Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zit je niet lekker in je vel, wil je wel eens tegen alles en iedereen aan schoppen omdat je kwaad bent, niet mag drinken, je zo machteloos voelt tegen de drank, enz. gooi het dan hier op deze draad.
Het gaat om situaties die je buiten het forum, mee maakt. Irritaties naar forumleden graag uiten bij de dagdraad.

Geplaatst

Zo Coco, wat een verhaal.
Ik zie het zo voor me.

Volgens mij ben je blij dat je het nu even kwijt kon. Goed om te lezen, heel herkenbaar. De dodo in mijn geval beweert ook zoiets, alleen was ik te zat om het me te herinneren (ik ontken het gewoon maar). Genant genoeg om diep van schaamte NOOOOIIT meer te willen drinken.

Geplaatst

Dit heb ik aan de moderator gestuurd
Het Forum lijkt wel een zondagschool. Je mag over alles praten maar niet waar het nu net over gaat. Ik heb duidelijk gezegd dat het een grapje was Veel voelde zich gekwetst. Daar begrijp ik niets van.
Het ons verleden allemaal is niet zo rooskleurig geweest en wanneer je van de drank af of wilt mag je dat best onder ogen zien zonder gekwetst te zijn.
Ik zo bedoelde ik het niet kwetsend een beetje ondeugend wel.
Oké, ik heb het per ongelijk onder gedichten gezet. Dat was een vergissing maar de rest ervaar ik als lariekoek.
Ik probeer zuiver met mensen te praten met alle respect. Dan hoef ik toch niet op eieren te lopen want ik ben een van hen. Dit maakt het me wel moeilijk om het forum serieus te nemen.

Groeten. Een gewezen zuipschuit. Moet ik nu kwaad op me zelf worden.

Geplaatst

Dar,

Je weet dat ik nu drie weken bezig ben om totaal van de drank af te komen.
Het lukt me aardig goed maar dat is niet makkelijk zeker niet wanneer je vrouw wel een pilsje drinkt.
Als je niet meer drinkt gaan er een hoop luiken open die je eerst niet zag. Dat is niet alleen maar leuk.
Daardoor raak je een beetje in de war en moet je alles op de rails krijgen Je weet dat het tijdelijk is maar niet makkelijk. Vandaag ben ik in zo´n bui.
Dan moet ik toch op het forum terecht kunnen. Jij komt in iedergeval met een reactie.Ik denk ook dat je mensen moet zoeken op het forum die je `denkt`bij je te passen.

Ik hou er nu over op.
Willie

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...