Freddy Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 En spud bij Amstel staat <0,1 dus ben daar ook niet zo benauwd voor. Stond eerst 0, maar las eens dat dat wettelijk ongeoorloofd was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 quote: Originally posted by: FreddyDrink zelf in de weekenden wel s een maltje. Sommigen (ook bij AA) zijn het hier niet mee eens. Hoe staan jullie daar tegenover ? Heb ik gedaan in de vakantie in Spanje, hadden ze een prima alc.vrij biertje, maar jaop een gegeven moment wilde ik toch wel eens verschil proeven en M dronkhet echte spul, dus een teugje, volgende dag 2 teugjes en doei na een paar dagen wasik verkocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 haha jaa Alkol dat vroeg ik me toen ook af, waar ben ik in godsnaam mee bezig..Maar ja het is ook niet voor niets dat er zoveel soaps op de tv zijn..We willen gewoon weten hoe het met iemand gaat, of hoe zaken aflopen en dan heb je dus bij een never ending story nooit genoeg.......En plop daar is de verlaving geboren.Ja die naam, misschien idd freudiaans, maar meer een snel tikfoutje denk ik hoor.Jammer dat je niks weet Spud, maar wel leuk dat je m gelezen hebt en me dat laat weten;)(wist allang hoor dat je me niet negeerde) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 quote: Originally posted by: witteIk ga trouwens voor het eerst in mn forumcarriere een topic openen op thema's. (moet je vooral doen als je forumverslaafd bent en dat wil minderen zei ik toen ik deze zin tikte tegen mezelf, maar goed, ik doe het toch) Gaat dat topic over f-verslaving? Dan meld ik me als eerste aan. Is er ook een behandeling bij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 De behandeling bestaat uit veel op het forum schrijven over je forum verslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Nou precies jou ervaring heb ik dus ook met malt gehad, Alkol. Nu ja precies... ongeveer maar komt wel op hetzelfde neer.Toch zie ik maltdrinkers ook normaal malt drinken, dus ik ben de laatste die zegt " dat moet je niet doen"Ben meer van je eigen grenzen leren kennen en die leer je alleen maar door te verkennen en te kijken wat voor jou het beste werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Klopt Alkol Wij zijn wel goed in verslavingen in stand houden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Ik ga jullie laten, me verdiepen in Gimp, kijken of ik leuke verhuisberichten kan maken. Morgen namelijk een ideaal moment om ze uit te delen, een verjaardag! Ik kan wel Belg zijn maar dat hollandse bloed stroomt geleuf ik qua zuunigheid ook nog ergens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Alkol:allemachtig 88!!!van harte met je moeder,hoezo ga jij dat niet halennu wel toch?e heeft vast redelijk gezond geleefden jij nu ookze heeft goede genenen jij ookdus why not? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 WitteHet is de ene verslaving inruilen voor de andereen dat meen ik eigenlijk wel een beetje serieusIk merk b.v. dat ik veel meer koffie drink dan voorheen, om tochiets van een stimulerend middel binnen te krijgenof meer eet, is toch een soort behoefte aan(orale) bevrediging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Ik meen het ook diep serieus hoor Alkol.Anders zou ik er geen topic over openen.Ik baal er echt van, dat ik mezelf niet in control kan houden.En das ook weer zo een vreemd fenomeenAlcohol( bedoel nu niet jou alkol:wine;) gebruikte ik vaak juistom de controle weg los te laten, lekker niks voelen en remmen weg.Vreemd vreemd vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 SpudDie alc. vrije wijnen daar denk ik wel eens aan maar durf het nietvanwege het bierverhaal en dan te bedenken dat ik een groot wijnliefhebber wasdus lijkt me te gevaarlijk. dat jij daar geen last van hebt verbaast me dan weer.JaneJa goed he, en idd ze leeft (en leefde)gezond en is op watkleine ouderdomsprobleempjes nog heel zelfredzaam.Ik kan me nu je het erover hebt niet herinneren dat mijn moeder dronkNu zeker niet, want last van de maag, maar vroeger...? Zal het eens vragen.Van mijn vader wist ik dat ook niet meer, maar mijn broerzei onlangs dat hij er ook wel wat van kon.En of ik dat haal?Idd toen ik nog dronk heb ik dat nooit overwogen, heb zelfsnog gedacht geen penisoenpremie meer te betalen want haal dat toch nietMaar nu is dat anders? Weet het (nog)niet, moet nog blijkenHet idee nog 33 jaar verder te moeten, ben vanwege een meniscusoperatienu al matig ter been. Liep vroeger veel marathons, kan nu echt niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 WitteHaha, ja die naam he, heb laatst met Coco erg moeten lachen omhet eventueel veranderen van die naam, vanwege de associatie.We dachten aan Alf of eventueel Al Bundy, maar het gekke is datik toch wel gehecht blijk te zijn aan de huidige naam en ook aan datmalle icoontje, dat laat zich niet makkelijk meer veranderen.En ik heb geen moment getwijfeld aan jou serieuze bedoelingen hoor.Je ziet het, ik typ gewoon door terwijl hier telefoontjes gaan en mensen allerlei mededelingen doendie ik verwerk en daarna weer naar het forum ga. Het is dus een serieus probleemHet idd een vreemd gegeven dat controleverlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Nou Alkolgelukkig hoeven we niet te wetenhoe oud we gaan