Spring naar bijdragen

woensdag 2 december


druppeltje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 280
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een nieuw meisje op de wereld Erik! Ik hoop dat ze gezond en wel is.

Dank je Kit voor het medeleven. het heeft lang geduurd voor ik die stap wilde nemen. Niet drinken is 1 ding, maar verder aan jezelf werken is weer een stap.
Ik hoop dat mijn lief het niet kinderachtig van me vindt, die houdt nogal van de stoere Vie die ik altijd ben. En nu iets heel anders. Ben er best zenuwachtig om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ikzelf ben weer ff terug. Hebben veel spullen al over gehuisd. Maak me wel zorgen om Jos. Hij ligt de hele dag in bed. Dacht zelf dat het kwam omdat hij depri is. maar Letty zegt dat het komt door zijn gezuip.
Maak me erg ongerust dus ga dadelijk rond 15.30 maar weer ff kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, toen ik trouwde vorig jaar werd ik in 1 klap oma van welliefst drie kleinkinderen, Dat overleef je ook wel.

Bol die therapie zit in mijn verzekering, dus om het geld maak ik me niet druk.
Hoe gaat het met de vissen onder de trap? En met jou zelf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Vie. De vissen onder de trap worden constant gade geslagen door Pommetje (Poes).
Ja en met mijzelf? Wat ik al schreef, heel onzeker over hoe het nu gaat lopen. Merk dat ik me heel bezorgd maak. Van de andere kant voel ik dat ik toch heel bewust, afstand aan het nemen ben. Het besef dat ik niet meer kan doen dan dat ik nu doe en niet meer verantwoordelijk wil zijn.
Dat gevoel is enerzijds prettig maar van de andere kant voel ik het al als een stukje afscheid nemen en dat is verdrietig.
Heb vanochtend een Refu. in genomen dus geen trek, dat geeft al een stuk rust. Zie er wel tegenop om dadelijk weer naar de kabouter te gaan. Hoe tref ik hem nu weer aan. Maar het is zo'n zalig gevoel dat volgende week ik de zorgen over kan dragen.:)
Heb je trouwens van de week nog dienst? Bevalt het nog steeds goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol ik heb zo'n idee dat je er nu aan toe bent om je creativiteit te ontdekken. Een muurschildering ofzo. Ik snap dat je nog aan je vriend hangt en dat het rouwen is. Maar rouwen kan ook een nieuwe inhoud hebben. Misschien zit je eigen ikje wel te snakken naar... vrijheid?

En hoe gaat Kit vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
woman

Owja Als ik kerst en oud/nieuw droog doorkom mag ik een weer een tattoo laten zetten
:)

Zooo'n tof idee vind ik dat


De afbeelding duidelijk ergens ophangen in mn huis en reken maar dat ik de eerste laat staan
:)




Wat een goed idee woman! Van wie mag je dan weer een tattoo laten zetten als ik zo vrij mag zijn? Van jezelf? ;)
Dat ga ik ook doen, als ik jarig ben begin April, dan ben ik zo'n 4,5 maand gestopt (als het goed is).
Dan trakteer ik mezelf op een nieuwe tattoo op een hele zichtbare plek. Denk op m'n onderarm. Om te vieren dat het leven opnieuw begint.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk het willie :(
Dat had ik liever ook gehad en inderdaad een glas alcohol per dag is heel gezond maar een fles per dag niet en daar draait het bij mij wel op uit.
Bij tactus helpen ze je ook niet heel goed vind ik trouwens. Die man van de intake én de medisch verpleegkundige zeiden allebij, drink eerst eens een jaar niet en dan kun je wel af en toe een glaasje drinken. Man ze helpen je zo weer van de wal in de sloot!
Wat is dat nou voor advies voor iemand met een drankprobleem..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scoot zou het weer doen dus hups racen naar de dierenzaak. Ging prima maar toen deed hij het na een meter weer niet kanonne die meter was erg gemeen want naast die dierenzaak zit een slijter. Kreeg meteen de hik van ellende wat een rotdag en wat had ik me graag willen vergrijpen. Scoot deed het dus weer niet en ik moest een uur wachten voor de ze me op kwamen halen terwijl ik voor de slijter stond te wachten. Enig idee hoe moeilijk en gemeen dit voelde? Ja weet zeker van wel, sjonge wat deed dit zeer. Ben nu weer lekker thuis, dierenvoer op tafel gesmeten en eerst ff liggen alvorens een bak erwtensoep in de keuken gegooid te hebben.

Heb mijn dag niet zo geloof ik hahaha. Maar toen ik in de dierenzaak was zag ik een gifgroene krokodil als kauwspul voor een hond; beide weer blij. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahahah hihihihihih dan ken jij mijn kabouter niet. Hij heeft nu erg last van z'n keel en slokdarm, en kan bijna niet praten als hij er op let, maar ik weet zeker dat hij dan een hard geluid kan produceren hoor. Hij heeft al zo'n harde stem als het moet. Vergeet soms dat hij last heeft en vraagt dan heel duidelijk "Bol neem gelijk ff een fles wijn mee":wine::devil::huh::devil::angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...