jacc Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 hee coco helaas, ik ben een slappe hap, 4 dagen volgehouden en gistermiddag weer gezwicht, ik ga maandag weer een poging doen. Ik merk wel dat ik voor wat betreft roken het zelfde liegpatroon heb als vroeger met drinken... een vriendin belde hoe het ging met niet roken, ik vertelde dat ik vrijdag 2 had gerookt en vandaag nog niet terwijl ik met een nieuw pakje in mijn handen stond, hypocriet he? dat had ik vroeger ook met drinken, ik merk nu wel dat ik totaal geen behoefte heb aan wijn omdat het roken me zo bezig houd, vandaar dus dat ik mijn spaarrekening voor de laarzen ga aanspreken, eigen schuld...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 hermie, al sta je er boven het blijft toch pijnlijk. Je hebt het goed gedaan!Van haar zal het misschien ook onmacht zijn, niet weten wat ze met jou aan moet... maar toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 kirkywanneer komt die bewindvoerder bij je inwonen?en bij mij straksjeetje wat is nog privé dan?en lezen kunnen ze ook niet... pfffgelukkig had ik nog munten van vorig jaarvoor de carnaval anders zou ik niet eenskunnen gaan...IsaMooi geniet er maar van, deze laarzen zullen vastheel lekker lopen en ogen wetende waar ze vandaagkomen hè! Lekker gevoel hè?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Hermieik begrijp het, en zijn moeder gaat blijkbaar niet mee in dat proces..ik heb ook mijn ex twee weken in huis gehad nadat hijz'n hielen verbrijzeld had omdat hij een kind had geholpengelukkig kunnen we voor mijn dochter, goed met elkaardoor de bocht en als er echt iets is, en ik vraag pas wat als er echt iets is,is hij er ook voor mij, dus ik begrijp jou helemaal.Mensen zijn soms zo onhandig (bedoel ik ex schoonmoeder) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Hermie tuurlijk doet het pijn. Het is nooit luk om ruzie te hebben of dat mensen je negeren, ja en makkelijk gezegt sta er boven, dat is een verstandelijk beredenering, maar gevoelsmatig gebeurd er een hoop. Probeer te kijken dat het inderdaad niet aan jou ligt, je hebt ze een prettige verjaardag gewenst. Misschien zit zij nog wel met meer rotgevoelens dan jij. Ze is kwaad misschien en moet daar mee klaar komen. Het zou me niet verbazen dat ze je morgen toch gaat missen.sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 jaccslappeling? nou zo wil ik het niet noemen hoorals het niet lukt om er twee tegelijk aan te pakkendoe je het een voor een, je moet het echt willen anderslukt het echt niet hoorIk was op het moment aangekomen (na tig stoppogingenmet beiden, maar meestal om de beurt) om het NIET MEERTE WILLEN.Elke verslaving komt op hetzelfde neer 1ste niet nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 mijn moeder heeft een hekel aan schoonmoedergrappen..hoe zou dat komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 hey fruit jij plaagt gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 sniekie die fruitvlieg maar wel afectief. Ze weten zich dan vaak geen houding te geven en gaan een beetje over de rooie. Hopelijk dat ze kan terug kijken bij zichzelf waarom jij je zo op stelt.Hoe is ht verder met je opa gevoel? Spannend hé. Maar blijf ons op de hoogte houden, vind het altijd geweldig als mensen hun gevoelens met deze gebeurtenis op schrijven:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Ja idd Kirky anders was hij nu niet mijn ex geweest haha.Coco klopt ik ben ook blij dat we samen door een deur kunnen voor onze dochter. Zij heeft er uiteindelijk niet voor gekozen. En weet je wat de rest denkt, velen vinden mij een watje omdat ik dit voor hem doe, laat me echt koud. Het leven gaat door en je kunt ervoor kiezen om kwaad te blijven maar daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee dus dat gaan we niet doen. Tsja instanties, en dan met name het UWV, kan er hele epistels aan wijden. Ben nu nog steeds een fout van het UWV aan het herstellen door maandelijkse betalingen terwijl ze alle gegevens hebben. Hoop dat ze volgend jaar niet weer dezelfde fout maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Zo nog ff naar buiten want het wordt hier al donker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 coco ik baal er gewoon van als ik het eerste glas wijn kan laten staan, waarom dan niet die sigaretten die mijn gezondheid nog meer aantasten? ik kan gelukkig vandaag wel weer zeggen dat ik niet gedronken heb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 hermieheel verstandig en is zinloos kwaad te blijven, alleen jezelf mee uiteindelijk.Bij mij ook genoeg gebeurd (vandaar ex Kirk) en nóg dingen waar ik hem wel voor kan killen maar leven gaat door en kies voor mijn dochter, dus in goede harmonie.Toen zijn oma overleed, zat IK samen met dochter naast hem op de begrafenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 jaccjuist!!! Positief blijven. Wéér een dag niet gedronken, toppie toch!Ja en waarom die peuken niet... nog geen goede tijd voor blijkbaarmaar waren er meer die wilden gaan stopen volgens mij, Soothe en... Isa niet, dacht ik, wil nog niet en werkt dan ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Nou Fruitvlieg ik zou zeggen join the club. A.s. woensdag gaan AR en ik stoppen dus wat let je.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 ik ga het gewoon opnieuw proberen, ik ben het gewoon 'zat' en zie wel of het me lukt.. iedere dag is er een... ik wens jullie allemaal nog een fijne en "droge: avond toe, ga nog even boodschappen doen, ben op het ogenblik aan de thee, vroeger dronk ik dit alleen maar als ik ziek was maar drink er nu liters van en voel me er redelijk bij, tot morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Fruitvlieg, elke sigaret die je per dag minder rookt is pure winst. Ik heb er ook heel lang naar toe gewerkt hoor en zoals ik al tegen mijn dochter zei ik ga het heel serieus proberen maar ik geef je geen garanties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 jaccsucces! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 IsaIk denk altijd maar, geen hulpmiddel werktals je niet echt WILT!En minder is ook al een hele verbetering tochFruitPrecies!Ik rookte ook vanaf opstaan tot duikende hele dag door en ik heb veel meerlast gehad van trek in een sigaret dan naardrank in het begin, omdat sigaretten de hele dagbij me waren en drank niet.Af en toe weet ik niet welke trek de sterkste is en soms is detrek naar drank het sterkst, maar het is toch al eenheel stuk minders dan in het begin hoor, het wordtecht makkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Co merk, je wel dat je conditie meer wordt en minder kotademig bent Miischien kun je je daar aan vast houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 bol HUH???of lees je fruit? hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Ben als een razende te keer gegaan in de tuin, maar de trek blijft nog hoewel een stuk minder, gelukkig. Met energie om zetten in daden helpt inderdaad om trek om te zetten, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 mensenfijne avond en tot draad:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Co jij bent toch ook gestopt. merk je al wat meer van je conditie, Gaat t beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Hoi Bolletje,heb ik het goed gelezen op de meetingdraad dat je nu toch komt morgen?Ik dacht dat je niet kon. Maar fijn als je nu voor jezelf kiest, nou snap ik ook dat Jos zijn broodje zelf mag maken. Ik verheug me erop jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden