bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Woman Hathor's Art? Hathor was de godin van de dans, sensualiteit liefde muziek enz. Maar dat zal jij al wel weten.Ga je ook schilderijen op hangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Coco en andere latere aangesloten ik doe hier niet aan mee. Zo zaai je 2 partijen en dat wil ik niet want eens kwam ik hier ook pas met mijn angsten en verdriet en weet nog veel te goed hoe ik me voelde tussen die ouwe rotten. Trouwens ben niet eens benaderd hier over want ze weten dus wel hoe ik zou reageren. Waar komt dit eigenlijk vandaan om zoiets te bedenken? Naja laat maar aan tactive over om dit uit te zoeken maar vind het niet leuk om zo met elkaar om te gaan. Iedereen is welkom want de reden waarom we hier zijn is triest genoeg. Houd niet van sub-groepjes net zomin als ik afgelopen week al aan heb gegeven dat ik knetter werd van al die aparte draadjes (behalve die van de meeting dan). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Drup ik heb net wel dubbel gelegen toen ik donderdag onzinhoekje gelezen had.Maar ik vraag me ook af waarom er toch vaak onenigheden zijn op het forum. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik zo'n kneusje ben dat ik het niet allemaal in de gate heb. Waar onnozelheid allemaal niet goed voor is;)Nee gewoon een goed forum met af en toe een geintje maar ook serieuze gesprekken, en als iemand inderdaad moeilijk zit moet daar serieus aandacht aan besteed worden. Ieder op zijn manier. En dat wordt over het algemeen ook wel gedaan hoor maar sommige opmerkingen zijn gewoon niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ar ik geloof dat niemand eigenlijk weet wat het schaduwforum is. Jij bent in ieder geval geen loser hoor. 3 maanden is erg knap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Kleding studio "Womanufactuur" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Oe wel mooi bedacht zeg Nee geen schilderijen, alhoewel, die kunnen wel komen natuurlijk. Heb wel stofprintjes ingelijst (eigen printjes) quote: Originally posted by: bolletjeWoman Hathor's Art? Hathor was de godin van de dans, sensualiteit liefde muziek enz. Maar dat zal jij al wel weten. Ga je ook schilderijen op hangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ari voor mij ben je allang door de ballotagecommisie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Volgens mij zitten ze ook nog op een andere webside waar ook een forum is.Ik denk dat Vie dat bedoeld met een schaduwforum....Misschien dat de Jellinek of Brijder of soorgelijke instelling een eigen forum heeft.Ik weet het niet 100% zeker maar ik denk dat Vie het zo bedoeld.aanpassing=woord vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 AR!!!!!Toppertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Nou dat wordt vanavond naturrlijk weer niet slapen na dat enorme dutje van vanavond :s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Nee dat denk ik ook niet woman das de dag en nacht door elkaar halen en niks is funester voor je regelmaat.......Gelukkig weet je vannacht waardoor het komt als je niet slaapt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Witte ja dat zou kunnen maar waarom. Je zou zeggen dat ze toch aan dit forum genoeg hebben? Zijn het misschien forumverslaafden? Zouden die er ook zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ja Bolleke is lachen maar eigenlijk ook niet.Je doet soms net of je een kneusje bent maar dat ben je zeker niet. Heb je wel door hoor hahaha. Je bent een pracht mens en dapper bezig de spiegel om te draaien. Dat gaat je lukken en als je dan in die spiegel kijkt zie je hoe mooi je bent door weer nuchter mens te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Drup;) Ik hoop gauw dat je ferari gemaakt is en jij lekker met je neus omhoog in de wind kan gaan racen.Je had toch ook nog een hondje? Is dat zo'n klein huppeltruttie? Neem je die dan ook mee als je naar de bossen gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Lieve Kirk jij bent binnenkort ook een van onze oud gedienden hoor, en kunnen we veel van jou leren.Je schrijft tenminste zo, dat mensen zich serieus genomen voelen en dat is een waard.Je bent geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ik denk dat het broodje shoarma nodig is als compensatie voor de alcohol. Schijnt dat je trek in vet krijgt om het een en ander te compenseren. Ik had het altijd de volgende dag, snackbar, tosties, omeletten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Dar. Want die verdien je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Woman als ik dronk dan weigerde ik te eten. Gewoon omdat je dan de kick niet zo goed en snel voelde. Inderdaad als je gaat eten schijnt de trek weg te gaan. Ik heb het nog nooit geprobeerd dus weet het zelf niet.Inderdaad de volgende dag stierf ik van de honger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Kirk maar het zijn grappen die niet kwetsend zijn. Die subtiel en niet kwaad bedoeld zijn. Dat is het verschil met sommige anderen. Die stoken het vuurtje aan en rennen dan hard weg. Dit vind ik niet goed, zo ga je niet met mensen om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ai jai jai Dar dat klinkt idd wat naar.Was het dan maar wat ik ervan dacht,das iets makkelijker te verteren...Dit klinkt een beetje uberachtig....Wij de beste en de andere.....Nu snap ik de nare bijsmaakMaar ach ieder zn meug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Slaap lekker lieve Isa en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ja Bolleke ik heb een hondje maat cavia dus ga die eerst maar ff uitlaten rond de plantenbak hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Drup toch geen chihuahua? Want dan kom ik die zo halen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Kirk als dan de andere helft, geen onzinberichten zijn, hebben we nog zat over om van te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Jazeker. Ik heb er eentje gehad. Het waren vroeger tempelhondjes die zelfs aanbeden werden. Nergens bang voor. Gaan aan je hiel hangen en laten niet meer los.Ik heb, toen ik haar nog had, ooit een rotweiler op bezoek gehad. Nou je had dat moeten zien. Hij kroop helemaal in een hoek toen die kleine te keer ging.Maar als je zegt wat vind jij mooie honden. Dat zijn New Foundlanders. En lieve honden Labradors, en Golden Retrievers.Heb zelf ook Eng . buldogs gehad. Ook scheetjes hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden