Otje Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Slaap zacht Alko, en ik wens je schone dromen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 quote: Originally posted by: jane4Dankjewel Alkol voor de tip van Nance ik was aan een schaterlach toe de eerste van vandaag oei wat mis ik dat soms ga meer van hem luisteren! Weet je Jane, seignant detail dat hij ook een alcoholprobleem heeft?Houdt van whiskey en sigaren!Ja creativiteit en verslaving gaan vaak samen op.Heb Kees ooit hier in het dorp live mogen meemakenIs ongeƫvenaard goed met taal en speel fantastisch piano bovendien.Maar is een wat schuwe jongen en zijn huis is een enorme puinhoop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 quote: Originally posted by: womanSlaap zacht Alko, en ik wens je schone dromen.. Dank je Woman en JaneEn niet over wijn graag deze keer!:wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ik ga ook slapen, welterusten allemaal, tot de volgende keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Trusten ook Wing, Kirk (houd het hoofd koel, niet vol) en Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ha, Wing, ik zat me vanmorgen al af te vragen of de combinatie van sjaliksaus en appelflappen wel lekker zou zijn. maar ik hou sowieso niet van appelfappen en ook niet van sjaslik. Wel orgineel.Heb niet helemaal meegelezen maar ben opgewekt en blij omdat ik vanavond een geweldig mooi jeugdverhaal van iemand heb geluisterd. Heel bijzonder. Nou ja, zo krijg je wel eens een kadootje, en het is nog niet eens sinterklaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Het klinkt wel als een tasseke ontbijt Wing:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Heb zitten genotteren van Kees orn via You Tubewil je schateren?you tubeecht doen!met een leuk kunstje is de moeiteNance ooken dan volgt de rest vanzelf.Met dank aan Alkolen als Kees problemen heeft met alcoholdan weet ie zijn teksten toch grandioos te onthoudener is nog hoop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Nou Wing, dat vind ik prettig om te lezen, dat jij daar ook niet van houdt. Zeg deel jij altijd dingen uit die je vies vindt? De jeugdherinnering ging over een prostituee op de Amsterdamse wallen en een jongen die daar helemaal bleekbestorven vandaan kwam, nadat zijn kameraden de vijftien gulden die hij nodig had, samen hadden gebracht. En ze samen op een brug stonden te wachten tot hij weer terug kwam.Ik vroeg aan de verteller: heeft die jongen later ooit verteld wat er was gebeurd?Nee, dat had hij nooit verteld. Zoiets prikkelt mijn nieuwsgierigheid.En dan weet ik weer dat ik leef, want ik wil dingen weten. Hoe iemand iets heeft ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Truste hantruste allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ik ga ook afsluitenHondje staat te wiebelen bij de deurEn ik heb tegenwoordig wel de sensatie dat ik vind dat op een gegeven moment de avond "op" is. Dat is een nieuw gevoel. Dat ik mn dingetjes heb gedaan, de tevee is boring, mn sigaretje gerookt. Tijd om de avond gedag te zeggen. Dag avond !Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden