bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Misty ja meid dat hebben we niet voor het zeggen. We moeten (en ik heb makkelijk praten hoor) toch proberen te accepteren wat er op ons pad komt. Vaak denk ik, als ik ooit ziek word, is dat voor mij een leersituatie maar ik heb nog nooit in die leersituatie gezeten. Dus ik kan daar niet over mee praten.Slik je ook pijnmedicatie? En daarnet is ook de vraag gesteld, heb je het droog kunnen houden? Is dat gelukt:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mistyday Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Hai, ik slik af en toe pijnmedicatie, wil er geen gewoonte van maken. Alleen als het te gek is.Maar ga me nu afmelden, word er verdrietig van. tot ziens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roekie Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Ik voel met je mee. Was dinsdag gestopt en woensdag weer 2 flessen gedronken. Balen. Vandaag voel ik me zeer beroerd en hoop dat het mij vandaag lukt om er van af te blijven. Ben ontzettend misselijk Groetjes Annie en sterkte ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Mistyday wat doet er nu zo'n pijn meis. Wil je dat met ons delen. Het is zo belangrijk dat je al jouw pijn en ellende deelt en er niet alleen mee blijf zitten. Kom probeer eens een beetje op te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Ja Kit, dat boek heb ik gelezen. Nogal gruwelijk maar wel een sterke pionierster.P.S. Kit, voor wie geen gedichtje inlevert, in de zak en de roe!Mistyday waar word je verdrietig van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Oeps Kit wil straffen???????het wil bij mij niet lukken dus geen gedicht pfffffffffff:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Bol:sun:lieve knuf van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Kit straf? Een ban. Die je dan uit moet zitten in Spanje bij de St. Lekker op het strand in je badpak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 ben benieuwd waar je mee wilt straffen KIT:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 solly kit;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Kit tja daar dacht ik ook aan heerlijk weertje daromaar je bent wel lief hoorondanks de straf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Maar Bol die weet precieshoe dat gaat zaterdag toch??? BOL:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Meis;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Mensen ik mis m'n trouwe plukkie, waardoor ik iedere avond tot rust kwam. Bah, wat ben ik kort geknipt zeg. Zit te friemelen maar grijp iedere keer weer mis. WAT EEN ELLENDE. Moet me dadelijk ook nog gaan scheren:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Haha kit waar haal je het vandaan:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Kit moet ik m'n baard dan toch maar laten staan zie ik er ook uit als een delinqu hoe??????Pakken ze mij ook op.Was in m'n vorig leven ook een Hikpikkeeshazewindhond. Hoezo slecht karma:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Ik ben er weer vandoor visite vanaaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Meiske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 mmmm krijg ik een enkeltje Madrid als ik geen gedicht plaat Dar/Kit????Dan overweeg ik sterk om niets te plaatsen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Kit nou zitten we met z'n tweetjes. Laten we het eens hebben over wat een goed of slecht karma is, en hoe je er vanaf komt. Volgens mij heb ik een heleboel veel slecht karma.Heb ooit geleefd in India als rat. Moet toch goed zijn. Werd vereerd tot en met. Genoeg te vreten. Wat heb ik verkeerd gedaan. Van dat kastenstelsel klopt helemaal geen moer volgens mij.ff kusje geven aan Kit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Heee bolletje, wat ben je toch een topper.Ik vind t echt heel sterk dat je geen drank meer voor m gaat halen,maar t meest goeie vind ik dat je gezegd hebt dat je erdoor in de knoop raakt met jezelf!Weer een klein stapje dichter bij je eigen:present:Ennnne hier vangen heb je een nepvlecht om mee te spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 haha hmmm huur ik wel een pararasolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Witte. Smak. Heb weer een hoop van die dingen op vooraad. Yes ik kan weer friemelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Heb je jezelf ook al een paar gegeven???Want jij bent degene die ze verdient heeft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Witte nee hoor. Ik speel af en toe voor St. Nicolaas. Is best leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden