Gast Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Isanou ja eigenlijk belachelijk natuurlijk van mezelfhet zullen mijn eigen gedachten en gevoel welgeweest zijn: zo van het staat op mijn voorhoofdgeschreven dat ik een zuiper ben...Ik heb ook gelogen, gezegd dat ik het voor eenander kwam halen die aan het afkicken was van dedrank.... drurfde er echt niet voor uit te komen dat ikzelf die zuipschuit was....:$Enne nou ben vorige week nog lek geprikt, nog geenwinter maar blijkbaar zijn ze er nog wel, of het waseen achterblijverdje, dus 2 vliegen in één klap, toch maar halen morgen hoor, even moed bijelkaar rapenEnne AlkolIk ga zelf nog niet slapen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Slaapse alkol, morgen drink ik niet, doe maar mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Hoi Alkol,Ik heb geen partner, ben juist op RP aan het kijken of ik er ééntje kan vinden hahaMaar wanneer ik wel een partner zou hebben, dan mocht ik het van mij lezen hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Hoi Soothe,Ik zat net even te kijken sinds wanneer je gestopt ben met drinken, dat is echt al heel lang zeg.Heb je dan ook nooit een uitglijder gehad?Of is dit een rare vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 hoi Pippie:DRP? spannendB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Soothe glijdt nog regelmatig uit hier Pippie...laatst nog omdat zijn klomp brak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Ha die Coco, alles goed meis.Houd je het allemaal nog een beetje vol, je bent goed bezig hoor!Enne.......RP is wel grappig, maar het is volgens mij meer een sociaal netwerk, maar wel leuk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Soothehad over je antwoord op mijn vraag gelezen...sorryzat te wachten en te wachten hihi........Ok ik probeer het wel bij een andere apotheek in destad die zijn misschien ook iets meer gewend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Hey Har, ik las hier inderdaad laatst hier iets over vliegende klompen.Doet Soothe daar ook aan mee?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Oh...de klompen vliegen hier inderdaad ook wel eens in het rond,; je moet dan bukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Au, te laat gebukt................!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Hoi pippie, zat uitglijders, ook dronken op het forum, erg hè.Maar op 24 November smaakte het bier naar water.Mijn smaakpapillen werkten niet meer, beetje ontstoken denk ik.Ik gooide het bier weg en zij het is genoeg.Maar van Mei tot November was het modderen.Ik wilde beschaafd drinken. Dat lukt me nooit, echt niet.Dus nu maar zonder!Niet altijd leuk, wel beter.Dank voor de info, ik hoop dat je er wat mee kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Tis fraai, ben hier gewoon voor de ander antwoord aan het geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 PippieDank je wel, jij ook trouwens!! We gaan GOED! YES!Heb er ooit weleens op gekeken maar nee niet echt mijn ding hoor...had me ook ingeschreven en kreeg al direct allemaal -tjestoegestuurd, schrok me rot haha, me gelijk weer uitgeschreven.Maar wat ik me afvraag nu, hoe ga je dat doen dan?Hoe stel jij je voor? Hallo, ik ben Pippie en ik heb eendrankprobleem wanneer zullen we gezellig afspreken??Sorry hoor, wellicht wel heel bot gezegd maar....(want je bent niet alleen het drankprobleem natuurlijk)ben zoooo nieuwsgierig hoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Hoi allemaal,uit eten geweest en er water bij gedronken, plat water zeggen ze wel eens maar dat vind ik zo lastig drinken uit zo`n schaaltje:Dmaar inmiddels is het dus alweer bedtijd dus fijne avond nogof welterusten:lips: voor mij wel dustot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Gaat mij ook niet lukken hoor Soothe, sociaal drinken.Dan gaat het een paar x goed en dan blijft het bij een paar, maar de keer erna gaat het weer helemaal mis.Dus voor mij geldt ook, helemaal stoppen en het niet weer gaan proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 AR slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Ja leuk he, we gaan hartstikke goed.Nou wil alleen nog es een keertje stoppen met roken, echt waar hoor, ben ik ook helemaal beu van.En op RP heb ik het niet over mijn drankprobleem hoor, heb er wel neergezet dat ik niet drink.Tegenwoordig wil iedereen gezellig een wijntje met je drinken, waarom nu niet gewoon een chocomel met slagroom haha.Maar goed, af en toe chat ik es met iemand, met eentje zelfs al 3 maanden en dat is gewoon gezellig.Met hem verder geen klik hoor, maar heb wel es een date gehad.Volgens mij weet je dat nog wel.Dat was die x dat hij hier kwam en ik al in de olie was, heb toen zn bloemen in de prullenbak gezet, dat vond ie wel vreemd.Dat was voor mij toen de druppel, ik dacht, nu nooit meer een druppel drank voor mij en toen heb ik mij aangemeld op dit Forum.Ik praat trouwens wel met vrienden over mijn drankprobleem, meer dan voorheen, en daar zijn ze blij mee en ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Hoi Alkol,Ben je nog wakker?Ik zal ook even antwoord geven op je vragen.1. mijn partner weer dat ik hier schrijf2. Ik lees soms wat voor, vertel hem er veel over.3. Hij leest niet zelf mee.4. Hij vind het prima dat ik hier schrijf maar wil niet dat ik me te druk over anderen maak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Trusten AR, en goed dat je alleen maar water hebt gedronken.Wilde jij nu ook stoppen met roken, of heb ik dat verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Oké Pippie, succes op RP! Wil alleen even zeggen dat het zeker van belang is om eerst goede maatjes met jezelf te zijn.Ga eens opslomen. Slaap ze, voor later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Pipwas die van RP, dat wist ik niet... ja beetje raar plaatsje voor eenbosje bloemen hahaha, tsjonge wat drank al niet doet met een mens..Mijn vader zei altijd al: drank maakt meer kapot dan je lief is...en ja gelijk had hij...Ik vind het wel heel erg moeilijk om in deze situatie aan een nieuwerelatie te beginnen. Daarom heb ik het ook stopgezet. Hij begreep ereigenlijk niets van, probeerde het overigens wel. Maar als hij zegtals je stopt dan moet je dat tussen de mensen doen, ook in de kroeg en restaurant etc waar veel gedronken (en gerookt) wordt, dan snapthij er dus geen bal van dat ik dat nu helemaal niet aan kan eigenlijken misschien ook wel nooit ga kunnen, in elk geval niet in een kroegzijn, ik maak het mij onnodig moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 ER halloHarsweat dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Har daar heb jij helemaal gelijk in hoor.En op dit moment, als single, ben ik ook gelukkig,Het is denk ik meer nieuwsgierigheid en af en toe ontzettend leuk.En ik weet heel goed, dat ik, zoals jij het zegt, maatjes met mezelf moet zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Ha die Coco:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden