meiske Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 quote: Originally posted by: meiskealcol serieus antwoord terug 1- mijn partner weet dat ik hier schrijf 2-ik weet echt niet of hij weet wat ik schrijf,maar hij weet wel dat ik hier vaak ben 3- waarom zou ik alles laten lezen is zijn wil of die het wil lezen of niet 4- mijn partner(echtgenoot dus) vind het prima, ik heb wel gereageerd????????? alcol;) maar je zag me niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Hoi, hoi..kom de fijne draad van vandaag even complementeren ...de positivo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 SootheMaak me serieus(zodra ik serieus schrijf komen de reacties)zorgen om het geheugen.het is alsof mn hersenen in sommige kamers de lichten uitdraaien om energie te besparenmaar dat zijn wel de kamers waar de opslag ligt!.Vandaag moest iemand mij 3 keer iets uitleggen binnen een tijdbestek van een uur.Schaamrood:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Kan ik kort over wezen Alkol: uhm....hoe heet die aandoening ook weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Ik geef het op slaap lekker allemaalknuffel van me:present: voor all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Trouwens complimenten aan Tina en Soothe, die de draad van gisteren een aangename wending hebben gegeven. Soothe heeft wel zijn klomp gebroken, maar Bolletje heeft vervolgens op haar bolletje gekrabt.Tsja, zo kan het dus ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Alkol,ik wil, al ben ik zonder partner wel even reageren.Mijn vrienden weten dat ik hier schrijf.Soms vertel ik wat ik heb geschreven of wat erhier zoal wordt besproken.Ik laat niet lezen wat ik schrijf.Ze vinden het oké dat ik hier schrijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Goedenavond AlkolIk heb geen partner, maar wel kinderengluren ook af en toe over mijn schouderen verbazen zich over mijn plotselinge lachbuienof ze weten waar ik mee bezig ben?ze vragen niets...volgens mij weten ze meerdan ze zeggen.... hun stilte is voor mij positief...Wat jij schrijft herken ik zekerde eerste weken leefde ik in de mistleek of niets meer tot mij doordrongdrong het ook niet...ontzettend moe en slaperignergens fut voorrare lachkicks....echt slappe lachin geen tijden zo gelachen eigenlijk...ontzettend vaag hoofd en kamertjes vulleneerst maar eens wennen aan hetleegstaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Har,hoe later op de avond, hoe schoner het volk.Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Ik val nogal binnen geleuf ik....Als antwoord op je vraag Alkol:Ja, mijn partner weet ervan. Laat haar niet alles lezen....kost haar en mij teveel tijd. Ze vindt het prima dat ik hier bij tijd en wijle mijn heil zoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 quote: Originally posted by: albertinaHar, hoe later op de avond, hoe schoner het volk. Hoe is het met je? Prima Tina, zelfs zo goed dat ik haast vergeet hoeveel ik ooit aan het forum gehad heb :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 quote: Originally posted by: meiskeIk geef het op slaap lekker allemaal knuffel van me:present: voor all Meis,Ik had je wel gezien hoor, maar een dochter moest ineenstussendoor om de Ipod up te loaden of zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Har,als dat dat was vergeten, zou je hier nu niet zijn.Goed te ezen dat het goed met je gaat,gaat vooral zo voort!.Voor nu ga ik lekker mijn bed opzoeken.Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Chips ja, Korsakov :light:Maar effe serieus Alkol...lijkt me logisch dat je hersenen de tijd nodig hebben om te resetten. Herken dat bij mezelf; nu gebruik je je energie (lees gedachten) wellicht op een andere manier dan onder invloed.Geheugendipjes heb ik op het gebied van het onthouden van namen....misschien zijn er toch een paar hersencellen teveel naar de ratsmodee gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Alco, de concentratie.Ook mij niet onbekend. Het laat nog te wensen over.Nu speelt natuurlijk ook de drank in het hoofd rond, met alles erop en eraan!De geest wil ook rust en laat wat overtollige balast los.Wel 100 mg B1 slikken. (thiamine) gewoon bij de apotheek en een multipil.Beter de B1 in 2x 50 innemen, omdat het anders meteen uitgeplast wordt.Dus in ochtend en de avond.Je kan ook pillen van 50 mg vragen en er twee keer één nemen.Ik weet je leeftijd niet, maar dan word je een jonge god.Zou me geen zorgen maken, je schrijfstijl is helder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Har, een ware cellenvernietiging.Zo is dat.Daarom blijf ik aanpassen. Vautjes.Weer fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 CoJa die kinderen, die dochter waar ik het net over had zag wel waar ik mee bezig wasIs niet erg, maar er wordt idd niet over gesproken.Ja, zeker, mist en nevel, voelt ook alsof ik een rol speelniet mezelf, hoewel soms wel opeens weer, heel verwarrendJa Har komt door de booze, maar wordt dat ooit weer beter?Lijf en geest hadden zich na 37 drank volledig aangepast enfunctioneerden goed(nou ja, beter)Een auto die zo lang op alcohol heeft gereden kan ook nietzomaar overschakelen op water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Soothebij een vorige stoppoging had ik zelf bij deApotheek (hier in dit gehucht) Thiamine gehaald omdat ikop Internet gelezen had dat, dat goed wasaangezien hier ws een tekort van was door gebruik.Bij Gods gratie kreeg ik er 30 mee van 25 mg...Ze keken mij ook aan met z'n allen van: kijk haarstaan de zuipschuit...Heb ze door die ervaring dit keer nog niet gehaald,toch wel de schaamte ja...Ik slik wel multivitaminen.Hoe kom je aan die dosering van 100 mg p/dag? van de HA? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Hondje moet uit, dan wat piano en dan slapen.Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Slaap ze Tina Tja, ik moet bekennen dat ik hier niet meer zoveel toevoeg van waarde. Heb mijn forumtijd vooral benut om van me af te schrijven en herkenning te vinden bij anderen.Nu het goed met mij gaat en daar bedoel ik voornamelijk het in praktijk brengen van mijn nieuwe leven mee, ontdek ik de meerwaarde van niet drinken volop in real life.Ik voer overigens wel regelmatig gesprekken met mensen die met verslaving kampen op het inloophuis...ook ervaringsdeskundigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Gebruik Vit B pillen(forte), niet specifiek B1, wel elke dag, idd 2 x 1 pil.Ja en jonge God.. aaah een droom, voelt wel zo (gevoelsleeftijd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 welterusten voor wie slapen gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Coco, ik kreeg het zo mee!Vertelde wel dat ik veel gedronken had en bij m'n opnames100 mg in m'n kont kreeg!Maar ook een andere apotheek gaf het zo.B1 is niet toxisch en wordt snel afgevoerd.Je mag wel 300 mg per dag, dus 100 is veilig!Beetje doordrammen, probeer een andere apotheek.Groet.P,S inmiddel gebruik ik alleen een multipil en om de dag een B-complex forte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Har, Goed om te lezen dat je iets bereikt hebt, dat houdt de moed erin.Co, Soothe en alle anderen die ik nu vergeet (wie is er nog meer?)Een goede nachtrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Volgens mij heb je het uitstekend op een rijtje Alkol en ach...misschien is 'de dingen' niet altijd meteen op een rijtje hebben wel te wijten aan het 'opnieuw' leren concentreren.Ik vond dat ik dat aardig kon, vooral ad rem en zogenaamd scherp zijn...wellicht was de roes daar deels de oorzaak van. Enfin, jarenlang drinken vertekent de realiteitszin.Dacht toen ook enorm veel hooi op de vork te kunnen nemen....duh!Is juist mijn manco, grenzen stellen en bewaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden