druppeltje Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Isa helpt niet helaas want als ik bel dan zijn ze altijd onderweg hahahaNaja eerst vandaag crematie kat en de ferrari, zie morgen wel verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 hoi coco, met roken maandag 16 nov om 08.30 gestopt, drinken een week eerder. Ik dacht: als ik me toch rot ga voelen omdat ik mijn vriendjes ga missen kan ik beter alles in een keer doen, dan ben ik er sneller vanaf, alleen kom ik er vandaag achter dat het niet meevalt. Ik blijf maar naar buiten gaan zoals iedereen me aanraadt voor een beetje frisse lucht maar heb gewoon ontzettend zin in een sigaret, ik vind bijna dat de ontwenningsverschijnselen van niet meer drinken makkelijker mee om te gaan waren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Hiep hiep hoeraLang leve het paracetamolletjeMoest er nog wel een keer uit maar daarna viel ik als een blok in slaap. Ook zoiets geks, dat is wel vaker, dat ik er eerst uitmoet en dan pas in slaap val. En ik werd een half uur voor de wekker wakker. Hiep hiep hoeréééGewoon blijven volhouden en uitproberen. Ik vind mn manier wel. Eerst lezen en koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Das twee keer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 neeeeeeeeeeeeee ik heb nog niet opgestoken!!! ik ga even zoeken naar de rookmelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Ik vond dat ook, stoppen met roken moeilijker dan met drankomdat ik vermoed, ik de hele dag aan het roken was en drinken een bepaald gedeelte van de dagbehalve na een feest, dan dronk ik gelijk in de ochtendom de kater weg te drinkenMaar zou jammer zijn er weer op te steken... je moethet natuurlijk zelf weten maar echt de momentendat ik er aan denk worden minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Hoi Drup,Ook namens mij veel sterkte vandaag met het afscheid van je kat. De crematie dus.Het is afschuwelijk, heb het één keer meegemaakt en het was vreselijk.We hebben hier met ons 3-en de ogen uit de kop gehuild, maar dat moet ook.Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 drupheb het gelezen van je kat sterkte.Hoop dat je scoot het vandaag gaat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Tasseke ter compensatie heb ik je een leuke pb gestuurd. Althans ik hoop dat je ´m leuk vind. Zelf zit ik met twijfels wat ik hier eigenlijk nog doe. Ik kom voor de gezellige talk dat weet ik, maar drank is voor mij eigenlijk behoorlijk naar de achtergrond geschoven het houdt me niet meer zo bezig.Aangezien hier toch de hoofdmoot drank is, immers het is een forum waar we allemaal op onze eigen manier van de drank af proberen te komen of te minderen. Vraag ik me dus af of ik niet gewoon beter kan vertrekken en de talk die ik zoek ergens anders zoeken. Immers ik houd ruimte om het over drank te hebben bezet of iets. Ach ik weet het nog niet, hier heb ik toch een zekere band opgebouwd met bepaalde mensen hier en het forum zelf, het is vertrouwd. Soms kan ik me doodergeren aan dingen maar inmiddels heb ik geleerd dat ik die ergernis op elk forum heb, waar ik kom. Zegt dus heel veel over mijn persoontje. Ik mis gewoon het echte contact met mensen, horen, zien en voelen, interactie. Er zit veel in het geschreven woord maar soms gaat me dat vervelen en zou ik graag wat meer prikkels hebben. Wordt het voor mij zeg maar wat eentonig.Ach dat was dan weer een gedachte spinsel van mij. Zjuust controle gehad van de rijkswacht, kan ik eindelijk weer de hort op! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Dar ik maak het wel mee op een ander forum, een huisdierenforum. Ik werd laatst out of the blue volledig met de grond gelijk gemaakt...bah. Ik ben daar nu weg. Er zijn genoeg andere huisdierenfora's....Druppeltje, moet toch altijd beetje lachen hoor hoe je je verhalen vertelt hihi. Ik zal vandaag eens uitzoeken hoe laat ik van huis moet zondag. Sterkte vandaag, ik heb ook eens een grote kanjer laten cremeren, Stormy was dat. Een superkat !Zit nog in dubioHeb twee kostuums die geschikt zijn, paars met goud en zwart of goud met zwartWeet nog niet welke ik aantrek....hmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 hi kitthanx:present:we waren niet getrouwd hoor en neehij is niet kaal hahaja nou we zullen zien hè... heb al eerder minder of nietgedronken en na korte tijd was ik dan weer aan de zuipdus vandaag zal hij wel niet zo opkijken van mijn actiedan zal het toch langer moeten duren vrees ik. Maar ik ben niet wanhopig ofzo hoor, heb me er bijneergelegd dat die relatie voorbij is. Ik heb wel nog steeds gevoelens voor hem en die laat ik er gewoon zijn.Mocht er in de toekomst iets veranderen of opties open komen dan zie ik dat dan wel weer:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 jeetje Kit, ik hoop dat ik dit ook nog eens kan zeggen! Ik ga de boeken van Carr en Geurtz maar weer eens lezen, je mag tenminste doorroken totdat je het boek uit hebt, wat een excuus he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Isa, ik heb je al een paar dagen niet gesproken, is alles goed?BTW ik stop maandag met roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 jaccdoorroken??????je bent toch gestopt !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 isa zullen we samen maandag een poging wagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 ERWat goed zeg!!Waren er meer die gingen stoppen toch?? Weet evenniet meer wie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Thanx en de as komt niet terug. Vanmiddag wordt ze gecereemd en laat haar as uitvliegen over zee. De vrijheid in en op naar de regenboogbrug waar mijn andere katten op haar wachten. Komt kee maar doet telkens weer zo'n pijn. Nu niet gaan drinken is moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Goedemiddag allemaal, fijne reacties gisteravond, dus ik ga toch gewoon hier blijven, en ook meer meeschrijven. Met minderen gaat het niet goed..daar was ik al bang voor. Vandaag in elk geval niet drinken, ook al is het vrijdag. Met die beslissing voelt het direct al weer beter. Jullie verhalen steeds te lezen is heel inspirerend, bedankt daarvoor! Nu ga ik stofzuigen en andere nuttige dingen doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Coco, dat was AR toch?Isa, het gaat goed hoor. Ben erweer bovenop en heb mijn strijdlust weer.1 januari vind ik een stomme datum, lukt nooit, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 haha coco ik moest even hard lachen. Ik heb er nog geen opgestoken maar als ik samen met ER maandag ga stoppen heb ik nu een excuus om er eentje op te steken toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 ERheel goed, strijdlust terug, heel belangrijk!AR? Nee dacht het niet... nou ja... komt wel weer een keerter sprakeDrupwat ik doe als ik wil gaan drinken is bij mezelf te denken dat geen een ding een excuus is om te gaan drinken wantdat ik daar gewoon op zit te wachten zodat het zogenaamd mágBullshit! Ook dit niet, en het helpt niet, het maakt het niet anders,en de volgende ochtend ligt het weer net zo op mijn ontbijtbordjeBij jou toch ook? Dan maar liever nuchter bij het ontbijtbordje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Nee jacc denk erom hè want dan ga ik straks ook meedoen maandagen mag ik nu ook gaan rokenJa weer een paar dagen respijt, het stopmoment is de moeilijkste stap Jacc, en die stap heb JIJ alachter de rug YES!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Kit, wat is dat voor programma dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Drup:present:niet gaan drinken hoorjou katje verdient hetnuchter om gerouwd te wordenliefs Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Ik moet er vandoor mensen.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden