bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Woman heb je last van een winterdip misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Wow Hermie dat klinkt echt super stoer!!!Onthou dat als je t doet, wij je grootste fan zijn;)foute emo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Witte heb net een mailtje gestuud naar RTL5 dus het is geen geintje van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 GROETEN wIL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Ohhh ik dacht dat je nog in de "ik denk erover"fase zat.Maar je hebt dus daad bij het woord gevoegd pfffNou wel leuk om te zien waar je toe in staat bent.Kan woman dr lappie weer van tv afhalen, tenminste ik denk echt dat we je allemaal wel gaan volgenmocht je door alle selecties heenkomen...Jeetje dat je zoiets durft, zou niks voor mij zijn. Echt tof van je dat je zo een grote uitdaging aan durft hoor. Je houd ons toch wel op de hoogte he als je mail terug krijgt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Ik weet het niet Bolletje, gewoon alles bij elkaar. Burn out, rouw, herstellen van een nekbreuk, stoppen met drinken,Het loopt allemaal door elkaar heen. Ik weet soms niet welk gevoel waarvan daankomt. Er is ook van alles aan de hand in mn hormonenhuishouding.Dus ik geef maar toe aan mn gevoel. Winchi, ik heb er altijd een hekel aan als ik op visite kom bij mensen en de tevee staat nog aan. Laatst zelfs was ik bij iemand en die ging uitgebreid zitten msn-nen toen ik op visite was. Ik moest toen héél erg mn best doen om beleefd te blijven....wat een fatsoen zeg bah. Morgen komt mn vriendin, dan gaan de kaarsjes aan en een zacht muziekje op de achtergrond. Ben blij haar weer te zien en heb van alles te vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Tuurlijk Witte, als ik een reactie krijg hoor je het meteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 quote: Originally posted by: wingchunDe één lijkt beter om te kunnen gaan met de dagelijkse beslommeringen dan de ander. Maar zeg nou zelf: hoeveel mensen zie je fluitend in de file staan, op het treinperron, in de supermarkt of waar dan ook? Hoeveel stralende ogen zie je nou op een dag? Je ziet er genoeg...als je er oog voor hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Zou héééél goed kunnen, Winchi.....Dan heb ik al genoeg aan de plaatjes en de films in mn hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 quote: Originally posted by: willieGROETEN wIL Willie wat bedoel je hier mee? Ga je stoppen met frummen? Of ben je toch een beetje boos. Ik voel dat n.l. vaak bij jouw berichtjes maar kan er naast zitten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Woman nou je noemt nogal wat op zeg. Als je inderdaad met zoveel dingen bezig bent kijg je een hoop voor je kiezen zeg.Wat fijn dat er een vriendin komt waar je een hoop aan kwijt kunt. Pak maar een lekkere warme deken en verwen jezelf maar eens lekker. knuffel met de diertjes en probeer ondanks de pijn, toch wat te genieten.Weet je trouwens dat er pijnklinieken zijn. Heb je daar al eens aan gedacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Dat geloof ik nou ook weer niet wing..Ik ga ff op visite.Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Ja weet ik, Bolletje, daar ben ik al geweest. Uiteindelijk kwam ik terrecht bij accupuntuur. Dat heeft wel veel geholpen. Maar ik heb nu een trauma van alles wat maar naar medisch of ziekenhuis ruikt. Nu eerst zacht en liefde en fijn en prettig en ontspannen en genieten. En wachten op mn uithuilpsych want die is in de maak. Hoor ik woensdag. Heel belangrijk, uithuilen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Wing dan moet je eens kijken als alle alki's s'ochtends wakker worden. Das pas kicken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 grrrrr zaterdagavond is echt klote Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Helemaal gelijk Woman. Vaak zitten we met zoveel verdriet wat er niet uit komt. Wat mij altijd helpt is op dat moment zelfmedelijden hebben. Normaal heb ik daar een hekel aan maar op die momenten vind ik mezelf heeeeel zielig, en dan komen de traantjes wel. Dat geeft een hoop opluchting. Ben heel benieuwd naar woensdag. Hoop dat ik niet vergeet te vragen ernaar.En het is o zo belangrijk om liefde, begrip en warmte te krijgen. Daar krijgt een mens energie van. Maar ook je hormonenhuishouden kan invloed hebben op je stemmingen en dat gaat bij sommigen heel diep. Ikzelf heb er eigenlijk geen last van gehad. Ja opvliegers maar daar heb je het ook mee gehad.Hoop dat je je vanavond toch een beetje gelukkig gaat voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Woman Ik zie dat je er weer bent.Gisteravond had je kunnen zien dat ik me al had afgemeld, dat ik nog moest bellen.Je knuppel (en je hahahaan:D) is wel aangekomen gisteravond. Heb er een tijdje mee rondgelopen vandaag (ben blij dat ik het gisteravond niet las, anders minder goed geslapen misschien) en serieus overwogen of dat misschien een mogelijkheid was.Maar ik ken hem te goed, dat doet hij niet. Hij drinkt niet of nauwe-lijks, ook geen gebruik van hasj o.d. De verschijnselen die je beschreef herken ik helemaal niet. Als kind had hij al weinig behoefte aan slaap, heeft ie van mij.Niettemin houd ik het in mn achterhoofd en zal er ooit subtielnaar vragen.Overigens was het geen houseparty maar een megadance festival, is van een andere orde, want veel visueel en auditief spektakel, kijk maar op YT Q-dance Mysteryland.Toch bedankt voor de tip!!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Isa wat bedoel je met remi? Alleen op de wereld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Helemaal geen dieren Is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Goedenavond allen,Ik ben er weer, hen een leuke dag gehad. Hen net als een koning de draad gelezen, hahahahaIsa, waarom ben je zo remi dan?(die uitdrukking hebben wij hier ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Alko, gelukkig maar Ik heb er ook mee rondgelopen, maak me toch zorgen dan....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 quote: Originally posted by: HermieTuurlijk Witte, als ik een reactie krijg hoor je het meteen. Wij ook?Ben altijd groot fan geweest van ERNa de eerste serie wel minder, dat wel.IIg heb je daar geen drank om je af te leiden..hoewelkun je wel soms winnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Even de hond uit. heb me wat opgefrist dus voel me alweer beetje beter. En tis weer avond he, mijn tijd van de dag. Na tienen voel ik me het lekkerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 quote: Originally posted by: womanAlko, gelukkig maar Ik heb er ook mee rondgelopen, maak me toch zorgen dan....... Lief van je, ik hou m in de gaten:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Hi allen, Alkol, nog dank voor je reactie gisteravond, dat heb ik achteraf alsnog gelezen. Ik denk inderdaad dat ik als kind zeer getraind ben om nonverbale signalen op te vangen, en bij mensen uit de buurt te blijven die spanning uitstralen. Maar daarnaast heb ik ook gemerkt dat ik letterlijk spanning voel als ik naast mensen sta of zit die zich niet goed voelen. Zelfs zonder ik me daar echt van bewust ben, of echt naar ze gekeken heb. Het verkeren in grote gezelschappen is dan ook niet een van mijn favoriete bezigheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden