Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Goedemorgen. Vie vervelend hè als je minder hoort, herken het hoor. Wens je op de goede dag:D veel sterkte met je onderzoek(en).Heb een heel fijn weekend gehad. Was bij een echte vriendin en die heeft me zo heerlijk in de watten gelegd, als dank heb ik haar een massage gegeven ze was de rest van de dag rozig. Dus vanmorgen was het weer ruw wakker worden. Ga zo dan ook nog even lekker naar bed en vanmiddag sporten en spreekbeurt van mijn dochter samen met haar voorbereiden dus mijn dag is weer gevuld.Allemaal een fijne dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Mogge Kanjers,Vie meis heel veel sterte met de onderzoeken. Krijg je gauw de uitslagen of moet je daar een tijd op wachten.Ook ik duim voor je meis.Albert wat een goed bericht, heb het door gelezen en moest uiteraard aan mijn Kabouter denken. En inderdaad wanneer ben je een klager en wanneer ben je slachtoffer. Ik denk dat dat toch een beetje in elkaar overvloeid. Maar ga er vanavond nog eens goed voor zitten, en lees het op nieuw.Verder heb ik goed geslapen en zit in de startblokken om te gaan werken. Gisteren had ik geen zin dacht" Al weer een hoop werk doen voor mijn kabouter", maar vandaag zie ik het wel weer zitten. Dadelijk om half 11 komt Letty mij halen en gaan we behangen.Nou mensen ff nog het een en ander doen hier en dan gaan met die banaan. ( Ben nog niet weg hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 he bah Vie, nog een paar dagen wachten dus! Lijkt me akelig om opeens maar eenzijdig te kunnen horenMijn moeder heeft dat ook, mono, die bleek uiteindelijk een bloedprop te hebben, maar die kon ook haar evenwicht niet meer bewaren, dus dat was nogal een heftig verhaal.Over die driehoek slachtoffer-redder- dinges, ben de derde even kwijt, daar weet ik alles van, story of my life!ben blij dat ik me daaraan heb kunnen ontworstelen want ik was ook zo en mijn moeder nog steeds en dat is precies waarom ik zo met haar kan botsen.In mijn ADHD groep zit er ook zo eentje, vraagt alle aandacht, maar alleen maar negatief en geef je een tip dan zal dat toch wel niet werken bij haar, want zij is anders.Ik kan daar slecht tegen, het zuigt zo.Oei ik moet rennen, ik moet werken!tot later weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Nou, ik wou iets heel anders zeggen maar goed dit eerst.Het verhaal over slachtofferschap herken ik ook. Net als Tapas' moeder was mijn moeder ook zo. En dantegelijk nog een ferme tik uitdelen en jouw tekortkomingen er nog even goed inrammen.Hoe voorkom je dat je in die valkuil trapt?Ik ben er ook over aan het denken, net als Jane.Komt mijn andere vraag: Waar bewaart een mens in godsnaam (en ik ben redelijk geordend, daar niet van) zijn DiGiD registratie?Ik bewaar het altijd bij mijn belastingaangifte maar ben het dus het jaar daarop prompt weer kwijt. Ik kwam via een reclame op nu.nl bij het Donorregister terecht en daar heb je je DiGiD voor nodig. Suggesties? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Houtje ik heb een map Algemeen, daarin staan al mijn registraties incl. wachtwoorden (uiteraard gealfabetiseerd) etc. op een rijtje. Maar hiermee vertel ik je vast niets nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Goedenmorgen allemaalVie ik zal voor je duimen de 16-de:DVerder wens ik iedereen een fijne en droge dag toe vooral aan de binnenkant:DIk moet nu naar de podoloog toe word dus rennenLieve knuffel van me voor all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Mogge allemaal,Hahah die Vie, toen ik je las heb ik meteen een kaarjes klaar gezet maar ik bewaar hem wel hoor voor je. Wat naar dat je maar aan een kant hoort, word je daar niet duizelig van?Tina je artikel is zeker niet om te scrollen hoor, integendeel zelfs.Houtje ik heb mijn DiGD op geslagen in outlook onder notities zoals alle inlogcodes behalve die van de bank dan hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Hermie,Wat een BRILJANT idee. Je vertelt me zeker wat nieuws.Ik heb zoals iedereen mijn eigen systeem in de loop der jaren ontworpen, en de mappen (van de A4 ordeners)gaan op een gegeven moment naar boven. Dus dan ben ik weer dat soort dingen kwijt.Geweldig! Reuze bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ik heb (in ruil voor deze tip, die van Druppel is ook goed!) nog een tip in de aanbieding:Zet op je usb-stick (ik gebruik er nogal veel) een document, niet in een map op zo, dat noem je EIGENAAR en je zet je naam en adres erin. Mocht je hem ooit verliezen, dan is de kans groter datje hem terugkrijgt (al blijft die natuurlijk erg klein, net als het kreng zelf). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 p.s. meiske "rent naar de podoloog" !!!!!!Ik lig dubbel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ja hahaha vroeg me ook al af wat je bij een podoloog gaat doen als je kunt rennen.Een usb-stick gebruik ik niet meer want kan deze in huis al niet meer terug vinden laat staan dat ik hem verlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Mensen ik ben zo weer pleite. Zie dat Co ook al wakker is.Mogge Meis. Hoop dat je vandaag weer lekker in je velletje zit. Kun je wel gebruiken.Net ff alles klaar gezet voor de Kabouter dus hij kan er vandaag weer tegenaan.Mensen maak er iets van vandaag.O hallo Jip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 een hele goede morgen allemaal:rose:houtjeik bewaar de code ook bij mijn belastingaangiften...maar moet steeds wel eerst bedenken dát hij daar zit hahaals ik m ergens anders voor nodig heb.Ja algemene map... ook een optieIk zet meestal mijn inlognamen en wachtwoorden voorinmijn agenda, maar ook weleens niet, ik heb er ook zoveel aangemaakt...kan beter een lijstje maken en een aparte map en dan gaat de Digid er ook maar bij, map: Inlogcodes...Vienog paar nachtjes rustig slapen en dan ga ik ookvoor je duimen hoorAlbertinaja heel verhaal dat slachtoffergebeuren.Net als Jane herken ik mij soms wel in zoiets en probeer dan heel snel mezelf er weer uitte trekken en de boel te relativeren.Er is pijn gedaan. Op veel fronten, vele keren enop vele manieren en ik vermoed dat ik hierniet de enige in ben;) Emotioneel zijn wij allemaalwaarschijnlijk gehavend, wie niet in zijn levenzou ik bijna willen zeggen. Ieder huisje heeftzijn kruisje denk ik altijd maar. het ene leed ishet andere leed niet maar denk niet dat leed temeten is. Wat immers voor de een een berg is,is voor de ander een peuleschilletje. Lastig enmoeilijk. Even wat anders, ik las laatst ergens: wijs zijn is goed, probeer echter niet de wijstste te zijn.. tsja is wel leuk dezezelfs de wijstste uil is eens een uilskuiken geweest (er is dus hoop voor iedereen )wat een raar woord eigenlijk: 'wijstste' darik vind de engelenkaartjes altijd leukvandaag voor mij: Laat uw dromen de bode zijn van de milde kracht van de engelenhttp://www.starmanproductions.nl/index1.htmlOp deze link héél véél kaartjes en meervoor wie het leuk vindt.hoi bolben wákkeerrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 DruppeltjeZoals het dermate logisch is dat je met een huidprobleem naar de dermatoloog gaatis het ook logisch dat je naar de podoloog rent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Goedemorgen allemaal,Ik weet niet of jullie mijn berichtje van gisteren nog herinneren.Ik schreef over mijn zondagavondblues, haja, het wekelijkse trekmoment.Het is een oude gewoonte dat ik zondagavond al dacht, morgen kan ik weer drinken.Gisteren was het gevoel ook weer zo sterk en het beangstigde mij ook erg.Maar ik wist door ervaring dat dat gevoel maandagmorgen weer weg is en zie daar, het is weg.Toch loop ik over een smal latje en ik ben zo goed bezig, ik wil dat niet verknallen door te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Geinmaker bako naar een podoloog toerennen en er strompelend weer vandaan komen zeker hahaha. Maar hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Goed zo ER!!!!!!Realiseer je wat je leuk vond aan de dag van gister, het zingen, de mensen, had je dat gekund, datoprechte genieten, mét een borrel op? Neu.Wil je vanavond met dezelfde frisse kop naar bed? Jaaa!!!!!Maak je doelstelling wat korter, een dág is soms al erg veel om te plannen (vind ik).Dus doe ik het in halve dagen (vanmorgen doe ik diet-en-dat) en vanmiddag kijk ik verder.Dan komt er ook wat meer uit mijn handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 ERTrekmomenten. Spreek me er niet van, pfffNou en of ik die herken en hoé.Afgelopen zaterdagavond was de eerste carnavalsavond hierin het dorp en voor het eerst in 7 jaar tijd was ik er niet bij...mijn dochter was logeren bij een vriendinnetje dus had zo kunnengaan.Het kostte me echt álle moeite om niét te gaan met de intentie omgewoon mee te drinken ook nog én te roken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 komende vrijdag is de eerste avond van mijn eigenvereniging en daar kan ik niet omheen...Kon met grote moeite mijn motivatie naar boven trekkenmaar die was echt héél ver weg en ja ben ik heel ergvan geschrokken na (morgen) 7 weken niets nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Nee Houtje dat had zeker niet gekund en zeker wil ik vanavond helder naar bed.Ik gá ook niet drinken, hallo zeg, alles verpesten wat ik opgebouwd heb? Mijn ontzettende goed gevoel, mijn energie, het vertrouwen wat langzaam weer terugkomt, ik merk dat echt.Maar zo merk je dat je brein gewoon blokkeerd mensen, Coco, vind jij dat ook?Ik denk dan alleen maar aan drank en het stemmetje van niet doen, niet alles verpesten is heel heel zacht en verliest steeds meer kracht, wordt langzaam vermoord door de trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 ERJa, dat merk ik zeker, er is op dat moment blijkbaar een soortkortsluiting in mijn hersenpan en lijken de verbindingen niet tewerken (hersenbeschadiging door het zuipen?) Misschien zijndie remwerkingen door de alcohol wel flink aangetast of vernietigd?Het kostte me echt heel veel moeite, het was zelfs zo erg datik dacht, ik ga en ga meefeesten en dan ga ik ook niet meer naar het forum, weten toch niet wie ik ben...echt errugJa het lijkt echt alsof die motivatie en de hulpgedachten om niét te gaandrinken geblokkerd zijn:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 maar tóch ben ik niet gegaan, dus werkt er toch wél iets goedmijn afkeer van dat leven is waarschijnlijk toch grootgenoeg om de trek te weerstaan en mezelf ervan teovertuigen dat niet drinken toch echt de weg is die ikwil gaandus de 1ste nietik ga vrijdag wel, maar ik drink niétmisschien was dit feest en wat ik heb gevoeldwel goed geweest zodat ik nu wél ben opgewassen tegen degevaren en kan gaan.Waar ik het meeste tegenop zie is het gedram van anderenom toch maar een biertje te drinken. Ik ga mij deze week erop voorbereidendoor na te denken wat ik dan ga zeggen en doen.Als het me echt te zwaar valt en te moeilijk ga ik gelijk naar huisna het optreden van mijn dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Emmaroos: Coco: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 thanx kit en drup en goede tip kit, ga ik ook doen met de wasmachine!darmisschien gewoon aangeven dat je, je kwaliteiten nu op een ander vlakdan het juridische wilt gaan inzetten, een nieuwe uitdaging zoekt...'niet' dingen zijn bijna nooit positief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ik ben ook aan het solliciteren en sta in heel watzoekmachines inmiddels en ik krjg soms demeest vreemde vacatures die totaal niet passen...maar goed ook passende gelukkig hahamaar klopt hoor dar, die juridische zul je ook welkrijgen, gewoon scrollenHeb net met mijn zoon afgesproken dat hij mijgaat helpen om de woonkamer anders in te gaandelen, er moet eerst van alles naar de zoldergesjouwd (verplaatsen..)Misschien heeft hij verfrissende ideeën waar ikniet aan heb gedacht, puberbreinen bezitten nog veel meercreativiteit hihi en dan kijken of het praktisch is uit tevoeren want dat is stap 2Er moet een lik verf op de muur, verf staat hier al een jaartjeop te wachten, kwam er gewoon niet van. Eigenlijk het plafond ook hard nodig toe aan een lik verfnu dat er hier niet meer gerookt wordt een goed momentvoor.Ook dat gaat mijn zoon doen,mooi, is hij dus iets nuttigs aan het doen en ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden