pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Cocooooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ik zeg ook zeker niet dat het voor mij makkelijk is.Maar het gaat goed en daar ben ik heeeeel blij mee.Dank voor je berichtje Pip;)Jaa en met de feestdagen kan ik echt wel wat ondersteuning gebruiken hoor.Pffff die kerstdagen zijn voor mij niet echt feestdagen, nooit geweest ookVandaar dat ik de tips ok vroeg...Ga nu echt rennenlaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Weet je wat het gewoon is, je leest hier altijd wel iets wat je aanspreekt en dan krijg je een bepaalde feeling met iemand. Daarom kom ik niet los van dit forum, ook nieuwe mensen inspireren mij eigenlijk meer nog dan de bekende, uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Niet per definitie wat drank betreft maar steeds weer komt er hier iemand bij waardoor ik het hier in de gaten blijf houden. Herkenning in het spiritueele, herkenning in het cynisme, herkenning in het hyperen, herkenning in het geiten of gewoon dat ik boeiend vind wat degene schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Comeid, van harte met je 2 maanden!!!:light:En M heeft die avond 1 ouz en 1 pilsje gedronken thats it en zalzelden meer dan 4 EH drinken, kan ze niet tegen en weet heel goed wanneer ze moet stoppen. Snapt dus ook niet dat ik dat niet kan! Enne, de trek slijt(erij) niet, maar wordt eerder sterker! (ik doe alles andersom: functioneerde beter met drank en slechter zonder, had toen een prima suikergehalte, vandaag bleek het glucose gehalte te hoog te zijn, ik bedoel maar...)PippeMoeder jarig? Dan gefeliciteerd!Trouwens ik zie opeens 51 dagen staan! Dat gaat hard zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Wing? Heb je Tas al gebeld? Zo niet, doe haar de hartelijke stuiterballen en dat ik zit te springen op een hyperavondje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Eigenlijk 2 slingertjes voor je Coco, wat je pakt 2 dingen tegelijk aan.Nou nog een bosje :present: voor jou!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Wing, gooi alleen de pindakaas hier maar naar toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Laterrrrr Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Dank je Alkol.Heb je mijn roosje voor jou al ontvangen en op het water gezet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ja raar is dat eigenlijk Alkol, ik was toen ik nog dronk ook fitter, ik ondernam veel meer dingen dan nu.Maar ik ga er vanuit dat dat van tijdelijke aard is, denk je ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Co lieverd bedankt voor je antwoord. Gelukkig is het bij Jos niet de hele dag zo. Heb hem even geleden gebeld en toen klonk hij gelukkig weer wat beter.Heb me wel vaak flink depri gevoeld maar echt heel depressief gelukkig nooit. Hoop het ook nooit mee te maken. Jos zelf zegt vaak dat hij niet depri is maar straalt heel iets anders uit.Maar nogmaals bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ja Alkol we kunnen trots zijn op onze Piep:heart:Aanpassing En op de rest ook hoor. Kijk maar eens naar Willie en jou zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Bol en wij op jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Wing wil je a.u.b. wel goed mikken potverdorrie, zit met die flap op m'n bril en de pindakaas druipt over m'n neus. Krijg daar het zuur van:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 PipIk koester je roosje met water van het zuiverste soort, zing er een liedje bij geef hem(?) een aai over zn kop en zet hem voor het raam, kan ie naar buiten kijken, naar de merels van Co.Herstel heeft de tijd nodig, maar toch niet zo lang als ik heb gedronken hoop ik?Zou er een formule voor zijn? Zoveel jaar gedronken x zoveel drank= zoveel jaar ontgiften Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Zou het alleen herstel zijn Alkol, of zouden we ook gewoon moeten wennen aan ons nieuwe leventje zonder drank, ik denk het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 20.00 uur Tijd voor een espresso met een dikke cocoskoek, herstel kokoskoek, , das genieten.En dat hoort ook bij het nieuwe leventje Pip, dronk voorheen nooit koffie s avonds,maar zat altijd aan het wijninfuus. Nu geniet ik echt van die koffie. WENNEN#@#%$ capslock ook, wennen, ja, maar ook meer nadenken, alles bewust meemaken, daarom ga ik ook bewust soms naar een stomme film kijken om 'er even uit te zijn'. Trouwens die film van gisteravond, Schulze gets the blues, prachtig, dat was echt genieten.Heeft niemand gezien denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ik heb uit gerekend dat ik 14000 dagen heb gedronken en nu ben ik er pas 14 dagen af.Is er een kans voor mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Zit met een hele andere vraag maar niemand hoeft daar antwoord op te geven hoor.Op het journaal zie je die man, Demjanjuk. Het is helemaal niets meer, heel die man niet. Maar hij is wel verantwoordenlijk voor bijna 30.000 doden. Ik kan me toch niet voorstellen hoe zo iemand zich moet voelen. 30.000 levens:devil: Dan kun je toch niet meer leven, met die wetenschap? Hoe is het in Gods Cristusnaam mogelijk dat zo iemand gewoon verder heeft kunnen leven. Ben je dan een psychopaat of wat is dat nou voor 'n iemand. Hij heeft kinderen en kleinkinderen waar hij toch van gehouden heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Willie:sun: tuurlijk joh. Waarom anderen wel en jij niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Willie, hahaha sorry dat ik lach, maar het komt komisch overmaar dat bedoel je misschien niet zo. Nooit op gekomen om het aantal dagen te tellen dat ik dronk, ben ik wel even bezig, ga dat ook eens doen. En ook toevallig dat je er nu 14 op hebt zitten! Of geen toeval? Toch is het 1000 x beter dat je nu bent gestopt, zo..! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Bolletje,Het is een feit dat er mensen zijn die een koekje stelen en daar hun hele leven last van hebben. Je hebt ook mensen die moorden plegen en daar helemaal geen last van hebben.Zo zit dat in elkaar in de boze wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Laat maar Wing, ik houd eigenlijk ook niet van die afhankelijke positie, laat maar dus. En babbel lekker zoals jij gewoon bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 lieve Wing je mag mij te[on]pas bellenliefs bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Willie gewoon van die 14000 dagen 14 dagen af trekken dan houd je er nog.... ff kijken.....13986 dagen over als ik goed gerekend heb. Als je het zo probeerd te zien dan kun je gaan af tellen tot nul. Tegen die tijd is het allemaal veel makkelijker voor je geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden