Spring naar bijdragen

maandag 16 november


Vie

Aanbevolen berichten

Naomi ik ben het wel met je eens. Jip is vaak erg kort door de bocht maar in dit geval was het een zinnige bijdrage. En voor wat betreft machtsspelletjes dat is de reden waarom ik vaak niet reageer, of er wordt niet op gereageerd of de reacties vormen geen bijdrage.

Aanpassing: dat heeft niets met gevoel voor humor te maken Kirky.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hermie,

Bedankt voor de steun.

Dar ook bedankt.

Kirky, met mijn gevoel voor humor is niks mis hoor. Een grapje om te lachen vind ik erg fijn, soms vergt het onderwerp echter even een serieuze benadering. Een grapje op zo'n moment kan me dan even in het verkeerde keelgat schieten.

Verder wens ik jullie allemaal een fijne, drankloze avond. (In feite is dit een beetje dubbel op: fijn en drankloos, ik kan me geen fijne drankvolle avond herinneren in elk geval).

Groeten,

Naomi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij was de stap om me in te schrijven voor de internet behandeling levensgroot, zoals voor iedereen vermoed ik. In elk geval voor het eerst eens publiekelijk, zij het anoniem, toe te geven dat ik er geen controle meer over had. Dat is dan ook de belangrijkste winst, het serieus genomen worden, iemand die met je meedenkt, al is het op een vrij mechanische manier, maar het doet wel wat met me. En het lezen hier stemt me ook vaak tot nadenken.
Ik probeer inderdaad op mijn manier Rome te bereiken, en ga dat niet zomaar opgeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond all

PIP is helemaal geen rare vraag hoor
dit is de vraag maar raak side:D

Birthe wrom beschroomd om hier te schrijven????als je minderen wil
ik word er niet warm of koud van hoor;)

ik ben gestopd omdat minderen niet lukt,
ik word er veel te onrustig van dus vandaar
da t ik helemaal gestopd ben

HUH???? en stoppers de meerderheid Hiero

daar denk ik niet over na:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond allemaal.
Hier is er eentje erg moe. Veel last van m'n rug maar een voldaan gevoel. We zijn erg op geschoten en hebben ook nog de radio van de kabouter gemaakt. Dus kan hij weer Vivaldi, Charpentier, Handel enz. luisteren. Ik zag dat hij erg emotioneel reageerde. Hoor dat altijd aan z'n stem.
Morgen gaan we weer verder en als het goed is zijn we dan al een heel eind klaar met behangen en schilderwerk.
Het is vandaag druk geweest op het forum. Heb een beetje gelezen maar het meeste over geslagen omdat ik toch wel moe ben.
Nou mensen ik ga een happie eten. Later allemaal.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja Piepie, ik weet ook niet of ik helemaal wil stoppen met drinken. Heb dit mezelf al zo vaak voor genomen maar het is zo'n grote teleurstelling als dat dan niet lukt.
Voorlopig heb ik één keer gedronken in anderhalve maand en dat is er weer gelijk uit gekomen.
Maar één ding staat vast. Het is al heel lang geleden dat ik het zo lang vol gehouden heb. En daar ben ik al heel trots op. Kan met gemak voor iemand een pilsje in schenken zonder daar moeite mee te hebben.
Wel met Refu. anders lukt het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...