Otje Geplaatst 11 november 2009 Rapport Geplaatst 11 november 2009 Haha Pipi !Nou ik ga wel afsluiten nu hoor. Altijd even vaste prik om me hier af te melden, houdt me scherp. Soms heb ik geen zin, denk ik ach laat maar, maar ervaring leert dat het toch goed is hier even een (droog) verslag te brengen van de dag. Soort dagboek maar dan met heel veel mensen samen. Ik heb nog een wakker-lig-puntjeIk was laatst bij iemand op visite en die gaf zn hond een loeiharde tik op t koppie. Ik heb er meteen wat van gezegd natuurlijkMaar wat doe ik nou als ie het nog een keer doet ?Ik dacht zelf misschien om de man zelf dan ook een pets om zn oren te geven.Tips ?
Otje Geplaatst 11 november 2009 Rapport Geplaatst 11 november 2009 Nu ga ik afsluiten doewieieieieieSlaap zacht lieve mensen en schone dromen xx
pippie Geplaatst 11 november 2009 Rapport Geplaatst 11 november 2009 Ja Woman, ik meld me elke dag ook een paar x, doe ik omdat ik het leuk vind, maar ook om me scherp te houden. Merk dat ik op deze manier wel veel aan het Forum heb.Ik zie jou inderdaad ook af en toe es voorbij fietsen, dat doe je goed hoor, je af en toe melden.Oh ja, en je wakker-lig-puntje.Das inderdaad een moeilijke en om die man nou een pets te verkopen. (heeft ie wel verdiend hoor)Maar misschien kan je hem duidelijk maken waarom je een hond juist NIET moet slaan.Ik zou er in ieder geval wel weer iets van zeggen, wat denkt ie wel...............Vanavond was ik trouwens bij een vriendin van me en die had het konijn nog buiten in de ren staan.Beestje was helemaal nat.Heb h'm toen in zn hokje gezet, maar deze was zo smerig, heb toen zn hokje maar ff uitgemest, vers stro en hooi erin, vers voer en water, dus dat beestje slaapt vanavond weer heerlijk.Ja ik kan daar ook echt niet tegen hoor!!!
pippie Geplaatst 11 november 2009 Rapport Geplaatst 11 november 2009 Haha, dat is pech, Woman alweer weg!!
pippie Geplaatst 11 november 2009 Rapport Geplaatst 11 november 2009 Woman, ik ga slapen hoor.Misschien dat je nog even aan de wandel bent.Slaap lekker tot morgen weer Liefs van Pippie
Hilde Geplaatst 12 november 2009 Rapport Geplaatst 12 november 2009 Lieve mensen,Nu drie dagen later heb ik pas weer even tijd om terug te lezen. Heel fijn en lief deze reacties. Mijn schoonmoeder was overleden en gisteren de crematie geweest. Het was een goede afsluiting maar oh wat had ik graag een drankje genomen...... Heb het niet gedaan, volledige concentratie op de sapjes. sávonds gaan eten met family, veel drank op tafel, erg moeilijke momenten voor mij maar wel volgehouden.Liefs,hilde
lady jane Geplaatst 12 november 2009 Rapport Geplaatst 12 november 2009 Gecondoleerd nog Hildeen toppie dat je in deze omstandighedenjezelf trouw bent geblevenoprechte rouw.liefs Jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden