meiske Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Freddyhet gaat wel samen hé nivo en droge dagenhet één kan niet ander zonder het ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 meiskeik reken met je mee tot je eeste jaardaarna gaan we het per maand bekijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Meiske,Gaat gelukkig heel goed samen. En ben elke dag blij dat ik niet meer hoef te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Soothe en Kaia: VAN HARTE MET JULLIE 2 jAAR!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Freddywat goed van je dat je zo blij ermee bent:musicnote:en een knuf van me voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Bako OKE ik doe met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Isa dankjewel je bent een lieverd en ja jij bent ook enorm goed bezig hoorook jij hebt het niet even makkelijk toch??????knuffie van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Isa:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Lieve mensen ik ben uitgezweet van het joggen ga nu douchen tot laters all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Goedemiddag allen,Ik heb niks teruggelezen van vandaag want ik wilde gelijk mijn verhaal kwijt.Hoop niet dat ik ineens, bam, ergens inbreek maar ik heb een trek wat niet normaal is.Ik moest vanmorgen weg, ben langs een slijter gekomen en ben doorgelopen.Ik moest aan jullie denken, had beloofd dat ik mijn gedachten aan jullie zou ventileren, bij deze.Als ik zou doen wat ik nu wil dan ga ik alsnog op de fiets om wat te halen maar nee, ik wil dat niet!!!!!!!!!!!Ik wil voelen, ik wil alles nuchter meemaken, ik voel me rot.Ik weet waar het van komt maar voel me ook slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Emmaroos, heb je al een flink glas water gedronken en een boterham gegeten? Bij mij helpt dat meestal wel tegen de twijfel of ik ga halen of niet. Ik ben weer tijdelijk gevuld zeg maar dus hoef geen aanvulling meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Goed dat je de slijter voorbij bent gelopen en teruggaan op de fiets; vergeet het maar, je bent nu veilig thuis. Je gaat je niet minder rot voelen na een borrel; het verdooft alleen maar even, morgen weer een kater, nog rotter voelen, man boos etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Ha die Isa,Ik heb net twee broodjes op dus heb gegeten en ik zit nu aan mijn chocoladeletter te knabbelen want Sint is hier geweest.Ik ga ook niet drinken maar voel me labiel omdat ik trek heb.Ik kan me voorstellen dat jullie, lange stoppers denken, oh die Emma, wat een hopeloos geval en dat voelt niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Emmaroostoppie dat je nu komt! Bedankt ik weet nu dat je je aan je afspraak houdt.Und jetzt geht es los!Je voelt je rot en je drinkt niet.Die mag je gewoon herhalen (maar dan in de ikvorm he:D)Meer is het nl niet.Straks voel je je niet alleen niet rot meermaar fijn, juist omdat je niet hebt gedronken.wat een leuk vooruitzicht he?Je zou bijna blij zijn dat je je weer rot voelt.En ik weet dat je er niks aan hebt zo als je er middenin zitik heb zelf erg veel sombere stemmingen en momenten.Maar die worden met drank alleen erger of uitgesteldof bij een ander gedumpt en later als een boemerang weer terug bij mij.Maar elke keer als ik er op terug kijk ben ik echt blij dat ik niet heb gedronken.Want de oorzaken van ide somberte zijn niet weg. Ik moet in de aktie endat vind ik moeilijk. Ga uitstellen en word al boos op mezelf en dan begint het weer.Als ik in de aktie ga en nog ff mag uitstellen, door eerst iets kleiners of leukers te gaan doen,is de winst dat ik al in de aktie ga. En ik word milder naar mezelf, gelukkig, en ik ben er noglang niet. Maar ik reken forummen tegenwoordig gewoon als aktie en soms als iets doen voor een anderen dat is fijn. Dan komt dat klusje of die zware taken die komen dan daarna wel. Tijd is relatieftenzij echt een deadline natuurlijk. Maar met deadlines kan ik het meestal wel.Ik denk dat jij ook veel meer kunt en bent dan je soms zelf denkt, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Ari, Isa, SOOTHE en Kaiaallemaal mijlpalen en allemaal naar verhouding van:heart:ede kwantiteit van droogstaan is belangrijk en misschien verschillendmaar de KWALITEIT ervan is voor iedereen even waardevol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Niemand is hopeloos hier of iedereen is het; ik kwam ook behoorlijk hopeloos binnen en ik ben het nog bij trek. Maar aan de bel trekken is niet hopeloos; je doet er dan wat aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Jane, dat zeg je goed en ja ik weet dat ik meer kan dan ik zelf denk.Isa dat weet ik en je wilt het niet horen maar toch heb ik nu liever dat ik dat denk als dat ik drink.Ik doe het gewoon niet.Ik wil niet terug bij af.Ik ben alleen zo bang.Het goede nieuws is dat ik aan de refusal ga!!!!!!!!!!Heey hoe vinden jullie dat??