Otje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Pippie, hoe laat wil jij opstaan dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Owja ik kwam hier om af te sluiten Ga ik toch weer van alles lezen en surfen. Tot morgen, slaap zacht xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Jip je bent niet te confronterenddat vul je in, maar je hebt dat niet gevraagd.Weet je ik zie dat je inhoudelijkvaak goede dingen zegtik zie dat je bedoelingen goed zijnen toch roert zich steeds iets in mijn buikals ik je lees, en ik weet niet waardoor.C'est le ton qui fait le musicis wat er bij me opkomt.Maar je bent al een paar keer vertrokkenmet de boodschap (mijn woorden nu dus) graag of nietmaar je komt steeds terug.Is het stom als ik vraag wat je komt halen voor jezelf?Niet als kritiek dus, maar ik lees zelden iets over jouw aanleidingof angst om te drinken of trek ofzo?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 hoi allemaal,ff bijlezen... hoop geschreven hier denk vanmiddag??22 blaadjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ha die Witte,droog gebleven hoor!enne laat dat ff maar wegtot morgen(als je bijgelezen bent:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Jip is er al niet meer.Uitgelogd.Toch vind ik het heel knap van haar dat ze iets op durft te schrijven wat totaal anders is als wat de anderen altijd schrijven.Zij praat puur realistisch en wij leggen er meer gevoel in. Nou weet ik niet wie wij is eigenlijk, ik bedoel de meesten van ons.Dit is hetzelfde als toen met Bolletje, ik schreef dat ik het begreep dat ze gedronken had en Soothe met zijn realisme schreef dat het te begrijpen is dat iemand pijn, verdriet of teleurstelling heeft maar het is niet te begrijpen dat iemand daadwerkelijk gaat drinken.Ook dat is waar.Maar het is inderdaad de toon die de muziek maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Effe melden dat ik naar bed ga Melk staat al in de magnetron en het boek ligt al naast mn bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Hallo Isabel,Welkom als je meeleest,even je gegevens weg halen tot je profielgesloten is, en als je wiltkun je je voorstellen bij wie is wiegroetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Is iedereen naar bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Mijn tijd van gaan is nu ook gekomenmet een beker melk naar bed gaan dusom misverstanden te voorkomen.Dappere dodo's welterusten maar weerliefs Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Lief houtje ik ben resisent geworden tegen vele pijnstillers of ze waren niet sterk genoeg meer. Pijnpoliie hielp niet en wat rest is idd morfine maar het weerhoud me zo uit angst.om een morfineverslaafde te worden. Wil echt niet zeggen dat je dat word maar ik ben er bang voor al is tramadol ook een vorm van morfine maar dat klinkt niet zo verslavend hahahaIk weer (mijn man zei altijd dat het leven nooit saai met me was). Ga doggy uilaten want wilde op tijd naar bed omdat ik zo gammel was na dat gekots. Kom naar binnen en hield de deurklink naar de huiskamer vast in mijn hand. Staan rammen tegen die deur met het gevolg dat de klink er aan de andere kant er ook nog eens uitflikkerde maar de klink er nog sdeeds in zat. Stond dus in het halletje te jammeren wat te doen want om 11.30 weet je ook niet waar je aan moet bellen. Kon niet bellen want de telefoon was tuurlijk binnen. Effe weer terug met doggy over straat hoe dit aan te pakken en zie ik opeens de buurman schuin tegenoverme op straat staan te paffen. Dus vroeg hem me te helpen maar moet betalen, ja oke dat snap ik. Bel me morgen maar zei hij. Nonde maar ik er niet in want kom niet verder als de hal want heb de klink naar de woonkamer los. Mensen wat ik toen zei daar wordt de paus rood van en slaan de bouwvakkers van op de vlucht. Uit wanhoop toch maar bij buuf aangebeld of ik bij haar iemand kon bellen. Die trekt een jas over haar nachtponnetje aan en neemt een paar gereedschapjes mee en maakt de deur open hahahaha.Wat heb ik weer geleerd vandaag? Nooit vergeten voor zo'n lieve buuf bloemetjes te kopen en niet je gereedschap onder de trappenkast of boven planten want je kan er dan nooit meer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Nou gezellig hoor Jane, ben ik uitgelezen, ga je weg..Blij dat jij Frans kan vertalen ER, snapte niks van die zin haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Hahaha Witte, grappig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ha Er, zijn we nog maar met zn tweeen over??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Dat lijkt wel zo Witte al zijn er meer ingelogd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Nou das mooi dan.......Komen we langzaam tot een einde van dit draadje denk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Die nog ingelogd staan hebben allemaal al weltrusten gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ja dat denk ik wel zo he, of heb jij nog iets te vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Nee niet iets wat deze draad ...eh... kan opleuken ofzo:)Nee heb niet iets bijzonders meer te melden. Jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Nee ik ook niet.Dat verhaal van Drup is ook wat, wat een idiote buurman zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Die kleine druppel valt zeker weer niet op. Ben er nog steeds en als iemand me gelezen heeft weer klaar wakker. Geef toch genoeg gas om mee te denken hier maar krijg ff het gevoel dat ik Callimero ben hahahaha. Nee geintje hoor want voel me niet tekort gedaan en zo wel dan meld ik me.Maja eigen schuld want heb mezelf zo genoemd en vertik het om mijn naam te veranderen want zo ben ik hier bekend en zo wil ik blijven. Wat ik wel graag wil veranderen is de postcode want dan is mijn huis verkocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ja, een oude kennis van me zou zeggen: onze lieve heer heeft vreemde kostgangers....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 haha en jij maar denken dat we niet aan jou denken Druppeltje!!Nou mooi niet dus, heb je nu wel gelezen denk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Nou zeg Drup, dan ben ik Calimero ook want er werd ook niet op mijn stuk gereageert over Jip.Soms denk je dat je iets goeds opschrijft en dan zegt niemand iets.En ik dacht dat je weg was.Witte bij ons in Groningen zeggen we: Dei het roare knoop'n aant jak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ik moest hem even hardop lezen, wilde ik weten wat je bedoelde maar das idd ook een goeie.Het is nu lastig om op jou stuk over Jip te reageren omdat ze er niet bij is.Tenminste dat vind ik altijd wat rot.Wat niet wilt wat gij geschied, doe dat ook een ander nietOm maar even in de spreekwoorden en uitdrukkingen te blijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden