lady jane Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Hai Coco, Woman,in elk geval achter in de kast en niet in de gangdas de kat het spek opbinden, het zuigt toch je energieer naar toe (zou bij mij zo zijn),Woman je draait lekker he,leuk een katje, brengt echt vrolijke energiehopelijk kan Zowie ermee overweg, wantdie wordt wel tijdelijk van zijn prinsenplekjeopzij gezet toch de rollen weer duidelijk zijnen de nieuwigheid er wat van af is.Silvie, alles goed? Een poosje niet meer gelezen,en je weet geen bericht is hier niet altijd goed berichtgun het je wel hoor, je ging lekker toch?Hoi Witte, nachtbraker,net als ik plat wil, komt zeook om hetb hoekje he!Drup heeft een braadbakmach. te geef heals je de jouwe al versleten hebt:Dtruste damesJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Hey Janenog even voor jou weer ingelogdik las je verhaal over je dochter enloslatenuitgaan etcZit hier met hetzelfde, dochter 13 1/2 en wil ook s-avonds de hort op... en op stap... nou ja tienerdisco tot 16 jaaren ja met een hele groep vriendinnen én vriendenik ben het een beetje aan het loslaten, ik ben net zo'nbezorgde moeder als jij als ik jou zo lees, waar is de grens? dat is het moeilijke en lastige.Ik wil in elk geval nooit dat ze in het donker alleenover de straat gaat. Dus altijd thuisgebracht wordenof ik haal haar op, maar ze is best vaak weg, ook in deavond maar dan doordeweeks tot uiterlijk 9 uur enin het weekend uiterlijk 11 uur, ligt eraan waar zeheen wil/gaat en met wie.Maar, Jane valt zeker niet mee. Want doe ik het goedof niet dat vraag ik mezelf ook steeds af. Ben ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 pfffffffffffffff2 x geplaatstzomaar zonder dat mijn verhaal af was..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 Ben ik......ik weet niet meer wat ik daar nog wilde schrijven sorry...ik ga nu echt naar bed, ben moe!!Tot volgende keer, tot draad:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst 10 november 2009 En na 2 maanden droog staan moet ik heel eerlijk bekennen:Na 2 maanden niet roken, is rook gewoonweg smerig.Na 2 maanden niet drinken, is alcohol verleidelijk.Het destillaat wint het duidelijk van de tabaksplant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Hoi Tijn,Ik leef nog, zekers.En alcoloos, uiteraard.Gewoon druk bezig met real life, that's all.Nog een laatste update: na een analyse van -ondertussen- 4 of 5 personen blijkt, dat (alcohol-)verslaving niet in de sterren geschreven staat;Zoals altijd is het een zeer subjectief gegeven, gerelateerd aan iemands verleden, heden, toekomst.Verslavingsgevoeligheid is zelfs niet eenvoudig terug te vinden.Het lukt wel, omdat we weten dat we die verslavingsgevoeligheid hebben.De vergelijkende groep, een groep van mensen waarvan we weten dat ze niet verslaafd zijn, geeft echter geen uitsluitsel; zij vertonen dezelfde structuren als de mensen hier online.Dit is een voorlopige conclusie, pin me er niet op vast, maar dit is wel de richting waar het naartoe neigt.tot zover update Feit blijft natuurlijk wel, dat astrologie een leuk, psychologisch ruggesteuntje is tot mensenkennis.Mits goed toegepast, uiteraard. Het is zelfs één van de oudste vormen van psychologie.En daarmee vrij accuraat. Omdat het al zo lang wordt toegepast (mensenkennis hè). