willie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Vanmorgen maakte ik een grapje op het forum:Ik schreef:Mijn eerste wodkaatkaatje zit er al weer in.Per ongelukkig zette ik dat op gedichtendraadjes.Dat was dus helemaal mis merkte ik.Waarom deed ik dat:Gisteren zei KIRKY tegen mij dat humor heilzaam werktVoor de duidelijkheid. Ik heb niets gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Heej willie ik zag heten schrok al dus dacht ik wacht maar even met reageren:Dmaar top van je dat je het volhoud knuffie van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Ach Willie, foutje, moet kunnenhet kan zijn dat mensen er echt vanschrikkenwant we leven echt mee met jeik neem aan dat je het met aanpassenhebt weggehaald?En humor is zo persoonlijkde een ligt dubbelde ander vindt het niks.Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geloofde en schrokmaar ja, ik ben naiefik dacht alleen Willie, dat is toch een bier-mens wodka, huhh?of zal t n grapje zijn?Zo ging dat dusbij mijlig er niet wakker vanen fijne dag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden