig! Zorg er nu voor dat iig de zakelijke kant goed geregeld wordt en laat je niet (meer) afschepen. Sterkte:present:

Hannah fijn te horen dat je eerste dag vrijwilligerswerk goed is gegaan:)

Bol een uitglijder hebben we allemaal wel eens gehad. Schouders eronder en doorgaan:present:

Alkol blijven schrijven hoor, het gebeurd mij ook vaak dat er niet of nauwelijks wordt gereageerd. Niet persoonlijk nemen want zo is het niet bedoeld:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey mensen,

ik heb niet alles doorgelezen maar wat ik heb gelezen...zitten heel wat mensen onder ons ff stuk vandaag o welke reden dan ook. Fijn dat we altijd hier terecht kunnen dan!!
Hopelijk kun je wat ontspannen als je gaat liggen Hannah, btje bijtanken qua rust! Take care. Druppeltje, je bent een toppertje, hou je koppie omhoog, ook als je kin te zwaar wordt.. Shop ze ff Bolletje, ff de markt op en "gewone dingen"doen zonder dat iedereen je sores in je hoofd kan zien. Kan erg lekker zijn!

Alleen het hier zitten lezen helpt me al. Ik ben zaken op orde aan het stellen voor de komende tijd, bezwaarschriften enz.. jakkes, maar noodzakelijk. Vind ik verdorie de tegenpartij (mn werk) nog zielig ook. Slaat nergens op maar altijd aan het pleasen! Isa, ik ben er juist nu achter dat je partner je volledig hoort te steunen, half half is ook half half niet. Je bent jezelf waard, en dan weer komt de ander. Zet m op..

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das onze Saf weer de lieverd. Zo trouw als een hond.

Vrees dat ik het niet ga redden. Zit aan de bramensap maar het is niet te ziuipen.

Ik ga er uit. Had al gezegt dat ik nooit een feestje wil bederven. Nu krijg ik de neiging tot verkrachting vsan de fles.


Meestal komt het wel weer goed en doe het niet hoop ik. Wat een hel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit bericht moet je niet wissen Hannah, het geeft heel duidelijk je gevoel en je strijd weer. Probeer het te accepteren voor nu en wees blij dat er iig nog contact is. Vindt eerst de kracht in jezelf terug, los van een nieuwe relatie of wat dan ook. Zoals ik ook al tegen Isa zei alleen jij kunt jezelf gelukkig maken.. en angst is een slechte raadgever dat weet jij ook. Kom op meid niet bij de pakken neer gaan zitten maar proberen hele kleine babystapjes vooruit te maken. Je weet me te vinden hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga me nu even bezighouden met de boekbespreking van mijn dochter morgen. Werk heeft ze zelf gedaan, moeder gaat nu een flitsende powerpoint presentatie in elkaar zetten. Ja zelfs in groep 7 ligt de lat al hoog;)
Voor mij een kleine moeite en mijn schatje gaat flink scoren haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah meis je zit nog steeds in een rouwproces en dat duurt erg lang. Zeker als je iedere keer weer geconfronteerd wordt met het verleden. Maar het is heel goed dat je het allemaal op schrijft en blijf dat doen meis. Dan ben je aan het verwerken en wij verwerken met je mee. je staat er niet alleen voor lieverd. Ik vind het knap dat je schrijft dat je je zwakke momenten hebt. Als je dat toe durft te geven, ben je voor mij een sterke vrouw.:sun:
Over een paar uur ben ik weer helder???? Betekent dat dat je gedronken hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

God zij dank. Er dreigt weer een oorlog. Nu is Venezuela aan de beurt. Heerlijk kunnen ze weer onstschuldige mensen dood schieten en die ### van een president blijft weer buiten schot. Ze moeten zo'n man, met iedereen die graag mee wil vechten op een eiland zetten en laten ze het daar lekker uit zoeken:devil:--:o----:devil:---:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa
Dat is de pest hè, je kan een vriendje hebben of een man, een goede vriendin maar echt moeilijke klussen moet je helaas altijd alleen oplossen!!
Maar het scheelt wellicht wel een btje dat iedereen zo lief voor je is... en van je af schrijven is een goed medicijn!
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve isa,

wat knap van je ,
dat je het zelf eerst een plekkie in je koppetje wil geven,

en ja helaas moet je het zelf doen,
maar daarom niet minder dapper,

doe het daarom rustig voor jezelf op een rijtje zetten,
en doe niets overhaast is niet goed meis, neem de tijd ervoor

maar dat geef je gelukkig zelf al aan,

steun zul je hier dan ook wel krijgen zeker weten lieverd

dikke knuffel van me

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Kit,
Ja de ervaring van het leeg lopen heb ik al vaak ervaren. Mijn H.A. heeft me vaak gewaarschuwd om hem ff alleen te laten. Omdat ik helemaal leeg gegeven was. Heb toen ook 3 weken rust gehad.
Ben er twee keer ook bijna onderdoor gegaan.
Ja als hij mij niet had, blijft hij nergens meer. Daarom ben ik nu zo blij dat hij naar een flatje gaat, want er kan mij iets overkomen en dan is hij tenminste ergens waar hij toch verzorgd kan worden. Iedereen zegt "Bol denk aan jezelf"en dat lukt me ook beter dan voorheen, maar het is zo moeilijk om meer alleen te laten. Hij heeft geen vrienden, (eigen schuld dikke bult) maar ik vind het erg moeilijk om hem een stuk verantwoording terug te geven. Er is in het verpleegtehuis gezegd dat hij veel meer kan dan dat hij zelf zegt, dus ga ik hem ook meer verantwoording terug geven. Daarin ben ik harder geworden en wil dit blijven door zetten. hij mankeert niets aan z'n handen en hersens dus moet hij die zelf maar eens laten kraken. En meer conditie op gaan bouwen. Hij is zo lui geworden dat, als hij nu iets moet doen, hij gelijk erg moe is.:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve bol,

ik zie dat je er weer bent en dat je weer bent opgekrabbeld

knap van je hoor,
en ik heb diep respect voor je hoe
je dat allemaal volhoud en jezelf weer bij de tijd roepd

dikke pluim van me hoor:present:

en natuurlijk een hele lieve knuffel voor jou:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo allemaal, ik meld me niet vaak hier maar lees wel alles, dit helpt me enorm om te weten dat ik niet de enige ben.. Goed van Bolletje dat ze de draad weer oppakt... Ik ben (was) gestopt en het ging een aantal weken goed met me, aanstaande woensdag zou het 3 weken zijn.. De dierenarts is net bij me weg en zegt dat een van mijn katten de kerst niet zal halen, een tumor en ik ben er helemaal kapot van!! Ik kan gewoon nog geen afscheid nemen.. Ik heb net wijn gekocht en heb al een glaasje op.. Ik weet dat het niet goed is maar ik moet het even kwijt, sorry als ik zomaar in alle gesprekken binnen val...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste van de jarigen meldt zich nu ook!

Alleerst bedankt voor alle felicitaties.

Corinne en Woman ook van harte met jullie verjaardag. Wel gezellig zo samen jarig zijn.

Gooit voor degenen die er zin in hebben een appelpuntje of een choladetaartpuntje (beide zelf gebakken) en een koffie en of thee.......

@ drup, sterkte vandaag.

@ Isa, ook sterkte.

@ Bolletje, wat goed dat je gestopt bent met drinken. Goed van je om dat te herkennen en te stoppen.

@ Jozias, fijn je weer te lezen hier.

Ik ben ook een poos weg geweest zoals ik gisteren al vertelde. Ik ben eigenlijk ook weer naar jullie toegekomen uit zelfbescherming. Naarmate mijn verjaardag dichterbij kwam, kreeg ik steeds meer last van gremlins die mij influisterden dat één of twee wijntjes op de verjaardag toch wel zouden moeten kunnen. Om dat te voorkomen ben ik hier weer gekomen.

Net bij het boodschappen doen kwam ik tot de ontdekking dat de gremlins er niet meer waren. Dankzij het lezen en schrijven op het forum. Als ik dat niet had gedaan, weet ik niet of ik wel zo sterk was geweest.

Ik ben er super blij mee.

Lieve groet Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jacc heel goed van je om ff op het forum te komen om je wanhoop over de katje op te schrijven. Ik denk niet dat het nut heeft, te vragen of je de drank wil laten staan want dat lukt misschien niet, maar kun je wat meer vertellen over je katje? Dat doen we hier vaker. Hoe oud is het diertje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...