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Ja ik heb er wel een poosje over nagedacht, maar uiteindelijk zal het beter zijn. Ik zat laatst bij de bushalte en was erg blij met de ondersteuning van de paraplu die ik had, verder zal ik op verjaardagen niet hoeven uitleggen waarom ik een goede stoel moet hebben, want mensen met een wandelstok die hebben 'iets' . En in de bus als ik op de invalideplaats ga zitten. Mensen zien niet aan mij dat ik pijn heb. Wordt er doodmoe van dat iedere keer weer te moeten uitleggen. Zo'n stok geeft al genoeg aan. En het gekke is dat ik het ook wel wat vind hebben, ik heb altijd iets gehad met dandy-isme. Dus het past ook wel bij mij.Ja leuk he, lief katje quote: Originally posted by: Cocowat leuk trouwens, nieuw katje Jacky ik hou er ook niet van als er geheimzinnig wordt gedaan bij onderhandeling, ik was ook afgehaakt .. nou ja dan toch mooie zwarte stok, wel heel vervelend dat je überhaupt zo'n ding nodig hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Haha Jane, vanmiddag was Zowie de katten van mn vriendin kusjes aan het geven En dit schijnt een erg speels katje te zijn, gewend aan honden, en ik heb niet altijd zin om te spelen....Kan ik ook met een gerust hart eens weg zonder hond, nu heb ik toch altijd een zwaar gevoel daarover als Zowie alleen thuis is. quote: Originally posted by: jane4Woman je draait lekker he,leuk een katje, brengt echt vrolijke energiehopelijk kan Zowie ermee overweg, wantdie wordt wel tijdelijk van zijn prinsenplekjeopzij gezet toch de rollen weer duidelijk zijnen de nieuwigheid er wat van af is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Hey Vladimir, Tijn en Woman.................nachtbrakers!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Haha Pipi !Nou ik ga wel afsluiten nu hoor. Altijd even vaste prik om me hier af te melden, houdt me scherp. Soms heb ik geen zin, denk ik ach laat maar, maar ervaring leert dat het toch goed is hier even een (droog) verslag te brengen van de dag. Soort dagboek maar dan met heel veel mensen samen. Ik heb nog een wakker-lig-puntjeIk was laatst bij iemand op visite en die gaf zn hond een loeiharde tik op t koppie. Ik heb er meteen wat van gezegd natuurlijkMaar wat doe ik nou als ie het nog een keer doet ?Ik dacht zelf misschien om de man zelf dan ook een pets om zn oren te geven.Tips ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Nu ga ik afsluiten doewieieieieieSlaap zacht lieve mensen en schone dromen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Ja Woman, ik meld me elke dag ook een paar x, doe ik omdat ik het leuk vind, maar ook om me scherp te houden. Merk dat ik op deze manier wel veel aan het Forum heb.Ik zie jou inderdaad ook af en toe es voorbij fietsen, dat doe je goed hoor, je af en toe melden.Oh ja, en je wakker-lig-puntje.Das inderdaad een moeilijke en om die man nou een pets te verkopen. (heeft ie wel verdiend hoor)Maar misschien kan je hem duidelijk maken waarom je een hond juist NIET moet slaan.Ik zou er in ieder geval wel weer iets van zeggen, wat denkt ie wel...............Vanavond was ik trouwens bij een vriendin van me en die had het konijn nog buiten in de ren staan.Beestje was helemaal nat.Heb h'm toen in zn hokje gezet, maar deze was zo smerig, heb toen zn hokje maar ff uitgemest, vers stro en hooi erin, vers voer en water, dus dat beestje slaapt vanavond weer heerlijk.Ja ik kan daar ook echt niet tegen hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Haha, dat is pech, Woman alweer weg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Woman, ik ga slapen hoor.Misschien dat je nog even aan de wandel bent.Slaap lekker tot morgen weer Liefs van Pippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hilde Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 Lieve mensen,Nu drie dagen later heb ik pas weer even tijd om terug te lezen. Heel fijn en lief deze reacties. Mijn schoonmoeder was overleden en gisteren de crematie geweest. Het was een goede afsluiting maar oh wat had ik graag een drankje genomen...... Heb het niet gedaan, volledige concentratie op de sapjes. sávonds gaan eten met family, veel drank op tafel, erg moeilijke momenten voor mij maar wel volgehouden.Liefs,hilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst 12 november 2009 Gecondoleerd nog Hildeen toppie dat je in deze omstandighedenjezelf trouw bent geblevenoprechte rouw.liefs Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden