pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Goedenavond allemaal, ik kom ook ff op de koffie hier Jacc, kom op meid Michiel gefeliciteerd met je droge week :):):)Willie, hartstikke goed van je, hier een hele bos :present::present::present: voor jou!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ha Witte, goed zeg, dat je mobiel weer terug is, weer een hele geruststelling voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Tasssssssssss..................waar ben je, we missen je hier!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Dar dat was een suggestie van mij omdat ik niet zeker weet of Tas nog meeleest,niet omdat het niet openbaar mag.Soms zijn pb-s heerlijk om te krijgen hoor!!moet nu echt vliegennaar school Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Idem Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ja echt wel, je mist pas iets als je het niet meer hebt he...Gister helemaal niet meer ingelogd dus daarom nu:Van harte gefeliciteerd met je moeder Pippie:present:Heb je een leuke dag gehad gister??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ga je vliegen Jane ???????Doe je voorzichtig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Goed gedaan Willie!Poehpoeh het valt me allemaal zwaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Goed gedaan Willie!Poehpoeh het valt me allemaal zwaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Dank je Witte, jij denkt overal aan Ja was gezellig hoor gister.72 jaar is ze nu, maar wanneer je zou zeggen 62 zou dat ook heel goed kunnen.Ze wordt alleen wat vergeetachtig de laatste tijd, dat is wel jammer, vooral voor haarzelf.Jij ook een lekker dagje gehad gister? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Hoi Lieved, hoe gaat het met jou vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Hey witte en Piep leuk weer dat jullie op de koffie komen.Heeft nu niemand het tel. nr. van Tasseke? Kan Tactive daar dan niets aan doen. Ja ik ben zo'n doedel hoor maar iedereen heeft toch het recht om op dit forum te komen. Ja nu moet ik op letten. Zit me hier een partij pissig te worden. Weet dat het misschien helemaal niet nodig is hoor maar niemand heeft het recht om iemand naders weg te pesten. Het forum is voor iedereen. Dus niemand kan dat zich toe eigenen:devil::devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 dank jullie wel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 quote: Originally posted by: pippieHoi Lieved, hoe gaat het met jou vandaag? Het huilen staat me nader dan het lachen om eerlijk te zijn...zware dag gehad op werk poeh...Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ha die Bol, ja ik blijf hier op de koffie komen hoor, kan niet zonder jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 quote: Originally posted by: witteJa echt wel, je mist pas iets als je het niet meer hebt he... Gister helemaal niet meer ingelogd dus daarom nu: Van harte gefeliciteerd met je moeder Pippie:present: Heb je een leuke dag gehad gister??? Heb je nu verlengde frumtijd Witte, omdat je gisteren nietmeer ingelogd had?Goed dat je je mob weer hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Goed dat je dan even inlogd lievet,Kun je ook zeggen wat het nu zwaar maakt?Ai das niet zo pippie, vergeetachtigheid lijkt me echt heel naar.Hopelijk wordt ze er niet depressief van, das vaak zo een bijkomstig gebeuren en ook logisch.Ik had een rustig daggie gister.s avonds nog even weggeweest, maar vond er niet veel aan.Dus lag lekker op tijd in mn bed.Moest ook wel want ik moest vandaag voor het eerst weer werkenop maandag en das best wel een hele switch, als je gewend bentom ook de maandag vrij te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Jacc, gaat het weer een beetje meis, blijf maar lekker ff hangen hier.Lieved, met mij gaat het goed hoor. Heb je een vervelende dag op je werk gehad??Maar je drinkt niet dus dat is dan weer hartstikke goed voor je, toch?En Pb's is niets mis mee, zolang je ze maar op de goede manier gebruikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 hahaha verlengde frumtijd, das een goeie Alkol.Maar moet zo ook weer weg hoor, dus zal je niet teveel tot last zijn:PRustig bolletje, het is idd niet leuk, maar Tas staat dr mannetje .... vrouwtje wel.Tenminste zo denk ik erover.Heeft wel vaker een pauze ingelast. Enne zaterdag is er zeker bij, want ze heeft ook een lootje:)Al weet ik niet zeker meer of we kunnen zien wie er dan inlogt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 hoi pip, ik ben er nog, ik lees gewoon mee en meld me af en toe als ik 'iets te vertellen' heb, jullie zijn allemaal wijs... geen grapje: ik verbaas me af en toe over het proza van mede forum'ers ik wilde dat ik het ook zo goed kon verwoorden hoe ik me voel af toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Vandaag kreeg het laatste bericht van de AdB begeleiding. De behandeling is afgerond. Drie maanden hard werken zitten erop.Was wel even slikken, want vind het toch jammer dat het stopt.Heb er veel aan gehad en had een fantastische begeleidster.Had haar graag eens willen ontmoeten, maar dat zit er denk ik niet in. Heb me wel direct aangemeld voor het nazorgtrajectook met het oog op de feestdagen, daar moeten we nog even doorheen!Voor wie nog twijfelt: ik kan de internettraining van harte aanbevelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Nou das allemaal schijn hoor Jacc.In het begin zei ik ook niet veel, maar dat gaat op den duur vanzelfals je elkaar wat beter leert kennen hier.Gewoon inloggen en zeggen wat je op je hart hebt. Al zeg je maar dat je een moeilijk moment hebt net als nu. Dan komen de vragen vanzelf wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 quote: Originally posted by: wittehahaha verlengde frumtijd, das een goeie Alkol. Maar moet zo ook weer weg hoor, dus zal je niet teveel tot last zijn:P Rustig bolletje, het is idd niet leuk, maar Tas staat dr mannetje .... vrouwtje wel. Tenminste zo denk ik erover. Heeft wel vaker een pauze ingelast. Enne zaterdag is er zeker bij, want ze heeft ook een lootje:) Al weet ik niet zeker meer of we kunnen zien wie er dan inlogt Witte, ik ben altijd blij als ik je weer aantref!Dan mag ik ook, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ja Witte, je hebt gelijk hoor, wat betreft die vergeetachtigheid van mijn moeder.Ik praat er nu ook een beetje luchtig over hoor, maar er zijn al heel wat traantjes om gelaten.Soms is het best moeilijk, heel moeilijk zelfs, ik ben ook zo vreselijk wijs met haar.Maar ik pas goed op haar hoor en ze weet dat ze altijd bij me terrecht kan, en dat doet ze ook, dus dat is fijn. Wel vreemd hoor, vroeger ging ik altijd voor raad naar haar toe, en nu is dat langzaam aan het veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Das balen voor je Alkol, maar de nazorg is ook wel fijn hoor.Mazzel heb jij dat je die gedurende de feestdagen nog hebt.Trouwens ik bedenk me nu dat mocht je tips krijgen voor de feestdagenwat ongetwijfeld zo zal zijn, wil je mij die dan even doorsturen, want die kan ik wel gebruikendenk ik tegen die tijdOf je zet ze onder thema's want misschien zijn er meerdere die er iets aan kunnen hebben?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden