druppeltje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ja Emmaroos ik was wanhopig en voelde me al niet goed dus wilde naar bed en was verdrietig dat die man me niet ff wilde helpen. Nu ben ik klaar wakker van de schrik en het onbegrip dat mensen zo met elkaar omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Daar heb je helemaal gelijk in hoor maar ik bedoelde eigenlijk dat er soms niet op je gereageerd wordt, ik doe dat ook niet altijd.Maar..................ze kunnen beter over mij praten als van mij eten, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Kan ik me goed voorstellen Drup.Ik kan daar soms ook zo over inzitten, ik ben soms ook bang van mensen, zulke onzin kramen ze uit of agressie.En inderdaad Drup zo'n stomme oekel van een buurman.Zou hem een kaartje sturen met: bedankt voor de hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Zo denk ik ook hoor ER, maar dan wel in het roddelcircuit.Daar mogen de mensen over me zeggen wat ze willen, doet me niks.Niks menselijks is mij vreemd qua roddelen.......En idd dan kunnen ze beter over me praten dan van me etenMaar hier op de draad vind ik het toch even iets anders.Als we hier niet serieus meer met elkaar omgaan, dan heeft dit hele forum geen nut.En tot op de dag van vandaag vind ik dat het forum wel zijn nut heeft bewezen voor mij.Nou Drup, ben ik ff blij met mijn buurtjes, zitten gelukkig niet van die rare types tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 En alweer heb je gelijk en ik ben ook echt heel dol met het forum en ga er alleen maar serieus mee om.In het roddelcircuit kan het me ook niet meer schelen maar ik ben eigenlijk wel een felle tante zo nu en dan en als ik weet wie iets over mij verteld wat niet waar is, stap ik er op af.Maar het ligt er wel aan wat er gezegd wordt, ik haal ook vaak mijn schouders op. Had nooit gedacht dat het nog eens goed zou komen met mij, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ja das ook zo hoor, ik ben ook geen moraalridder ofzo hoor.Meisje66 schrijf je mee??Ik heb om een hoekje gegluurd en zag je naam staan.Alhoewel, ik ook zag dat het klokje lekker door gaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Zou Druppeltje een kaart aan het schrijven zijn voor de buurman??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ja dat denk ik, een kaart met een regenachtige herfstdag erop en dan heel lief: Dank dat je een buurvrouw in nood zo enorm geholpen hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Weet ik Witte en ben daar altijd blij mee. Maakte maar een geintje en iedereen heeft dat gevoel wel eens. Geld ook voor Emmaroos en voor velen hier. De club is zo groot dat je soms denkt ondergesneeuwd te worden omdat je denkt iets belangrijks zegt wat voor jpu belangrijk is en als je dan geen reactie krijgt doet dat zeer want je hoopt er wel op. Ik los dit tegenwoordig op door sterke opmerkingen te maken dat ik bv een viool voor de kat ga kopen (bedoelde zit niet hier voor de kat zijn viool). Heej gaan we bloempjes drogen (ben geen muurbloem). Verzin maar wat maar donder dat je reactie krijgt als is het maar dat iemand het niet snapt maar het meerendeel wel hoor. Ja rot dat het soms moet maar het schud mensen wel wakker en das beter als in een hoekje kruipen. Waar ik wel vaker moeite mee heb gehad is met de mensen die dat niet kunnen want die krijgen vaak een wals terwijl ik vind dat we die juist moeten helpen.Maja ben ook maar en Calliremo hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Jij bent helemaal geen callimero DruppeltjeVolgens mij is iedereen ontzettend met jou begaan (op goeie manier dan)Ik dnek zelfs dat iedereen blij is voor je als het dinsdag is..maar soms waaien de berichtjes wel eens over je heen. Heb je trouwens 's nacht veel minder last van hoor!!!Ik vind ze wel leuk die cryptische omschijvingen van je..Ik weet trouwens niet of ik ze direct zou herkennen. Ben zoooo slecht in cryptische puzzels. Ik weet nog dat Houtje dat een keer vroeg voor haar dochter, werd er helemaal kribbig van dat ik het antwoord niet wist, maar kreeg de antwoorden in een pbtje van haar haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ja soms zeggen mensen iets wat keihard overkomt maar je moet nu ook weer niet zo'n teer zieltje hebben hoor.Je vraagt toch om een mening van elkaar en dan vraag je niet om met je mee te praten maar een goed antwoord. En dat kan soms hard overkomen.Witte ik snap ook niks van cryptogrammen maar ik heb hulplijnen, hahaha, en zo kon ik Houtje ook helpen toen met een oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 berichtjes komen niet meer overIk wordt er uit gegooid af en toe..Zit er nu ook al een begrenzer op dit forum???Lijkt de c1000 welff kijken of deze wel aankomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ik had hiervoor getikt, dat we wel mogen uitkijken met wat we allemaal tikken.Straks staat alles zwart op wit in onze 5 dec rijm:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Hé, dat is gek, ik moest me net ook weer opnieuw inloggen.Ja het is een gevaarlijke tijd momenteel.Ha, ik heb zin om te dichten.....kan het ook goed en heb zo een a4tje vol.Mijn familie is de wanhoop nabij soms, willen het ook maar kunnen het niet, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Nee ff serieus,Tuurlijk vragen we om een goed antwoordIn die zin zeg je het eigenlijk precies goed.Als mensen iets vragen, kun je antwoord geven.maar ongevraagd een antwoord of mening krijgen is veel moeilijker te verkroppenSnap je wat ik bedoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Dat komt inderdaad ook voor hier, dat is zo en dat is inderdaad niet leuk.Ik zit me dan wel eens te verbijten achter de pc hoor.Nu ga ik echt naar bed.Welterusten Witte, Drup en Meisje66.Liefs Emmaroos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Je bent me voor!!Werd er weer uitgegooid.....Dus echt tijd om af te sluiten...Truste ER en DruppeltjeTot morgen/straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Witte ik ik ben er ook al drie keer uitgegooid. Volgens mij wil tactive naar bed en stuurt ook het nestje in hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Weet ik Witte en ook dat heb ik hier geleerd. Ben zelfs erg blij met het medeleven hier en hoop alleen maar dat ik dinsdag je pjoet niet omver rijd hahaha. Maar serieus, toen ik hier 2 jaar geleden kwam dacht ik ook dat niemand/weinigen me hoorden en dat ik er nooit tussen zoui komen. Dit ben ik nooit vergeten en zal dat ook nooit doen want dan heb je het zo hard nodig opgenomen te worden.Waar ik moeite mee heb is dat degene die het meeste aanwezig zijn ook de meeste aandacht krijgen. Ja logisch maar daarmee scheppen we tevens een drempel naar de nieuw aangeslotenen die zich op hun beurt weer aan de kant voelen. Tis al eng genoeg de drempel te nemen om hier te komen. Niks mis mee voor ons die er langer zijn, je weet veel van elkaar, hebt veel gedeeld, houd elkaars vertrouwde hand vast maar moeten ook onze handen uitsteken naar de pas aangekomenen. Vind ik dan. Van de andere kant ben ik ook eerlijk dat ik er wel eens moe van wordt zoals ik al aan heb gegeven omdat het meestal eendags vlinders zijn maar vind toch dat we de ene die het wel meent vast moeten houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 posting verwijderdJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Goedenmorgen allemaaloeps verkeerde draadje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden