Spring naar bijdragen

maandag 16 november


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee ben niet stil maar wilde mijn ovenschoteltje voorbereiden. Het werd zo donker dat ik dacht eerst maar de bloemen voor buuf want dat vond ik erg belangrijk. Deze sufferd gaat op maandag bloemen halen dus je zoekt je te pletter naar een fatsoenlijke bos. Had ik eindelijk mooie rozen gevonden maar zo'n ielig bosje. Doe er maar 3 bind ze netjes bij elkaar maak een mooi papiertje erom (ja kan toch niet aan komen kakken met zo een zielig bosje). Rib uit mijn lijf maar doggy mee gesleept dus was ook uitgeweest en buuf helemaal blij met de bloemetjes. Wie goed doet goed ontmoet. Ovenschotel komt dadelijk wel want conditie als een krant dus weer even zitten. Toch wil ik opschieten want kijk zo graag naar het kleine huis, niet omdat ik het zo spannend vind maar dan kan ik lekker ff janken hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Drup, ik moet ook altijd zo huilen met het Kleine Huis.

Ik zit ook op een hondenforum en daar ben ik gigantisch afgezeken...echt belachelijk. Had een vraag gesteld en kreeg het echt om mn oren dat ik er nooit schreef en nu ineens met die vraag kwam en dat ik hun ermee lastig val enz....
Wat hier ook wel eens gebeurt.
Ik kan niet zo goed tegen dat gekat.
Ik noem dat een V&D maatschappij.
Heb ooit daar gewerkt en daar heerste een hele erge hierarchie
De vrouwen van de klantenservice stonden "bovenaan"
Lekker belangrijk...
Iemand op zo'n hondenforum die denkt dat ze de baas is.
Ik snap niet zo dat mensen zo onaardig doen.
Bah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HELLEP het begint te waaien als een gek en komt met bakken naar beneden. Morgen ook las ik en dan komt de scoot. Vrees dat ik slachtoffer ga worden en waarvan dat zal ik morgen bepalen maar zielig zal ik zijn hahaha. Hoop niet dat ze die sneeuwkettingen vergeten of een ijskrabbertje voor het windscherm want had hem in de lente al aangevraagd. Vrees dat degene die hem morgen komt brengen geen leven heeft bij me want wedden dat er geen veiligheidsriemen op zitten om te voorkomen dat ik er afwaai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup, eerst maar eens zien of dat ding morgen echt wel afgeleverd gaat worden ;)

Ik ben al ruim 2 uur aan het niks doen, kan dat gelukkig erg goed, en verveel me nooit.
Ik heb namelijk nog zoveel te doen, foto's uitzoeken, stofzuigen, keuken schoonmaken, poster maken,
en dat bewaar ik allemaal tot ik me eens echt ga vervelen.. dus verveel ik me nooit want dan moet ik wat doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdorie heb ik nog contact? Gisteren er 3 keer uitgegooid en de 4e keer verdwenen. Zie mijn posting niet verschijnen. Kan de pb niet beantwoorden en gekker is dat ik er 2 schijn te hebben maar zie er 1. Zien jullie mij wel? Is er iets mis met mijn pjoet of met de server van tactive want gisteren las ik dat er wel vaker iemand uitviel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Coco
Ik kom heel binnenkort hier schrijven, zodra ik niet gedronken heb die dag. Ik wil hier niet onder invloed schrijven. Ik lees dus mee ter inspiratie...

@iedereen
Heb me net weer opnieuw voorgesteld. Ik was hier 2x eerder en herken sommige namen nog :) *zwaait* naar oude bekende en zegt hoi naar mensen die ik nog niet ken hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er ook weer. Pjoet een poosje uitgezet en opnieuw naar binnen. Maar gisteren er uitgegooid samen met anderen en vorige week bleef ik ook al hangen. Ben ik niet gewend hier. Naja het zijn ook maar mensen en geen compu's gelukkig. Zit alleen nog met mijn box maar dat was gisteren ook en als ik er dan weer een uurtje inzit dan komtie wel dus er is nog hoop hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zijn de plannen van vanavond?
Koken voor een paar dagen (grote pan met allemaal hele lekkere dingen erin)
Op de bank met de hond aan mn voeten en de kat achter me op de vensterbank, belletjes naaien aan mn legging voor zondag :)
Dus huphup aan de slag :)
doewie fijne avond allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal!

Naar aanleiding van gisteren wil ik graag even wat kwijt.

Jip werd nogal aangevallen over het bericht dat hij/zij geplaatst had, waarin kritiek naar enkele forumgenoten geuit werd. Ongenuanceerd werd het genoemd.

Ik vind persoonlijk dat Jip over het algemeen een heldere kijk op zaken heeft. Het is mogelijk dat iemand (zoals Jip in dit geval, mij overkomt het ook regelmatig) zich stoort aan bepaald schrijf-/klaaggedrag hier op het forum.
Degene die zich aan dit schrijven/klagen stoort, heeft mijns inziens het recht om zich hierover te uiten. Jip heeft dat gedaan, ik heb dat ook weleens gedaan. Mijn idee is zo: je kunt beter over zoiets je hart luchten, dan ermee te blijven rondtobben.
De laatste tijd reageer ik niet meer op dergelijke irritaties of vragen die ik me bij bepaalde berichten stel, dat kost me teveel van mijn energie. Deze keer reageer ik dus wel.

Zoals ik Jip's bericht heb geïnterpreteerd, was het niet ongenuanceerd. Het was wel direct, maar is dat zo verwerpelijk? Degenen die aangesproken worden, zouden niet direct op de kast hoeven te springen, toch? Ze kunnen tenslotte ook even de tijd nemen om erover na te denken wat iemand -Jip in dit geval- schrijft. Niet vervolgens Jip de schuld geven, maar ook even bij zichzelf kritisch kijken of er een kern van waarheid schuilt in wat er door iemand geschreven is.
Als je met een probleem komt te zitten, moet je niet direct de schuld bij anderen leggen, maar even bij jezelf blijven en kijken of daar wellicht een oplossing of oorzaak ligt.

Het is een vrij toegankelijk forum, waar iedereen zijn ei kwijt kan. Denk voor je iets schrijft even na of het echt op het forum moet belanden, of misschien eerst even overwogen kan worden bij jezelf.
Noodkreten uitgezonderd, uiteraard.

Jip, toi toi toi!

Naomi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga eerst maar ff liggen en dan zie ik wel wat mijn plannen zijn maar kan nooit veel zijn want moet erg vroeg op voor dat stoepmonster.

Woman stekker uit de compu? Zou niet weten welke want er liggen er hier een stuk of 12 onder mijn bureau dus vergrijp me er niet aan. En belletjes naaien met een kat in huis? Ben benieuwd hoe je handen er zondag uitzien.

Kit buuf was erg blij met met de bloemen en vond het niet nodig maar voor ik het wist had ze ze al in haar handen hahaah.

Ja hoor Kirky heb wel wat voor de vergadering:
niet zo veel queooten
voor elk item geen apart draadje openen
na 10.00 geen oude koffie meer severen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...