Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Leuk om te doen:Ik begin met een doorsnee zin van 5 woorden,en de volgende moet daar iets op vervolgen,van max 5 woorden.....dat mag en kan van alles zijn,maar we houden het natuurlijk wel netjes.Moet je maar eens opletten wat een lol dat kan zijn.Ok........ik beginToen ik vanmorgen opstond,toen(maak verder) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 dacht bij mezelf....jeej... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 koe die ik daar zie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 ik liep naar de koe, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 en ik zei:"zeg koe..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Ik moet nu terug naar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 die boer en boerin die..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 maar die knecht die ze hebben...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 omdat hij meestal niet op........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 het hooi ligt te slapen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 in de kroeg zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 En de vogeltjesdans deed, maar...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 5 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 toen de knecht binnen kwam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 5 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 want wat zag hij daar???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 kon dit nu toch gebeurd zijn?...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 kwam dat toch? Had dat....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 soms iets te betekenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Ik weet het, het was...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Die de koe gemolken heeft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 En een glaasje melk op diende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 een brommige sombere manke man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
caroline Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 hallo! Ik doe ff niet mee aan het verhaal maar snap iets niet! Ik heb echt mn hele inbox vol staan met berichten van hier!! Kan iemand me zeggen hoe ik dat blokkeer? Mn mailadres staat los van deze site namelijk, heb ik wat verkeerd aangevinkt of doe ik zowiezo wat fout.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 6 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 hinkte maar wat in het rond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Caroline ff tactus waarschumwn misschien kan zij je wat aan raden. Erg velvelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 6 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Het zou erg fijn zijn als we dit spelletje,niet als "chatsite"gaan gebruiken......erg vervelend voor diegene die dit spelltje wel leuk vinden.BVDAfin.......terug naar het spel....hinkte maat wat in het rond........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden