Spring naar bijdragen

Maandag 30 November

Michiel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 285
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zeg ook zeker niet dat het voor mij makkelijk is.
Maar het gaat goed en daar ben ik heeeeel blij mee.
Dank voor je berichtje Pip;)

Jaa en met de feestdagen kan ik echt wel wat ondersteuning gebruiken hoor.
Pffff die kerstdagen zijn voor mij niet echt feestdagen, nooit geweest ook
Vandaar dat ik de tips ok vroeg...

Ga nu echt rennen
laterzzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat het gewoon is, je leest hier altijd wel iets wat je aanspreekt en dan krijg je een bepaalde feeling met iemand. Daarom kom ik niet los van dit forum, ook nieuwe mensen inspireren mij eigenlijk meer nog dan de bekende, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. ;) Niet per definitie wat drank betreft maar steeds weer komt er hier iemand bij waardoor ik het hier in de gaten blijf houden. Herkenning in het spiritueele, herkenning in het cynisme, herkenning in het hyperen, herkenning in het geiten of gewoon dat ik boeiend vind wat degene schrijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Co
meid, van harte met je 2 maanden!!!:musicnote::light::moon::present::rose::musicnote:

En M heeft die avond 1 ouz en 1 pilsje gedronken thats it en zal
zelden meer dan 4 EH drinken, kan ze niet tegen en weet heel
goed wanneer ze moet stoppen. Snapt dus ook niet dat
ik dat niet kan!
Enne, de trek slijt(erij) niet, maar wordt eerder sterker! (ik doe alles
andersom: functioneerde beter met drank en slechter zonder, had toen een prima
suikergehalte, vandaag bleek het glucose gehalte te hoog te zijn, ik bedoel maar...)

Pippe
Moeder jarig? Dan gefeliciteerd!
Trouwens ik zie opeens 51 dagen staan! Dat gaat hard zeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Co lieverd bedankt voor je antwoord. Gelukkig is het bij Jos niet de hele dag zo. Heb hem even geleden gebeld en toen klonk hij gelukkig weer wat beter.
Heb me wel vaak flink depri gevoeld maar echt heel depressief gelukkig nooit. Hoop het ook nooit mee te maken. Jos zelf zegt vaak dat hij niet depri is maar straalt heel iets anders uit.
Maar nogmaals bedankt.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip
Ik koester je roosje met water van het zuiverste soort, zing er een liedje bij
geef hem(?) een aai over zn kop en zet hem voor het raam, kan ie naar
buiten kijken, naar de merels van Co.

Herstel heeft de tijd nodig, maar toch niet zo lang als ik heb gedronken hoop ik?
Zou er een formule voor zijn? Zoveel jaar gedronken x zoveel drank= zoveel jaar ontgiften

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20.00 uur Tijd voor een espresso met een dikke cocoskoek, herstel kokoskoek, , das genieten.
En dat hoort ook bij het nieuwe leventje Pip, dronk voorheen nooit koffie s avonds,maar zat
altijd aan het wijninfuus. Nu geniet ik echt van die koffie. WENNEN#@#%$ capslock ook, wennen, ja, maar ook
meer nadenken, alles bewust meemaken, daarom ga ik ook bewust soms naar een stomme film kijken om
'er even uit te zijn'. Trouwens die film van gisteravond, Schulze gets the blues, prachtig, dat was echt genieten.
Heeft niemand gezien denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit met een hele andere vraag maar niemand hoeft daar antwoord op te geven hoor.
Op het journaal zie je die man, Demjanjuk. Het is helemaal niets meer, heel die man niet. Maar hij is wel verantwoordenlijk voor bijna 30.000 doden. Ik kan me toch niet voorstellen hoe zo iemand zich moet voelen. 30.000 levens:devil: Dan kun je toch niet meer leven, met die wetenschap? Hoe is het in Gods Cristusnaam mogelijk dat zo iemand gewoon verder heeft kunnen leven. Ben je dan een psychopaat of wat is dat nou voor 'n iemand. Hij heeft kinderen en kleinkinderen waar hij toch van gehouden heeft.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willie, hahaha
sorry dat ik lach, maar het komt komisch over
maar dat bedoel je misschien niet zo. Nooit op gekomen om het aantal dagen te tellen dat ik dronk, ben ik wel even
bezig, ga dat ook eens doen. En ook toevallig dat je er nu 14 op hebt zitten! Of geen toeval? Toch is het 1000 x beter dat
je nu bent gestopt, zo..!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...