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 STERK:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Hannah, je zit nog vast in je verslaving. Met je verstand weet je het wel maar je kunt het nog niet.Zo hebben velen hier heel erg lang vastgezeten.Je weet het, diep van binnen wil je het veranderen en je kunt het nog niet.Bambam is het een schande als je weet dat er wat aan te doen valt maar je doet het niet?Dat vind ik eigenlijk ook nogal een uitspraak. Had jij nog nooit van de AA gehoord toen je nog dronk?Ik vind het top als het mensen lukt, alle lof.En ik zeg niet top dat het je nog niet lukt, dat voelt ook als de omgekeerde wereld.Maar Hannah, het besef dat het anders kan groeit is mijn ervaring en dat gun ik jou ook.In die periode tussen verslaving en bevrijding kan zo'n wereld aan conflicten liggen.Gek kan een mens ervan worden.Toch ben ik ervan overtuigd dat de enige weg omhoog is. Als het besef groeit.Dat is tenminste mijn ervaring. Misschien zit ik er bij jou naast. Er zijn mensen die hun hele leven blijven zuipen en dan doodgaan.Maar als dat is wat je echt zou willen zou je denk ik niet hier op het forum zijn.Geef niet op! Geef je eigen bereidheid om er wat aan te doen een kans.Ik was op een gegeven moment bang dat ik altijd zou blijven drinken.En hoewel ik nog niet lange tijd helemaal droogsta is er al een wereld van verschil met hoe het was.En ga ik er altijd weer helemaal voor.Ik ben er niet meer bang voor om zonder alcohol te leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Emmaroos?????Jij een hopeloosgeval?????dacht het even niet né meis wat kun jij sterk zijn nuje onderschat zelf je eigen kracht emmaroosen wat knap van je aan de refusal tjeetje emmaroos ik heb gewoon nu even geen woorden meer voor jou maar vindt het zogoed van je een hele lieve knuffel van mij voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Ik kom ook zomaar ff binnenvallen.Maak er de laatste week ook echt weer een puinhoop van, ben net een half uurtje wakker.Gister vroeg naar bed gegaan met het idee om vanmorgen er vroeg uit te gaan, niet dus.Dus ja, ik ben ook echt een hopeloos geval pffffffff.Isa, gefeliciteerd met je 4 maanden :)Ari, gefeliciteerd met je 3 maanden :)Emma, hoe gaat het nu met je????Goed dat je kwam melden meid, en de beslissing om refusal te nemen vind ik hartstikke goed.Zelf heb ik antabus, zonder dit, was ik allang weer gaan drinken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Bericht gehad van een man waar ik een poosje geleden een date mee had. Zit even te dubben hoe en wat. Ben niet echt verliefd ofzo, maar het was wel iemand waar ik een vriendschap mee zou willen. Maar wel alcohol gevaar, hij drinkt wel. Maar volgens kan hij het ook prima laten. Ik kan natuurlijk wel eens met em afspreken maar dan wil ik iets gaan doen ipv ergens tegenover elkaar zitten. En goed om denken op tijd dan refusal erin te bokken. Vannacht weer ernstig gedroomd, dat mn zus toch onze echte vader wilde ontmoeten (ze hebben elkaar nog nooit gezien) en dat ik dat kon regelen, ondanks dat hij gestorven is. Het vond allemaal wéér plaats in ons ouderlijk huis van mn stiefvader. Niet van mn echte vader. Wordt tijd voor een afspraak bij de uithuilpsych.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 He Meiske, vergeet ik jou helemaal zeg.Je ben een kanjer hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Hoi Woman, ben jij ook net wakker, ikke wel.Was niet de bedoeling, maar ja.Maar ik denk wanneer jij het leuk vind om deze man beter te leren kennen, go for it.Het is toch moeilijk om iemand te vinden die niet drinkt, en wanneer jij een refusal neemt kan er niks gebeuren toch?Maar natuurlijk alleen doen, wanneer je je sterk genoeg voelt natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Emma, de trek gaat over, echt waar !En wat is erger, nu de trek uitzitten of straks de kater uitzitten en je weer dagen belabberd voelen ?Bedenk eens voor jezelf, wat zou je nu het allerallerallerliefste willen doen (behalve....)Zit nog even door te denken, sommige mensen hier gaan slapen als ze trek hebben. Best een goed idee ?Met een film in bed lekker onder de dekens ?Waar komt de trek vandaan,wat was de trigger die de trek aanzette ??Had je bericht gekregen van iets of dacht je ergens aan ? quote: Originally posted by: EmmaroosHa die Isa, Ik heb net twee broodjes op dus heb gegeten en ik zit nu aan mijn chocoladeletter te knabbelen want Sint is hier geweest. Ik ga ook niet drinken maar voel me labiel omdat ik trek heb. Ik kan me voorstellen dat jullie, lange stoppers denken, oh die Emma, wat een hopeloos geval en dat voelt niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden