Spring naar bijdragen

dinsdag 1 december

sailor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 250
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Verveling? Zonder drank? Allemachtig, ik heb nog nooit zoveel te doen gehad sinds ik niet meer drink. Als ik nu wakker word is het van omigod waar zal ik eens beginnen.
Dit is deels een grapje maar wel waar. Ik doe de dingen bewuster sinds zonder drank, en dat is allemaal een hele strijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo fijn je weer te lezen en te horen dat het zo goed met je gaat. Je hebt ook wel een erg heftig jaar gehad en het is goed dat je daar hulp bij gezocht hebt.
en dan ook nog eens op zo'n moment de liefde van je leven tegenkomen... zo onverwacht maar ook zo fijn dat je niet meer alles alleen hoeft te doen!
Goed dat je weer terug bent en houd dit vast he!!! niet meer terug naar hoe het was en Jan de Wandelaar ver buiten de deur houden!

Alkol, ben je jaloers op Ramses? ;)
Voor mij zijn veel van zijn nummers een leidraad voor het leven geweest. De vrijheid van geest, het charisma, durven doen wat je wilt doen en daar achter staan
dus ik geniet intens van alles wat er over hem gezegd wordt vanavond, van zijn muziek, van zijn levenslust. Het was een bijzondere man en zeker niet te vergelijken met Andre hazes, sorry maar dat vond ik meer het prototype zielige alcoholist.

De Ramses nummers zijn zo tijdloos! en dat ie op mannen viel? dat was toch allang bekend?? Tenminste ik wist dat altijd al hoor.
laat mij maar lekker wegzwijmelen bij Ramses en dat ie dronk, tja dat moest ie zelf weten, daar zal hij zowel zijn voordelen als zijn nadelen van gehad hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is maar wat je een zinnige gedachte vindt Wingchun. Ik heb wel veel dingen uit de berichten van Jip gehaald.
Dus waar erger je je aan.
Waar hebben we het eigenlijk over, elkaar afkatten of iets zien in de berichten aan elkaar?

Ik ben het met je eens Wingchun, dat al het gedoe soms een farce lijkt. Maar dat is het niet. Want je bent niet voor niets op de wereld gezet, en als je dat wel vindt, zit je in een depressie.

Jij geeft je de laatste tijd meer open, en dat is fijn om te lezen. Ook jij bent een deel van het geheel, die ene molecuul die we hier met ons allen samen maken in het oneindige.

Hè, het komt waarschijnlijk door de gezouten bonen dat ik voor mijn doen diep denk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jane4
Ja je bent heel duidelijk, ik ga er serieus eens een nacht over slapen en eens bedenken wat ik hier mee wil. Het gaat idd om patronen van mij naar mijn ouders, moeder vooral die er al heel lang zijn en ook vroeger wel een problematisch waren. En het gaat over dat ik inmiddels wel een leeftijd en zelfstandigheid heb dat ik door inmenging van ouders me als een kind voel. Ik heb mijn leven zij hun eigen. Het zou wat zijn als iedereen op dit forum met zijn oude ouders in therapie zou moeten voor hun eigen verslaving.

@all
Trusten iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allemaal

Pff heb vanavond aan jou gedacht Coco, hoe vind je die????
Hele avond aan de spa, en niet gerookt en das zwaaaaar zeg.
Alle respect voor je hoor, had ik al maar na vanavond nog meer.
Ik vind niet roken mega moeilijk, maar ja als je de enige ben, ik dacht het moet lukken, die paar uurtjes Coco lukt het al onwijs lang

Grappig he, zomaar op een verjaardag, dacht ik zomaar ff een paar keer aan jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Jip, laat je toch niet gek maken. :D In den beginne heb je blijkbaar zo´n verpletterende indruk gemaakt alhier, dat je "kritisch" gelezen wordt. ;) Althans hetgeen "aanvallend" geïnterpreteerd kan worden wordt kritisch gelezen. Over je positieve inbreng of eye openers wordt meestal heen gelezen valt me op.

Een zwaar beroep mensen een spiegel voor houden. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja, het gaat redelijk goed, ik zit nu echter ziek thuis en dat gooit mijn routine een beetje overhoop.
de scheiding weekend versus werkweek valt een beetje weg.
maar over het algemeen kan ik zeggen dat het goed gaat, nu moet ik ook wel zeggen dat ik niet vaak iemand was die gewoon thuis maar doordronk tot alles op was, ik kon meestal nog wel klokkijken en tegen mijzelf zeggen, morgen weer werken of in het weekend, morgen van alles te doen dus kappen en naar bed.
die zelfcontrole is bij mij nog niet zo lang weg, pas sinds 31 -8 - 2008 toen mijn zoontje veel te vroeg geboren werd en overleed.
na die gebeurtenis kon het mij allemaal een tijdje weinig schelen, en dan merk je op gegeven moment toch dat het kantelpunt van stevige drinker maar onder controle tot misbruiker buiten controle niet zo ver uit elkaar ligt.
dus nu met een vracht aan extra bagage de weg terug naar voor augustus vorig jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ramses viel op iedereen, hij hield van mensen.
Zat jaren bij de Bagwan een mega mooi leven te leiden.
Tuurlijk heeft zijn leven ook haken en ogen gekend
maar een levensgenieter was het wel hoor.

Ik heb m keer meegemaakt zomaar in de kroeg.
Hij eiste die avond een piano, dan zou hij komen spelen.
Geloofde we natuurlijk niet.
Maar hij kwam wel. Heeft de hele avond gespeeld.
Tjonge jonge wat ging die vent tekeer.
Speelde recht uit zn hart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou spud in feite ben ik nog niet veel verder dan dat ik nu weet, dat ik voor diverse hogebloeddruk medicijnen allergie`s ben en nu eindelijk medicijnen heb die de druk omlaag brengen, ook van deze krijg ik nog wel wat vochtophopingen vooral in het gezicht, rond de nek, maar ze helpen in ieder geval.
van 202/ 124 naar gem. 150/90 dus dat gaat de goede kant op , alleen waardoor die plotselinge verhoging is ontstaan is onbekend, dus daar kunnen nog steeds enkele verrassingen in petto zitten, want op dit moment doet men dus nog steeds aan symptoom bestrijding, en is naar mijn mening de oorzaak nog steeds niet bekend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...