Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 November


Driek

Aanbevolen berichten

Goede morgen lieve kanjers

ik wil jullie een fijne zaterdag wensen
geniet van al het mooie van deze dag
laat het verdrietige en droevige achterwege
en zorgt dat je gezicht kleurt met een lach

pas ook op dat je steeds lief bent
de sint en zwarte pieten komen in het land
want met deze vreemdelingen weet je het nooit
voor je het weet ben je in Spanje aan beland

ik maak me om dit alles echt geen zorgen
ben gewoon elke dag heel lief en zoet (hihi)
en af en toe met wat knuffels strooien
ach dat doet het bij de sint en pieten ook heel goed

maar zonder al deze gek heid
en dat mooie kleuren centraal vandaag zullen staan
haal dus alles uit de kast
dan weet je zeker dat je je best ervoor hebt gedaan

van mij nog een dikke warme knuffel
oké op elke wang nog een smakkende zoen
dat was het dan weer voorlopig
de rest zullen jullie zelf moeten doen


Fijne dag
en pas op jezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vie ik zou maar wel lief zijn .

RTL4 teletext 196 Madrid licht bewolkt 7.3 graden

quote:


Originally posted by:
Vie

Vol verwachting klopt mijn hart....


Dan zal ik maar stout zijn Driek, want een uitje naar Spanje lijkt me wel wat. Aan de rand van een zwembad, zonnetje, lekker rielekst...


Jij ook een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben jij dan verdraaid vroeg mee Driek, dat stoofpotje. Kan jij dat, zo vroeg in de morgen kookgeuren in je neus? Overigens staat er onder tips en adviezen een receptentopic, dus als dat stoofpotje navolging verdient, dan graag het recept. Je weet, ik denk bijna altijd aan eten, behalve 's morgens vroeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, inmiddels even verse croissants gehaald, fietsband weer lek gereden, koffie, enzovoort.
Kit succes met de schuurtjesmannen. En leuk dat Witte en ik een cadeautje en twee roosjes van je krijgen. Dat krijg ik ook niet elke dag, zomaar alleen door mezelf te zijn :)
Hier een mooi :present:je terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen

Kanjers en Kanjerinnen:D

Om maar met de opening van Driek te beginnen ,
mooie opening trouwens,

Ha ha Vie je kan niet alles hebben he;) en klein meisje zijn
en op de schoot van Sinterklaas:)Wow die goede oude tijd???

Kit succes met je geschuurde mannen :)

ik ga zo joggen dus tot laters maar weer

Fijne dag dag all
:present:

aangepast vanwege type foutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggu lieve Kanjers.

Leuk die opening Drieske. Past echt bij vandaag. Onze lieve St. komt weer in het land. Ik ben lief geweest dit jaar dus mij kan niets gebeuren. Ga het volgend jaar wel bij hem op bezoek als het daar wat warmer is. En het geeft niet als de zwate pieten geen pepernoten meer hebben. Moet toch lijnen.
Fijn dat iedereen goed is op gestaan. En dat er al een lekker stoofpotje staat te pruttelen. Hoelanger dat staat des te lekkerder is het.
Ikzelf heb goed geslapen. was wel vroeg wakker maar ben blijven liggen en toch weer in slaap gevallen.
Ga straks eens alles opmeten in de flat en een platte grond uit tekenen. Is wat makkelijker i.v.m. waar we alles neer zetten en de gordijnen.
Verder heb ik vanavond dienst.
Vie wanneer moet jij weer?;)
Ar ik had jou vandeweek een P.b.tje gestuurd. Misschien heb je het niet gezien.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa wie weet wat de Sint dit jaar voor je mee brengt.
Geen zin in gezelligheid en samenzijn? Dat kan ik me voorstellen, nu je helemaal alleen weer een eigen leven op gaat bouwen. Zet toch maar je schoentje, wie weet wat er in gegooid wordt.
Ik heb met mijn huwelijk vorig jaar, er gratis en voor niks een paar kleinkinderen bij gekregen die zich erg verheugen op Sinterklaas. Dat vind ik dan ook wel leuk, om me met ze mee te verheugen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, afgelopen woensdag was een leuke dag bij de DA, aanstaande woensdag weer. De kittens zijn het huis uit, hebben allemaal een tehuis gevonden.
Maar een vraag aan jou: jij doet alles voor je vriend, nu zelfs weer plattegronden uittekenen. Doet die man dan zelf echt niets? Behalve mopperen?
Mijn vraag aan jou is, wat vind jij zo leuk aan hem? Wat levert hij jou op? En dat bedoel ik niet rot, maar wat heb jij er voor baat bij om hem zo te pamperen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa ,

Als je eenzaam bent of alleen,
Zing dan eens een Sinterklaasliedje.
Heb je geen mensen om je heen,
Pak een zak en speel eens Pietje!
Strooi voor mensen in je buurt,
Een lieve glimlach, een vrolijk nootje,
Zeg dat je door Sint werd gestuurd,
Op een vrolijk partybootje!
Want als je vrolijkheid gaat verspreiden,
Zal geen mensenkind je meer mijden!
En als je merkt dat je geven kan,
Word je daar zelf minder eenzaam van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allen,

Ik ben er ook weer om een beetje mee te lallen
alleen dan wel zonder de alcohol deze keer
want drinken doe ik niet meer.

Vandaag ga ik bij Will klussen
dus in de weer met kwast en verfbussen.
Eerst de kozijnen en deuren schuren
en er moet ook nog latex op de muren.

Nog 4 dagen dan ben ik 10 maanden van de drank
waarvoor van mij aan jullie mijn hartelijke dank:heart:
zonder jullie had ik het niet gered
en het dus écht wel eens op een zuipen had gezet.

nu wens ik een ieder nog een fijne dag toe
en doe zoals ik doe
drink lekker fris of koffie of thee
want daar red je je lever en leven mee;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meiske en Fruitvlieg ik lees nu jullie reacties pas, ja goed gedaan gisteravond.
Het voelt als een doorbreken van een nieuwe cirkel waarin ik dreigde te komen.

Nu proberen en screensaver van mijn comp te halen, heb ik er gister per ongeluk op gezet.
En ik heb een hyper actieve muis :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie waarom ik dit allemaal doe voor hem? Omdat ik van hem houd. Ik zit al een paar dagen te denken, wat is nu houden van. Dat is voor iedereen verschillend maar het voelt voor mij nog steeds aan als een stukje één zijn. Hij kan niet veel meer. Als hij een paar meter loopt is hij moe. Komt grotendeels doordat hij 8 maanden bijna de hele dag door gelegen heeft. Helemaal geen conditie meer. Bovendien heeft hij een te laag h.b. gehalte. En z'n negatieve stemming vergt een hoop energie. Het drinken doet er ook geen goed aan.
Het woordje "dat kan ik niet"ligt bij hem voor op z'n lippen terwijl hij wel kan. Hij heeft een zuster die al 35 jaar in een inrichting is. Ligt de hele dag in bed en laat zich verzorgen. Hij beeld zich in dat hij niets meer kan en dan is dat ook zo.
In het verpleegtehuis hebben ze hem laten liggen met een volle stomazak. Toen hij belde om hem te laten legen, kwam er niemand toen heeft hij, ondanks hij zei dat hij het zelf niet kon, toch geleegd.
Nu hij thuis is, moet hij ook meer zelf doen en dat lukt ook, maar het is gewoon een heel angstig iemand en dat verlamd ook.
Ik ben bezig hem langzaam meer los te laten. Hem meer zelf te laten doen maar dat is o zo moeilijk want wanneer kan hij het echt niet of wanneer is het toneelspel.
Maar hij zal dadelijk moeten. Moet naar beneden toe om z'n postvak zelf te legen en daar gaan we naar toe werken omdat ik niet iedere dag naar hem toe ga. Ben nu zo goed bezig met weer m'n eigen leven op te bouwen.
Als er dadelijk iets met hem is, kan hij daar bellen en zijn ze er voor hem. Maar dan moet hij gaan betalen voor die service en daar heeft hij moeite mee dus zal hij toch gaan proberen veel zelf te doen.
Het is een stoornis die hij heeft. De Miller theorie. Mensen aan trekken en vervolgens weer af stoten door te gaan schelden.
En dan klagen dat ze niets voor hem doen.
Hé hé een heel verhaal op de vroege zaterdagmorgen. Zal de St. eens bij hem langs sturen mischien helpt dat.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hij komt in donk're naachten op zijn paardje onverveerd.... ;) Dar. Heb jij geen dubbel glas dan?

Ik snap het nu een beetje Bol, dankjewel voor de uitleg. En ik snap ook dat ik sommige dingen niet snap. Vind het fijn voor je dat je aan je eigen leven bezig bent.
Mijn gevoel was, potver-nog-an-toe, als mijn vent niet net zoveel voor mij zou zorgen als ik voor hem, dan zou die een zwieper krijgen. Bejje helemaal mal.
Nou ja, vanuit die gedachte dacht ik dus.
En nu op naar de markt, kijken of ze daar ster-anijs hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Dar, Ja hij is psycholoog en veel mensen zeggen dat hij beter moet weten maar het zijn ook mensen. De meeste psychologen zijn vaak erg moeilijke mensen en zijn eigenlijk hulpvragers.
Juist omdat ze alles zo goed weten is het erg moeilijk om hun in therapie te hebben. Als een therapeut een vraag stelt weten ze al waarom die vraag gesteld wordt en geven het juiste antwoord. Het zijn deugnieten die psychologen;)
En ja hij is ontzettend bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...