Spring naar bijdragen

woensdag 18 november

sailor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 228
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Coco en andere latere aangesloten ik doe hier niet aan mee. Zo zaai je 2 partijen en dat wil ik niet want eens kwam ik hier ook pas met mijn angsten en verdriet en weet nog veel te goed hoe ik me voelde tussen die ouwe rotten. Trouwens ben niet eens benaderd hier over want ze weten dus wel hoe ik zou reageren. Waar komt dit eigenlijk vandaan om zoiets te bedenken? Naja laat maar aan tactive over om dit uit te zoeken maar vind het niet leuk om zo met elkaar om te gaan. Iedereen is welkom want de reden waarom we hier zijn is triest genoeg. Houd niet van sub-groepjes net zomin als ik afgelopen week al aan heb gegeven dat ik knetter werd van al die aparte draadjes (behalve die van de meeting dan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup ik heb net wel dubbel gelegen toen ik donderdag onzinhoekje gelezen had.
Maar ik vraag me ook af waarom er toch vaak onenigheden zijn op het forum. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik zo'n kneusje ben dat ik het niet allemaal in de gate heb. Waar onnozelheid allemaal niet goed voor is;)
Nee gewoon een goed forum met af en toe een geintje maar ook serieuze gesprekken, en als iemand inderdaad moeilijk zit moet daar serieus aandacht aan besteed worden. Ieder op zijn manier. En dat wordt over het algemeen ook wel gedaan hoor maar sommige opmerkingen zijn gewoon niet leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oe wel mooi bedacht zeg
Nee geen schilderijen, alhoewel, die kunnen wel komen natuurlijk. Heb wel stofprintjes ingelijst (eigen printjes)

quote:

Originally posted by:
bolletje

Woman Hathor's Art? Hathor was de godin van de dans, sensualiteit liefde muziek enz. Maar dat zal jij al wel weten.

Ga je ook schilderijen op hangen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zitten ze ook nog op een andere webside waar ook een forum is.
Ik denk dat Vie dat bedoeld met een schaduwforum....
Misschien dat de Jellinek of Brijder of soorgelijke instelling een eigen forum heeft.
Ik weet het niet 100% zeker maar ik denk dat Vie het zo bedoeld.

aanpassing=woord vergeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bolleke is lachen maar eigenlijk ook niet.Je doet soms net of je een kneusje bent maar dat ben je zeker niet. Heb je wel door hoor hahaha. Je bent een pracht mens en dapper bezig de spiegel om te draaien. Dat gaat je lukken en als je dan in die spiegel kijkt zie je hoe mooi je bent door weer nuchter mens te zijn. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker. Ik heb er eentje gehad. Het waren vroeger tempelhondjes die zelfs aanbeden werden. Nergens bang voor. Gaan aan je hiel hangen en laten niet meer los.
Ik heb, toen ik haar nog had, ooit een rotweiler op bezoek gehad. Nou je had dat moeten zien. Hij kroop helemaal in een hoek toen die kleine te keer ging.
Maar als je zegt wat vind jij mooie honden. Dat zijn New Foundlanders. En lieve honden Labradors, en Golden Retrievers.
Heb zelf ook Eng . buldogs gehad. Ook scheetjes hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...