Alf Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Veertig dagen Pip, een mooi getalBijbels ook. 40 dagen zonder seks (Arie Boomsma) of 40 dagen zonder drankLaatste dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Hey Alkol, lief van je en dan ben ik ook nog 40 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 BirtheTrek je niet terug, maar trek je er niks van aankom met je eigen sores en je krijgt gewoon antwoord zoals voorheenGisteren was er een novemberstorm buiten, is ook overgegaan. Dit gaat ook voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 En die 40 dagen droog heb ik echt ook aan de forumschrijvers hier te danken hoor :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Tas, jij en nog een paar andere forummers heb ik altijd uitermate integer gevonden en dat vind ik nog. Sommigen meenden ook over mij te moeten roddelen; uiteindelijk toen het werkelijk uit de hand liep; iemand denderende spijkerhard mijn priveleven; man/werk etc binnen, heb ik mijn probleem aan Tactive voorgelegd. In die 3 maanden ben ik zo min mogelijk op het forum geweest. Tactive had goede adviezen voor mij en ik heb een paar andere maatregelen genomen. Het voelt nog steeds niet echt tof allemaal voor mij. Maar er zijn nog altijd meer mensen op het forum met goede bedoelingen dan met slechte bedoelingen; daar probeer ik naar te kijken.Sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 En dus dubbel gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 ai niet goed opgelet Pippie, was je ook al vergeten hallo te zeggen.Tot hoor zo, alles vandaag in het magische 40 getal !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Dus dan blijf je Dhendro???Wel doen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Yep, Pippie Mooi 40 dagen op naar de 50 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 He Witte, dank je hoor.Dat is toch waar we het allemaal voor doen toch??Ik ben echt nog steeds heel blij met het Forum, dus ik blijf hier echt nog wel even hangen.Heb nu eindelijk een x iets gevonden wat mij echt help, dat merk ik gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Over een dik half uur ga ik mijn 21 dag in, ook voor een groot deel te danken aan de forumleden:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Hartstikke fijn Dhendro Ja het is wat dat ik het hier op het Forum bijhoud, het aantal dagen bedoel ik.Wat dat betreft net een klein kind, maar ja, het helpt wel, kan niet wachten tot het 12 uur is dan mag ie naar 41 haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Harstikke goed Alkol, we gaan goed toch?Het leuke is, wat ik dus niet wist, is dan een vriendin de dagen ook bijhoudt.Hangt er toch een leuk kadootje aan de deur vanavond.Leuk he?Een nieuwe pyama!!!!!!!En ik heb vandaag ook 2 jonge katjes opgehaald, eigenlijk ben ik vandaag wel een hele blije pip geloof ik.En ik heb jullie natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Onveilig is de grootste rem voor wat voor inbreng dan ook, dus ik ga dat even niet doen. Ben juist aan het leren mijn grenzen te stellen etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Birthe, kom op meid, gewoon blijven hangen hier.We hebben jou hier ook nodig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 En veiliger kan toch eigenlijk niet dan hier, het is hartstikke anoniem, toch?Ja iedereen kan meelezen, maar niemand weet toch eigenlijk wie je bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Birthe, ik denk dat het op het forum wel gaat; het gaat fout/kan fout gaan als je teveel info prive aan iemand geeft; ik dacht dat ik iemand kon vertrouwen dat bleek zo ongeveer het tegenovergestelde te zijn. Maar het is wel mijn fout dat ik die info gaf buiten het forum om. Het forum heeft me wel al bijna 9 maanden geholpen om mij drankvrij te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Mee eens Dhendro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Birthe we weten niet wat er gebeurtdus als jij je niet veilig voelt, niksdelen waar je spijt van kunt krijgen.Ik denk dat het wel goed is te blijven en evenmeekletsen met die nachtbrakers,gewoon om het contact in stand te houden.Af en toe laaien er dingen open morgen is die storm weer gaanliggen net als Alkol schrijft.Voor jou belangrijk je weer stevig te gaan voelenje grenzen te stellen en ze gerespecteerd te zien.Ik ga nog even op bed lezen om om te schakelennaat een mooie droom, naar ik hoop.Welterusten allemaal,enne Pip van :heart:e meid!!!en het feestje niet te laat laten uitlopen hemorgen kun je er weer niet uit,doei doei Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Haha die Jane, gaat goed komen hoor Vanmorgen was ik er ook op tijd uit hoor hahaSlaap lekker Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Truste Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Witte, wat ben je stil, gaat alles goed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 ik log uitWeltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Slaap lekker Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 ja hoor Pip, dond worry:)Je gaat lekker, houden zo!!!!Leuk trouwens van je vriendin om zo aan je te denken , wie goed die goed ontmoet he..En veel plezier met je nieuwe bewoners, hoe heten ze???(is mijn laatste berichtje voor vandaag maar wil nog wel even weten hoe ze heten)bye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden