Gast Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Klinkt niet best Herman, begrijp ik het goed dat dit de afgelopen 3 weken ineens is komen aanwaaien?Ben je toen een mega verandering ingegaan ofzo?Tsja ik ben geen dokter maar het lijkt me toch het belangrijkste om de oorzaak te vinden dan de symptomen te bestijden. Klinkt voor mij hetzelfde als pappen en nathouden en daar is een mens geloof ik ook niet bij gebaat.Coco, als je het zo wil noemen, helemaal prima! Zit alleen wel een luchtje aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 ik heb nooit problemen met een hoge bloeddruk gehad, was altijd goed en twee en half week geleden ongeveer werd ik op mijn werk niet goed en ben naar huis en naar de dokter gegaan.mijn vrouw zegt ook steeds tegen mij dat het mij slecht voelen, niet alleen van die bloeddruk kan komen, maar ik heb al menig onderzoek gehad en er is niets te vinden behalve een plotselinge sterke stijging van die bloeddruk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Kan je dan geen second opinion vragen Herman? Of heb je dat ookal gedaan?Lijkt me maar niks, iets mankeren en ze kunnen niet vinden wat het is. Krijg je veelsteveel ruimte voor om te piekeren en dat lijkt me dat dat ook weer niet gezond is voor je bloeddruk.Ik hoop dat ze je snel uit de onzekerheid kunnen helpen, want dat maakt een mens ook goed ziek. Sterkte jòh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 hij heeft mij aangeraden om te letten op mijn alcoholgebruik.omdat ik de tendens vertoonde om diabetis 2 te gaan ontwikkelen.dit was eind vorig jaar en sindsdien had ik al een hoop verandert zoals geen bier meer maar wijn en kilo`s er af trainen.maar het is inderdaad wel zo, dat de echte vermindering een aantal weken daarvoor is ingezet.zou het dan toch een lichamelijke reactie zijn waar ik vanzelf overheen kom? ik hoop het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Hé ik ga jullie laten, mijn neven roepen, volle maan en een janken van jewelste. Ik ga m´n stembanden ook maar eens flink open zetten en m´n teritorium afbakenen. Fijne nacht allemaal! En een fijne vakantie Tijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Ramseswas een man die wistwaar het om gaaten dat in alle stadiavan zijn levenen eenzaamheidheeft doorleefd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 coco dat weet je toch wel, vanwege de waterpijp Ha,Ha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Goedenacht, wie is er nog wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 ik niet ER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Wat dan Jane, slaap je achter je pc? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 zegt mijn dochterje in haar slaap ook altijd als je haar vraagt? slaap je? jaaahaa!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Ik ga lekker slapenben vol van het laatste lied van RamsesAmsterdamzoals ik het nooit bezongen heb gehoordmaar uit zijn ziel en huilendvan puur eenzaam gevoelen dan denk wel ffwaar hebben we het hier over?welterusten allemaalCo:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Zo lieve mensen, ik ga afsluiten.Morgen weer een bewogen dagVanavond tonnen met energie gekregen (buikdansen met live doedelzakken). Wat leuk was dat zeg, het ging ook zo soepel, geen "nee" bestond er, alles was ok, en dan verzet je bergen. We hebben in een uur tijd besproken wat we willen met elkaar en een paar nummers uitgezocht. Geen discussie, maar alles wat iemand opperde werd serieus genomen en gerespecteerd en iets mee gedaan. Dat is zo fijn als het zo gaat. We krijgen zo snel mogelijk de nummers zodat we de choreografie kunnen bedenken en de kostuums. En dan.....OPTREDEN !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Dan blijf ik nog ff Wing:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Ja die Ramses..........geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 welterusten, en veel succes met de optredens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 ik ookweg;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Ik was vanavons pas om half twaalf thuis en heb nu net even snel teruggelezen.Maar inderdaad, er is weer veel geharrewar geweest.Jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Lekker gaan slapen Wing, welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 wingchun, mensen slaan vaak om zich heen uit pure onmacht.frustaties en opgekropte emoties, of trek uiten zich dan explosief (net als teveel alcohol ook doet) in extreme woede naar anderen toe, of in huilbuien om weinig(zelfbeklag).vul de namen voor jezelf maar in, je vindt ze hier op dit forum allen, maar ook in het dagelijks leven.dus dit forum is ergens toch een afspiegeling van ons dagelijks leven.waarin we onszelf ook tegenkomen, en dan de volgende dag in de spiegel kijken en verantwoording afleggen.kijk, denk bij jezelf, het zijn uiteindelijk maar woorden, die soms ook niet zo neergeschreven worden als ze zijn bedoeld, dus blijf kalm.dat is mij ook overkomen hier, en ik ben toen beduidend verder gegaan als jij nu, dus niet kalm, en voor een goede ban zul je de lat hoger moeten leggen, want meer dan een waarschuwing haal je op dit moment niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 ik weet het, soms wil je gewoon niet kalm zijn.ze zeiden hier op een gegeven moment ook tegen mij, waarom kom je zo kwaad over?mijn antwoordt was op dat moment: "omdat ik gewoon altijd kwaad ben, basta"meestal kan ik het wel verpakken in een vorm van cynisme of zo, maar in feite hebben ze gelijk , ik ben bijna altijd kwaad.ik wordt er zelf soms moe van weet je dat. om op elke brommer die te extreem veel kabaal heeft, of elke gek die te hard hier door de woonwijk raast, of vuurwerk dat nu al wordt afgestoken continu kwaad te worden.maar het lukt mij nog steeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 zo, ben ik nu kwaad op mijzelf dat ik niet al ongeveer 2 uur in bed lig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 het genot van de ontspanning, en daar dient het probleem zich aan hoe ontspant men zich, met een licht vioolconcert, een fikse boswandeling of een drankje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 looking forward to see the real you bursting yourself out of your outershell.will we like what we see, or have we to become angry Ha,Ha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 cliche, de boog kan niet altijd gespannen staan.waar of niet waar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden