Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Kirkyja dat is wel even lastig dan.. maar nog 9 maanden tijd..wie weet alles op tijd in orde, positief denken maar, ookal is dat niet altijd makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Hey Co dat klopt van die cocktails. A.s. vrijdag al carnaval vieren? Ben je lid van een carnavalsvereniging? Misschien verkopen ze daar al die mocktails en heb jij de primeur;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 daris het niet mogelijk om zolang je nog dáár werkt het voor jezelfop een of andere manier werkbaar te maken? Desnoods ene oorin andere uit... of is dat echt niet te doen? het is anders zo moeilijkvoor jezelf.. sterkte!druplas dat je racemonster alleen start en niet wil rijden, komt omdatie die pyama aan heeft joh, denkt dat ie naar bed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 ja bolas vrijdag carnaval, móet want dochter treed op maar ik heb het altijd zo leuk gevonden en wil niet álles weg doenomdat ik niet meer drink, maar oeiii wat vind ik dit moeilijk enex is er ook pffff, ook een enorme trigger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 ga al voor het 8e jaar dit jaar bolja liden deed aan ALLES meein het bestuurin de wagenbouwmeehelpen met de bingokleding makenoptredensecht ALLesen nu.... alles afgezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Isaja als ik me erdoor geslagen heb maar ik BAALecht dat ik er nu niet naar uit kan kijken als inandere jarendat ik nu 'niet los' kan gaan maar mezelf constantin de gaten moet houden en behoeden voor eenmisstap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Co dat zal inderdaad erg moeilijk voor je worden meid, maar wat zal je ex op kijken als hij een Co ziet die aan de spa is, zeg. Of weet hij dat je gestopt bent met drinken. Ja jij slikt geen Refu. hé? Dat zou een stuk makkelijker zijn. Van de andere kant zal het moeilijk zijn als mensen eenmaal in de stemming zijn en plezier hebben, dat jij er dan nuchter tussen staat. Misschien krijg je daar juist wel een heel sterk gevoel van. Het is te hopen voor je meis. Je weet dat je het kunt:heart:Kun je niet wat mensen op zoeken die ook niet drinken? Is misschien wat makkelijker voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ik zal inderdaad met een wat andere insteek erheenmoeten gaan. Ik probeer mij dat ook voor te stelleneen soort affirmatie, en ik probeer ook de ellendigstescenario's voor de geest te halen en te bedenken wat ikdan zal doen op moeilijke momenten zodat ik voorbereid benMijn ex weet niet dat ik gestopt ben, en dat nu echt serieus is. Ik beneerder gestopt en hij er toen helemaal geen vertrouwen inen gelijk had hij... pfff Hij was ook een van de eerste en degevaarlijkste in die keren, hij zegt dan joh neem eenbiertje, doe niet zo ongezellig, de laatste keer dat ik dat niet deed en nuchter bleef is hij meegereden naar mijn huis engebleven tot 4 uur snachts, mijn zoon was er ook bij. Ik moest hem er zowat uitgooien wou niet weg... hij had wél gedronken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 niet drinken dus.. gaat hij mee hahahaha:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Isaik moét erover nadenken wat ik wel en niet zal doenals ik dat niet doe en straks wordt verrast ga ik misschienvoor gaas... en dat wil ik dus niet. Ik ga heel veelfoto's maken, van het begin tot het eind en dan kijken hoé de mensen veranderen, zien hoe ik wás, en hoe iemand er tussen staat die nuchteris. Denk dat ik het vol hou tot ongeveer middernacht, duurt meestal tot1 uur in de nacht het programma, (dan zijn ze wel flink zat en is het niet leukmeer om tussen te staan) en ik bleef dan tot de deur dicht ging, zo 3 uur half 4moet je nagaan wat een drank erin ging gatver!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 thanx darhallo wingheb het filmpje dat je had geplaatst gisteren bekeken.Interessant, roept wel veel vragen op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Co Ik kan me heel goed voorstellen dat je van alles gaat invullen. Je bent erg onzeker, maar inderdaad als je alle doemsenario's de revu laat passeren is er een stukje spontaniteit weg en dat is ook jammer. Maar jij voelt aan wat het beste voor je is. Misschien vrijdag nog op het forum schrijven hoe je je dan voelt en hopelijk kunnen er wat mensen je moed en sterkte in praten. Het moet gewoon lukken. En dat doet het ook zeker weten. Daar ben je gewoon CO voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ja om even terug te komen op "het schaduwforum"wat dat ook wezen mag...Ik begrijp heel goed dat mensen die langer droog staaneen heel verschil vormen met de nieuwkomers, zittenin een andere fase.Toch denk ik dat het heel jammer is als de oudgediendenhier wegblijven want zij zijn een heel welkome ondersteuningen de nieuwkomers wellicht om waaks te blijven voor de oudgedienden.Als iedereen hier gewoon schrijft zou het forum dan nietmeer van beiden hebben?Ik vind het in elk geval jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 kirkykijk dat is nou eens leuk, een prins die geheelonthouders is, hetis dus mogelijk, nou daar ga ik mij aan vasthouden haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 bol ik ben nu eenmaal een denkerzou wat meer Satsang kunnen gebruiken, ben altijd zeer nieuwsgierig naar van alles en nog wat, ook naar dit,spreekt me wel aan.Die film afgelopen zondagmiddag waarAdamhet over had heb ik ook gekekengisteravond van Bön, héél bijzonder ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 kitdoe ik thanx, slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 dat heet een adjudant kirkynou dat is weer eens iets anders, wie weetwordt het mode om met carnaval weinig ofniets te drinken, ja, mocktails, dan denk ik datde samenstelling van de vereniging wel sterk zal veranderen.Ik had helemaal niets met carnaval, dat hebben zein Den Haag ook helemaal niet. Pas toen mijn dochter mee wou dansen ben ik gaankijken en daardoor mettertijd de vereniging ingerold.En zo ist gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 ja hahaha ik weet dan ook nog wat ik heb gedaanen dat voelt toch wel een stuk beter!! Begin er al langzaam vrede mee te hebben geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 hoe bedoel je kirky? dat masker?Wie weet ben ik na dit seizoen nuchter meemaken welin een klap genezen hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ar; 24-2, ik volg je tot aan eeeh ik weet niet tot aan wat Wing ik voel me behoorlijk niet-drinkerig maar ik weet niets van een schaduwforum. Begin nou te begrijpen waar sommigen gebleven zijn; fijn zo'n open en eerlijk sfeertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Hmmm dus als je bepaalde tijd droogstaat krijg je een uitnodiging voor een ander forum ?Leuk die ideeen. Vorig jaar zijn we ook aan het broeden geweest, toen is daar Fair & Funky uit gekomen. Echt een topnaam. Alleen de mensen van Eigen Werk stonden niet zo achter mijn concept...En nu is er buikdansen bij gekomen. Net even een dutje gedaan van een paar uur (gaap)Poes was muizen aan het vangen in de keukenkastjes, foto volgt. Moet nog wat kleine dingetjes doen, mailtjes sturen enzoTot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 ik word een beetje misselijken dat is niet van de drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Hoi, ik kom net van het schaduwforum.En waarom?Om onze Albert te feliciteren met z'n 10 maanden.Met een beetje goeie wil maak je het jaar vol Albert,daar ga ik vanuit. Zet door Albert. U gaat goed.En nu ga ik de schaduw weer in.Grapje hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 PB's.......................................................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 ik gadoeiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden