Spring naar bijdragen

donderdag 26 november

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 394
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Probeer de dingen die je wel kan. Het kan een kleine opening zijn naar een leven voor jezelf. Niet meteen leuk misschien, maar wel iets om mee aan het werk te gsan.
Zoek iets in jezelf waar je mee aan de slag kan. Drank is geen oplossing.
En nu ga ik rennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben weer terug. Het zijl ligt er bijna en het wordt erg mooi.
Ja verder baal ik er van dat ik gedronken heb. Toch blijf ik zeggen dat ik mezelf niet kan beloven dat ik nooit meer zal drinken. Dat kan niemand. Ik heb dat in het verleden zo vaak tegen mezelf gezegd. Het enigste wat ik kan hopen is dat door ervaringen zo wijs zal worden dat ik drank niet meer nodig heb. Nu heb ik weer het gevoel NOOIT meer maar dat gevoel verdwijnt na een paar dagen. Ik ga toch weer twee keer per week Refu in nemen. Heb toch ook de ervaring dat dat me 2 maanden gelukt is. Ja goed de vorige keer had ik wat gedronken maar dat is er weer gelijk uit gekomen. We gaan er weer voor.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning mensen..

Ben ik de enige die in het oosten woont of zo? Hier helemaal geen takkeweer, beetje grijs maar that's it..

Ik las iets van birthe en arie over het HALT lijstje.. Kan iemand me daar iets over vertellen?

En bako hou je taai hè.. 13 maanden. Wat moet het dan nog worden, ben pas 4 dagen gestopt..:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa ik denk dat ik me gewoon weer ff lekker wilde voelen. Gewoon de kick van die drank weer wilde ervaren. Even weg uit die sombere sfeer. Maar het belangrijkste is toch de kick. Minder geremd zijn.
Ik denk ook dat ik het toch een beetje zat begin te worden om maar te blijven zorgen, en te blijven werken voor mijn kabouter. Op momenten dat ik gedronken heb, ben ik aanhankelijker ook naar hem toe, en dat is in nuchtere toestand minder geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soohte natuurlijk wil ik er voor gaan, anders was ik hier niet. Maar ik ben voorzichtig geworden om te zeggen "Ik drink nooit meer"Wat ik als schreef dat heb ik al zo vaak gezegd.
Heb nu weer met beste voornemens. Heb vanochtend weer nieuwe Refu gehaald en ga er ook een paar in m'n portomonee doen zodat ik ze bij me heb. Er zal een tijd komen dat ik helemaal van de drank af ben. Dat weet ik zeker, maar het zal met vallen en opstaan gebeuren.
Iedereen probeerd op zijn manier van die rotdrank af te komen. Dus nu de Refu. in m'n portomonee stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen deze morgen :rose:

Jòh, ik zal blij zijn als ik jullie niet meer te pas en te onpas lastig kan vallen hier. Dat betekend dat ik het dan weer lekker druk heb. :)
Pfff, ik heb een hekel aan wachten voornamelijk het wachten met het woordje af ervoor. Dat geeft voor mij zoveel ruimte om weer eens een avondje door te zakken enzo of gewoon de twijfels erover om het te doen.

Hihihi, ik wil altijd maar door! :D Daarom sta ik zo vaak stil denk ik. Mijn grootste levensles, geduld hebben en op kunnen brengen voor mijn dingetjes des levens. Ik heb dus nog veel te leren. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa en Michiel. Ik hoop dadelijk dat ik wat meer verantwoording over kan dragen aan de verpleging in het bejaardetehuis. Vanmiddag hebben we een gesprek om te kijken wat ik allemaal over kan dragen.
Heb m'n hoop gevestigd op de verpleging. Maar verder zal iemand hem duidelijk moeten maken dat hij meer kan. Dat is al vaak gezegd maar hij blijft zeggen dat hij niet meer kan.
Maar goed. Ik krijg dadelijk bezoek van Letty en daarna hebben we een gesprek en misschien wordt er dan wat meer duidelijk, waar we op kunnen rekenen w.b. de verzorging in de flat.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...