worden.k wil het ook niet weten hoor.En we moeten het doen, met die meniscus van joude artrose van mij,maar ik prijs mezelf nog redelijk gezonden sport zoals ik nog kan en met veel plezier.Moet er niet aan denken dat ik niet meer zou kunnen volleyen hoordan valt er gelijk een belangrijk stuk weg aan vriendschap en sociaal leven ooken omdat daar amper bij gedronken wordt ook heel veilig en vertrouwd nu.Maar dat is niet aan de orde gelukkig.En anders verzin ik weer wat anders hoop ik.En alcohol is vaak familiair, maar kan wel doorbroken worden,die rode draad, das onze verantwoording blijkbaar, zo zie ik het soms.En ik kreeg ook Aimee, die alco-loze wijn, maar das niks hoor. Beter druivensap, das tenminste lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Heerlijk geslapen, geen pijn gehad. Lang leve het paracetamolletje en de shimmy. Wel heftig gedroomd, dat ik zwanger was, en ik kon het niet geloven, maar het was echt zo. Ik vond het wel heel jammer om wakker te worden...hmmmmNu opschieten, straks lezen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Ik ga weer ff terug naar real livetot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Goeie middag ik ben er ook weer. Wat een baggerweer zeg. Was door en door nat toen ik thuis kwam en het is 3 min. fietsen.Heb weer wat spullen in gepakt en mijn kabouter ging naar bed. Was erg moe. Hij kan er ook helemaal niet tegen, al dat gerommel en dat gepak. Ook gemerkt dat hij vanaf eergisteren ruim een halve liter wiskey en de nodige wijn gedronken had. Maak me erg bezorgd maar van de andere kant is het zijn leven. Maar zo saai in dat huis. Kabouter naar bed, ik aan het pakken, kan niets vragen aan hem. bah. Blij dat ik weer in mijn eigen huisje ben. Straks ff bellen of hij uit bed is. Voel me toch niet zo lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 quote: Originally posted by: witteIk ga weer ff terug naar real live tot later Heel verstandig Wittezou ik ook moeten doen, maar kan opeens veel dingen tegelijk doenlijk wel een vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 JaneArtrose? Dat is toch slijtage aan de gewrichten?En je kunt nog wel sporten? Gelukkig maar .Ik zeg meniscus, maar er is toen ook vastgesteld dat het kraakbeen aan een kant is verdwenen en ja dat komt niet meer terug.Jammer, want hardlopen was voor mij ook een verslaving, maar dan wel gezond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Ik ben toch een beetje nieuwsgierig bolletje maar wie is kabouter?Als het me niet aangaat is het ook goed, maar jij zorgt voor iemand die veel drinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Michiel de kabouter is mijn vriend hoor. Had het er ff bij moeten zetten maar helemaal vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Goedenmiddag allemaalheb nog weinig gelezen ,maar ben ook net wakker , tjonge wat heb ik lekker bijgetanktalkol ik lees dat jij geen kraakbeen meer in je knie hebt ,dat had ik ook niet meer was toen 50 jaar,kwam in aan merking voor een nieuwe knie(ofwel een knieprothese)en vouila nu kan ik alles weer zelfs elke dag 10km joggen misschien iets voor jou om aan te kaarten bij de Huisarts en dan een verwijskaart voor de orthopedisch chirug???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Is. dat is nou juist zo moeilijk. Ik weet niet wat hij nu wel of niet kan. Kijk een fles wijn halen is zo gepiept. Anderhalve liter wiskey aan z'n mond zetten kan ook, maar als hij koffie moet zetten of z'n broodje moet maken moet hij te lang staan zegt hij. Nu heb ik voor een rollator gezorgd waar hij op kan zitten, maar hij weigerd gewoon het te proberen. Als ik zou zeggen bekijk het maar dan eet hij gewoon niet. Hij is gewoon erg depressief en drinkt heel veel. Nu zeker omdat hij uit z'n veilige omgeving moet vertrekken. Maar ik hoef met hem niet over de drankt te beginnen of te zeggen dat hij daardoor slecht slaapt want dan is het toch niet waar.Moeilijk hoor. Hoop echt als hij dadelijk eenmaal rustig zit in z'n flat dat het dan minder wordt maar heb zo m'n twijfels. Misschien dat ik straks nog maar ff ga kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Lieve bol,doe jij het wel even kalm aan met je kabouterje moet dus wel voor jezelf kiezen hooraan een ingeklapte bol heeft ie helemaal niets meer toch??????lieverd soms moeten we echt eerst aan onszelf denken hoor al klinkt dat wel wat egoïstisch maar ja jammer dan voor die ander denk ik dan ook wel weer hoorliever een klein beetje voor een ander te zijn als helemaal niet meer daar ben ik nu op het moment wel mee bezighet loslaten knuffel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 MeiskeDat heb ik gedaan bij de orthopeed, ben ik geweest in de herfstvakantie. Zag toen ook op de foto dat het kraakbeen weg is aan één kant.Wat zegt die man? Tja, u bent nog te jong(55!) voor een prothese en de klachten zijn nog te weinig!!!!!!! Dat laatste klopt wel, ik kan nog redelijk lopen, maar dan heb ik het over gewoon lopen, hardlopen is uitgesloten.En als ik gewoon loop voel ik het altijd, maar ja geen snijdende pijn of zo, meer van 2 botten op elkaar, zeurderig. Ik kon naar huis met een pijnstiller en de mededeling om terug te komen als de klachten erger worden.En jij krijgt wel zo'n knie?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden