Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

hoi coco, met roken maandag 16 nov om 08.30 gestopt, drinken een week eerder. Ik dacht: als ik me toch rot ga voelen omdat ik mijn vriendjes ga missen kan ik beter alles in een keer doen, dan ben ik er sneller vanaf, alleen kom ik er vandaag achter dat het niet meevalt. Ik blijf maar naar buiten gaan zoals iedereen me aanraadt voor een beetje frisse lucht maar heb gewoon ontzettend zin in een sigaret, ik vind bijna dat de ontwenningsverschijnselen van niet meer drinken makkelijker mee om te gaan waren...

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Hiep hiep hoera
Lang leve het paracetamolletje
Moest er nog wel een keer uit maar daarna viel ik als een blok in slaap. Ook zoiets geks, dat is wel vaker, dat ik er eerst uitmoet en dan pas in slaap val.
En ik werd een half uur voor de wekker wakker.
Hiep hiep hoerééé
Gewoon blijven volhouden en uitproberen. Ik vind mn manier wel.
Eerst lezen en koffie

Geplaatst

Hoi Drup,

Ook namens mij veel sterkte vandaag met het afscheid van je kat. De crematie dus.
Het is afschuwelijk, heb het één keer meegemaakt en het was vreselijk.
We hebben hier met ons 3-en de ogen uit de kop gehuild, maar dat moet ook.
Sterkte!
:present:

Geplaatst

Dar
ik maak het wel mee op een ander forum, een huisdierenforum. Ik werd laatst out of the blue volledig met de grond gelijk gemaakt...bah. Ik ben daar nu weg. Er zijn genoeg andere huisdierenfora's....

Druppeltje, moet toch altijd beetje lachen hoor hoe je je verhalen vertelt hihi.
Ik zal vandaag eens uitzoeken hoe laat ik van huis moet zondag.
Sterkte vandaag, ik heb ook eens een grote kanjer laten cremeren, Stormy was dat. Een superkat !

Zit nog in dubio
Heb twee kostuums die geschikt zijn, paars met goud en zwart of goud met zwart
Weet nog niet welke ik aantrek....hmmmm

Geplaatst

jeetje Kit, ik hoop dat ik dit ook nog eens kan zeggen! Ik ga de boeken van Carr en Geurtz maar weer eens lezen, je mag tenminste doorroken totdat je het boek uit hebt, wat een excuus he??

Geplaatst

Thanx en de as komt niet terug. Vanmiddag wordt ze gecereemd en laat haar as uitvliegen over zee. De vrijheid in en op naar de regenboogbrug waar mijn andere katten op haar wachten. Komt kee maar doet telkens weer zo'n pijn. Nu niet gaan drinken is moeilijk.

Geplaatst

Goedemiddag allemaal,
fijne reacties gisteravond, dus ik ga toch gewoon hier blijven, en ook meer meeschrijven. Met minderen gaat het niet goed..daar was ik al bang voor. Vandaag in elk geval niet drinken, ook al is het vrijdag. Met die beslissing voelt het direct al weer beter. Jullie verhalen steeds te lezen is heel inspirerend, bedankt daarvoor!
Nu ga ik stofzuigen en andere nuttige dingen doen..;)

Geplaatst

haha coco ik moest even hard lachen. Ik heb er nog geen opgestoken maar als ik samen met ER maandag ga stoppen heb ik nu een excuus om er eentje op te steken toch??

Geplaatst

Hey jongens,

Heb vlugtig even wat reakties doorgenomen, begrijp ik goed dat meerdere mensen willen stoppen met roken?
Kan iemand mij even vertellen wie allemaal zodat ik niet de hele draad af hoef (geen luiheid, maar zit op mijn werk dus alles moet steeds even vlug)
Misschien een idee om daar even een thema van te maken met ideeen en iets collectief te gaan doen....?
Ik zit namelijk ook weer eens in mijn geestelijke voorbereiding om daar mee te gaan stoppen. Wil dat namelijk niet impulsief doen want heb daar geen vertrouwen in. Het moet wel lukken, net als het stoppen met drinken destijds, dat had ik ook goed voorbereid.

Suf

Geplaatst

ik stop ermee voor vandaag, ga maar even een wandeling maken en weer eens bedenken waarom ik die eerste NIET op ga steken! Ik wens jullie allen nog een droge dag toe, jacc

Geplaatst

Hoi Suffertje,

Ook hier een voortdurende strijd.
Het is me wat!!!
Toch heb ik weinig trek om dan in de drank terug te vallen.

Wat zijn uw suggesties?

Ik moet er zeker vanaf!!

Geplaatst

De borrel Drupje ??
Jeemig de peemig, ik snap dat zo....
Ik weet niet of ik het zou kunnen zonder borrel, dat meen ik echt....
Doe je voorzichtig ? Beetje water af en toe ?
Dikke ((( HUG )))

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...