Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Naomi ik ben het wel met je eens. Jip is vaak erg kort door de bocht maar in dit geval was het een zinnige bijdrage. En voor wat betreft machtsspelletjes dat is de reden waarom ik vaak niet reageer, of er wordt niet op gereageerd of de reacties vormen geen bijdrage.Aanpassing: dat heeft niets met gevoel voor humor te maken Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Lekker druk hier zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Hey Dar, dat is volgens mij heel erg goed, dat je nu een soortverzadigingspunt hebt bereikt.Betekent dit dan ook dan je minder "trekmomenten" hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Wou je vroeger ook altijd al het laatste woord hebben Kirky?Aanpassing: ga ik doen Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ik heb vandaag weer wat meer vrede met mezelf Omdat ik vandaag voor het eerst sinds maanden weer es gekookt heb, boerenkool met worst!!!Veel te veel natuurlijk, dus voor diegene die nog trek hebben..............????Anders doe ik het in de diepvries voor later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Heb je wat gevonden Adam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ari,Toevoeging: als ik kom met de auto (Utrecht) kan ik ook een ghetto-dinges meenemen.Iedereen eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Hermie,Bedankt voor de steun.Dar ook bedankt.Kirky, met mijn gevoel voor humor is niks mis hoor. Een grapje om te lachen vind ik erg fijn, soms vergt het onderwerp echter even een serieuze benadering. Een grapje op zo'n moment kan me dan even in het verkeerde keelgat schieten.Verder wens ik jullie allemaal een fijne, drankloze avond. (In feite is dit een beetje dubbel op: fijn en drankloos, ik kan me geen fijne drankvolle avond herinneren in elk geval).Groeten,Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Even vraagje tussendoo":Zijn er op het forum veel mensen die matigen dus die niet geheel stoppen??Niet dat ik dat ook ga doen hoor, want ik hoor bij de stoppers.Gewoon nieuwsgierigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Of is dat een hele brutale vraag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 hi pippie, ik ben een van de mensen die probeert te matigen. Dat is best een waterscheiding, voel me vaak wat beschroomd om mee te schrijven daardoor, juist omdat hier veel stoppers zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Birthe schroom is echt niet nodig, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden toch? Als het voor jou werkt is het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Top van je Adam, 21 maanden!!!! Je houdt niet van slingers daarom een Ik denk ook dat minderen moeilijker is dan helemaal stoppen.Birthe gewoon lekker veel mee blijven schrijven hoor We hebben allemaal toch hetzelfde probleem, namelijk drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Nou Adam, discussie valt nog mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Voor mij was de stap om me in te schrijven voor de internet behandeling levensgroot, zoals voor iedereen vermoed ik. In elk geval voor het eerst eens publiekelijk, zij het anoniem, toe te geven dat ik er geen controle meer over had. Dat is dan ook de belangrijkste winst, het serieus genomen worden, iemand die met je meedenkt, al is het op een vrij mechanische manier, maar het doet wel wat met me. En het lezen hier stemt me ook vaak tot nadenken. Ik probeer inderdaad op mijn manier Rome te bereiken, en ga dat niet zomaar opgeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Birthe de enige manier waarop je iets kunt bereiken is jouw manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Nu ga ik op de bank hangen en tv kijken....drukke dag gehad. Prettige avond verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Goedenavond allPIP is helemaal geen rare vraag hoordit is de vraag maar raak side:DBirthe wrom beschroomd om hier te schrijven????als je minderen wilik word er niet warm of koud van hoor;)ik ben gestopd omdat minderen niet lukt,ik word er veel te onrustig van dus vandaarda t ik helemaal gestopd ben HUH???? en stoppers de meerderheid Hierodaar denk ik niet over na:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Dank Hermie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 En Birthe, je bent toch op de goede weg, dus ook jij gaat Rome bereiken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Sorry, maar ik zeg toch maar eerst HALLO, ben nu pas van gisteren bijgelezen.Nu verder lezen en kijken hoe het met jullie gaat.Hier alles harstikke OK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Fijne avond Birthe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Goeie avond allemaal.Hier is er eentje erg moe. Veel last van m'n rug maar een voldaan gevoel. We zijn erg op geschoten en hebben ook nog de radio van de kabouter gemaakt. Dus kan hij weer Vivaldi, Charpentier, Handel enz. luisteren. Ik zag dat hij erg emotioneel reageerde. Hoor dat altijd aan z'n stem.Morgen gaan we weer verder en als het goed is zijn we dan al een heel eind klaar met behangen en schilderwerk.Het is vandaag druk geweest op het forum. Heb een beetje gelezen maar het meeste over geslagen omdat ik toch wel moe ben.Nou mensen ik ga een happie eten. Later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 O ja Piepie, ik weet ook niet of ik helemaal wil stoppen met drinken. Heb dit mezelf al zo vaak voor genomen maar het is zo'n grote teleurstelling als dat dan niet lukt.Voorlopig heb ik één keer gedronken in anderhalve maand en dat is er weer gelijk uit gekomen.Maar één ding staat vast. Het is al heel lang geleden dat ik het zo lang vol gehouden heb. En daar ben ik al heel trots op. Kan met gemak voor iemand een pilsje in schenken zonder daar moeite mee te hebben.Wel met Refu. anders lukt het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Waar is je gevoel voor humor gebleven Kirky:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden