Spring naar bijdragen

vrijdag 20 november 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 244
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenmorgen allemaal

bedankt voor de lieve berichtjes en ik moet even wat recht zetten
het is niet mijn dochter maar zijn dochter en mijn nicht dus heb er een hele goed band mee

heb het er wat onduidelijk neergezet sorry,maar we waren dan ook heel erg geschrokken
en verdrietig ,maar ja live go,s on

en doe verder m,n best om het droog te houden heb trouwens nog geen trigger gehad(gelukkig)

LIeve knuffel voor allemaal

Ik ben weer weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggu Kanjers,

Mouse als je een berichtje schrijft zie je rechts boven selecteer Emotion staan. als je daar op drukt heb je ze voor het uit zoeken.;)
Tasseke fijn dat je blijft meis. Prima:heart:
Ikzelf heb ook niet zo veel met p.b. Doe het liever via het forum, hoewel je er af en toe niet onderuit kan. Soms vragen mensen hoe je bij het forum kan komen en dan bij ditjes en datjes en dan leg ik het uit. Vaak zie je die mensen dan toch niet. Hebben jullie dat nu ook?
Ikzelf heb goed geslapen. Was gisteren kapot. Denk dat ik straks ff bij mijn kabouter ga poetsen. Alvast voor de verhuizing wat klaar zetten. Kan maar klaar staan.pppffffttt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Tasseke wat vervelend die nare reacties je mag toch wel zeggen hoe je je voelt.

Suffie je klinkt positief, vasthouden hoor.

Meiske er brand hier een kaarsje. Knuffel.

Rare dag hier vandaag. Ze komen het windscherm op mijn scoot plaatsen, de scoot aan de praat brengen (doen ze niet tegelijk) en tevens wordt mijn kat gecremeerd. Dit alles tussen 8.00 en 17.00 en wordt wel gebeld.:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na ruim een jaar heb ik mijn harloopkleding weer aan, schoenen uit een laag stof gehaald. Ik ga het weer eens proberen. Het is zo mooi weer. Asics, Anima Sana In Corpore Sano. oftewel een gezonde geest in een gezond lichaam. mmm een mooi onderschift voor mijn profiel als ik het lopen weer in mijn weekritme krijg :)

Ben zo weer terug, kom ik ff laten weten hoe het ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, dat viel helemaal niet tegen dat lopen, 5km ongeveer met maar 1x een seconde of 30 wandelen. @kirky, voor welke HM train je nu? Ik heb zelf Egmond een keer gelopen, als enige echt groot evenement verder wat kleintjes in de buurt die niemand kent. Moet nu dus weer beginnen met 5km en dat opschroeven....

@iedereen, ga vooral ff naar buiten het lijkt wel voorjaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Em. doe het vandaag dan maar lekker rustigaan meis. Kan zeker geen kwaad.Blijf aan jezelf denken en laat de rest want niet belangrijk is, langs je af glijden. Moeilijk maar het moet kunnen.;)

Mensen ik ben er van tussen. Zie jullie vanmiddag of zo wel weer een keertje
Later, en houdt het vandaag een keer gezellig zodat iedereen weer wt positieve energie kan op doen van het forum. Is zo belangrijk:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Whaha Kirky je vergeet een bril en inlegger.

Net Valys geboekt voor de meeting om 12.30 heen en 17.00 terug. :) Is 108 kilometer, ga weg. Kost u zoveel per rit maar dat vroeg ik niet. Blijven er nog 207 kilometer te besteden maar daar had ik het niet over. Met hoeveel personen reist u nou graag met de hele bups maar mag maar een begeleider meenenmen anders nam ik de rest ook wel mee, Huh? Zijn er nog bijzonderheden? Ja we nemen beide een hondje mee. Huh? Ja das handbagage en dat mag. Kee genoteerd, verder nog iets mevrouw? Ja op tijd komen. Ik herhaal nog even de boeking..........Kee fijne dag nog verder. Zit ik al weer in de feestverlichtig hahaha stom mens maar wel de bibbers of het goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Isa, met drank gaat het goed (het niet drinken dus), met het niet roken ook nog wel maar ik weet niet hoe lang nog... Herken je het gevoel van vroeger met drank: je staat op en je weet eigenlijk dat je vandaag gaat drinken? Dit heb ik momenteel met roken, ik heb het idee dat tegelijkertijd niet roken en drinken een beetje teveel van het goede is..... Wie geeft me raad of een schop onder mijn kont, ik heb nog geen sigaret opgestoken maar ben gevaarljk dicht in de buurt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal

@Jacc
Hallo, ken je nog niet geloof ik.. welkom!
Ik ben ook gestopt met roken, tegelijkertijd met het stoppen
met drinken, ze horen bij mij bij elkaar, zijn getrouwd en wilde
ze niet scheiden, dus allebei de deur uit!
Als ik ga roken heb ik zin in drank en als ik drink wil ik roken....
Tegen mij is ook gezegd beter niet met allebei tegelijk
stoppen, één is moeilijk genoeg, maar was al een aantal
dagen gestopt dus zonde om weer te gaan roken, niet
gedaan.
De ene verslaving is de andere verslaving. Waarom zou ik
weer gaan roken om dan straks er wéér doorheen te moeten.
Gewoon allebei tegelijk. En ik ben er héél blij mee, ja af en
toe enórm moeilijk, bijvoorbeeld vandaag. eerste avond caranaval
zonder drank en sigaretten en iedereen kent mij rokend én
drinkend.. dat wordt nog wat pffff maar goed dat is nu even
een ander verhaal.
Heb toevallig vannacht gedroonmd dat ik een sigaret aan
het roken was en báálde daar enorm van ín mijn droom.
Was zo blij dat het een droom was!

Ben jij ook met beide tegelijk gestopt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...