bolletje Geplaatst 23 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 irk dat ga ik ook doen Jane ik heb je een p.b.tje gestuurd meis.Trusten lieve allemaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 The Yes Men begint over 5 minuten, ned. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 ik neem hem op en ga morgen naar de Yes men kijken, is volgens mij heel erg leuk!begin nu een beetje in te kakken van deze dag na de dag van gisteren.Vanavond was er klantenkortingsavond bij de DiDi en heb ik mezelf getrakteerd op 2 leuke vest-jasjes.mocht wel weer een keer slaap lekker allemaa!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 zij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 zij gaat lekker naar bedtruste Tijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 yoehoeeeeee!!goedeavond of is het morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 nou lekker weer!ik log nog eens 's avonds in!geintje....slaap lekker beide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 ben je nou zieligjes of lekker rustig alleen Tas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 nee hoor, totaal niet zielig!!ik zit eindelijk in mijn eentje te genieten, kaarsjes aan en ik zit heel tevreden rond te kijken en ben uitermate tevreden.vandaag wel een hele drukke dag gehad, misschien geniet ik daarom nu des te meer.dus schroom je niet en ga lekker slapen meidtenminste, ik ben in de veronderstelling dat je dat ging doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Eindelijk rust dus.Wil je nog babbelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 dat is wel waarom ik nog even kwam checkenmaar houdt ik je niet op dan??ik probeer ondertussen even bij te lezen, ben nieuwsgierig naar de meeting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 nee hoor ik zit al pontifikaal metanijsmelk en laptop in beden zie nog wat mensen binnendruppelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Hij was weer goed, had em al eens gezien maar tweede keer kijk je toch beter. Hoi Tasseke, alles ok ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 zit jij even luxe te doen!!lekker met warme melk en laptop in bed.als ik daar aan ga beginnen kom ik nooit meer mijn bed uithoe vond je de meeting?morge woman!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 de meeting was fijn ondanks dat er veel niet kwamen.Ik vond het wel veilig zo, want het is toch ff spannend.3 mensen van tactus, bescheiden maar hartelijk en later wat actiever meepraten,gaf een goed gevoel. BamBam vertelde haar verhaal in combi met de AAstappen en wat het voor haar betekende en daar haakte ieder dan weer op in.Een paar rookpauzes, en de middag vloog voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Ha Woman, heb m toch nog gemist, jammermaar dochter ging in diskussie over te kiezen vakkenpakket(altijd tegen bedtijd in diskussie) en ja moest dat wel serieus nemen natuurlijk. Yesmantotaal vergeten. Nou ja komt wel weer een keertje. Ik kijk altijd naar dezelfde soort films als jijdus ben wel blij met de reminders want vergeet vaak wat ik in de gids heb gelezenen soms lees ik een paar dagen vooruit en weet het dan helemaal niet meer, en dan dit forum he,leidt ook zo lekker af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 mooi dat het bevallen is.iedereen is altijd zenuwachtig om de mensen in het echt te ontmoeten, dat is toch iets heel andersmaar uiteindelijk leer je elkaar zo wel beter kennen en wie weet.......wat er uit kan volgen.oeps ik krijg mijn mail van de ib groep terug.we zijn de studiefinanciering aan het aanvragen maar het is een oerwoud aan brieven, formuliere, uitleg en weet ik al niet meer.ik knal het nu maar de hoek in want ik snap het toch niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 morgen maar weer met verse tegenzin lezen dan.of komt je eigen mail terug?ja zie het al, overheen gelzen dus.Nou dan zul je morgen wel een puntje teveel of te weinig zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 inderdaad morgen weer een dag!woman,hoe zit je tegenwoordig met je ritme?gaat het nog steeds goed en voel je je beter daarbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 nou het wordt stil en de melk is op.Welterusten Tas, Woman en Oleander hoihoop dat met jou ook alles goed gaat.groetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 slaap lekker!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Nee ben dr alweer uit Gewoon weer opnieuw beginnen en de koers van mn schip aanpassen. Ben ook zo moe weer, zolang dat nog niet over is, blijft het modderen. Ook goed nieuws hoor, dat ik nu eindelijk zonder pijn slaap sinds een paar dagen Morgen nog even loslaten en dan ga ik weer wekkers zetten. Steeds weer wat eerder naar bed en wat eerder eruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Moet eigenlijk ook eens flink aan de slag in mn slaapkamer. Het is best nog wel een rommeltje. Ben wat ideeen aan het opdoen, en het lijkt me heerlijk om zo'n slaapkamer uit de Provence te maken, met zachte kleuren en veel romantiek. Nu liggen er nog veel schroeven en gereedschap. Ik denk dat een hele fijne slaapkamer veel toedraagt aan mn slaapgenot en dus slaapritme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 he gatver!! weer opnieuw beginnen.ach, het valt best mee hoornu helemaal als je geen pijn hebt bij het slapen, dat maakt ook dat je meer uitgerust bentgewoon vol blijven houdenklinkt een beetje raar maar eigenlijk kan ik me er totaal niets bij voorstellen, moeite met dag/nachtritme.maar ik sta dan ook al 18 jaar elke ochtend vroeg op.nu is het zo erg dat V. heerlijk ligt te ronken en moeders loopt 's ochtendsvroeg maar in de rondtegeen punt, dat zijn meestal de enige uren die ik voor mijzelf heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 ach dat ken ik, een slaapkamer vol met troep of in ieder geval ongezellig.ik heb net project toilet afgerond en ik begin van de week met de overloop en de badcelen als dat klaar is..........dan wordt het tijd voor mijn slaapkamer.ik woon hier alweer drie jaar en ik heb nog steeds geen gordijnen in de slaapkamerdus...strak plan woman!!we moeten toch een plekje hebben waar we rustig kunnen rusten of op zijn minst een plekkie waar je je ontspannen en relaxed voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden