Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Tapas hij viel ook op vrouwen en dat maakte hem zo speciaal. Een man die we kenden maar eigenlijk ook niet dus. Hij leefde zijn eigen leven en dat is mooi want hij was er happy mee op die manier van leven.

• Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

tja, het gaat redelijk goed, ik zit nu echter ziek thuis en dat gooit mijn routine een beetje overhoop.
de scheiding weekend versus werkweek valt een beetje weg.
maar over het algemeen kan ik zeggen dat het goed gaat, nu moet ik ook wel zeggen dat ik niet vaak iemand was die gewoon thuis maar doordronk tot alles op was, ik kon meestal nog wel klokkijken en tegen mijzelf zeggen, morgen weer werken of in het weekend, morgen van alles te doen dus kappen en naar bed.
die zelfcontrole is bij mij nog niet zo lang weg, pas sinds 31 -8 - 2008 toen mijn zoontje veel te vroeg geboren werd en overleed.
na die gebeurtenis kon het mij allemaal een tijdje weinig schelen, en dan merk je op gegeven moment toch dat het kantelpunt van stevige drinker maar onder controle tot misbruiker buiten controle niet zo ver uit elkaar ligt.
dus nu met een vracht aan extra bagage de weg terug naar voor augustus vorig jaar.

Geplaatst

Verjaardag? Welke verjaardag? Is er nog taart?
Trouwens ik voel me over me heen gelezen terwijl ik juist vrede en begrip probeerde te kweken.
En dat is een leuke les: dat lukt namelijk niet. Dat moet je aan de mensen zelf overlaten.

Geplaatst

Ramses viel op iedereen, hij hield van mensen.
Zat jaren bij de Bagwan een mega mooi leven te leiden.
Tuurlijk heeft zijn leven ook haken en ogen gekend
maar een levensgenieter was het wel hoor.

Ik heb m keer meegemaakt zomaar in de kroeg.
Hij eiste die avond een piano, dan zou hij komen spelen.
Geloofde we natuurlijk niet.
Maar hij kwam wel. Heeft de hele avond gespeeld.
Tjonge jonge wat ging die vent tekeer.
Speelde recht uit zn hart

Geplaatst

Nou.......... zouden die 2 echt nooit........
Moeilijk te geloven, maar ja ben er nooit bij geweest.
Whatever, vrienden voor t leven is ook goud waard.

Geplaatst

nou spud in feite ben ik nog niet veel verder dan dat ik nu weet, dat ik voor diverse hogebloeddruk medicijnen allergie`s ben en nu eindelijk medicijnen heb die de druk omlaag brengen, ook van deze krijg ik nog wel wat vochtophopingen vooral in het gezicht, rond de nek, maar ze helpen in ieder geval.
van 202/ 124 naar gem. 150/90 dus dat gaat de goede kant op , alleen waardoor die plotselinge verhoging is ontstaan is onbekend, dus daar kunnen nog steeds enkele verrassingen in petto zitten, want op dit moment doet men dus nog steeds aan symptoom bestrijding, en is naar mijn mening de oorzaak nog steeds niet bekend

Geplaatst

haha thanx Co
Dat vind ik echt lief van je.
Nah gewone verjaardag, in een kringetje je kent t vast wel;)

En nu ga ik afsluiten, morgen weer een nieuwe dag.
Fijne chat nog allemaal

Laterzzzz

Geplaatst

ik heb nooit problemen met een hoge bloeddruk gehad, was altijd goed en twee en half week geleden ongeveer werd ik op mijn werk niet goed en ben naar huis en naar de dokter gegaan.
mijn vrouw zegt ook steeds tegen mij dat het mij slecht voelen, niet alleen van die bloeddruk kan komen, maar ik heb al menig onderzoek gehad en er is niets te vinden behalve een plotselinge sterke stijging van die bloeddruk.

Geplaatst

hij heeft mij aangeraden om te letten op mijn alcoholgebruik.
omdat ik de tendens vertoonde om diabetis 2 te gaan ontwikkelen.
dit was eind vorig jaar en sindsdien had ik al een hoop verandert zoals geen bier meer maar wijn en kilo`s er af trainen.
maar het is inderdaad wel zo, dat de echte vermindering een aantal weken daarvoor is ingezet.
zou het dan toch een lichamelijke reactie zijn waar ik vanzelf overheen kom? ik hoop het

Geplaatst

Ik ga lekker slapen
ben vol van het laatste lied van Ramses
Amsterdam
zoals ik het nooit bezongen heb gehoord
maar uit zijn ziel en huilend
van puur eenzaam gevoel
en dan denk wel ff
waar hebben we het hier over?

welterusten allemaal
Co:lips:

Geplaatst

Zo lieve mensen, ik ga afsluiten.
Morgen weer een bewogen dag
Vanavond tonnen met energie gekregen (buikdansen met live doedelzakken).
Wat leuk was dat zeg, het ging ook zo soepel, geen "nee" bestond er, alles was ok, en dan verzet je bergen. We hebben in een uur tijd besproken wat we willen met elkaar en een paar nummers uitgezocht. Geen discussie, maar alles wat iemand opperde werd serieus genomen en gerespecteerd en iets mee gedaan.
Dat is zo fijn als het zo gaat.
We krijgen zo snel mogelijk de nummers zodat we de choreografie kunnen bedenken en de kostuums. En dan.....OPTREDEN !!!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...