bako Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 lieve anjohelaasde zakken zijn al besproken,door piet en zijn sinterbaasverder geeft sint je een pluim omdat je het goed doetdus sterkte ,doorgaan je gaat goed,veel liefs en altijd goede moed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Willie,ik wil je vragen je posting op het gedichtendraadje te verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Kirky zei gisteren dat humor helend werkt Vandaar Ik ben 100% droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Willie das geen humor dat is realiteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Willie,je had het dan op zijn minst in het rijm moeten doen maar zou je inderdaad deze willen verwijderen?vind het niet zo leuk tussen de gedichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Morge allen,Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed komt met die gedichten enz. want ikmerk dat er veel aandacht aan is besteed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 a Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Goedenmorgen allemaalzo dit schaapje heeft ook der gedicht geplaatsten moest weer even ala minuut aanpassingen doen Maarrrrrrrrrrrr eerst even Dar bedankenvoor alle moeite die ze gedaan heeftlieve Dar heel veel lieve knuffels van mij voor jou;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieved Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Goedemorgen allemaal Ik wens jullie allemaal heel veel plezier met de gedichten vandaag zal zeker gezellig worden. Wat een weertje vandaag...regen...wind... was toch al vroeg wakker, om 8u besloot ik maar eens mijn bedje uit te kruipen. Net ontbeten en nu aan mijn 3e kopje koffie aahhh sigaretje erbij en een goed begin van deze vrije zaterdag. Vandaag is het dag 19 voor mij ik ben best een beetje trots want binnekort al 3 weken droog. Nou ik ga weer even wat bijlezen en mijn opdracht maken voor vandaag. Een hele fijne zaterdag gewenst mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Meiske:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Mensen ik ben blij dat ik m'n gedichtje geplaatst heb, want zat er een beetje mee. Fijn gevoel nu.Ik ga eens richting Kabouter. ff van te voren een magnetron gaan halen zodat hij morgen en vanavond kan eten en ik zie julllie later weer doeeeeiiiiiii;) En een hele fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Het bed lag wel heel lakker,maar ik ben nu wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Lieved, felies met wat je al hebt bereikt en trots kun je zeker zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Lakker?Dichterlijke vrijheid of lokaal taalgebruik?Je kado Pip...56 dagen gestopt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Jane???? gefeliciteerd met je 4 mnd droogwas gisteren he sorry te laat ben ikmaar beter laat dan nooiten een lieve knuffel van me:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Alkol, vandaag inderdaad 2 maanden droog,neeeee, dit hoeft geen betoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Oh jee, ik ben Jane ook vergeten!!!!!Lieve Jane, gefeliciteerd met je 4 maanden, super van je!!!!!:):):):):):):):):):):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Alkol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Ik raak helemaal de kluts kwietvan al die draadjes:Ddus er maar even tussenuitben van de verbouwerering al op de draad van vrijdag aan het schrijven ,maar ik gelukkig niet alleen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Heb ik vandaag ook een mooie slinger Meiske en PIP!bedankt jullie allemaalwas gisteren laat thuismaar geniet nog na!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Jane:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Janee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Vannacht na 3 keerNIET van jullie gedroomd!maar of dat nu en goed of niet goed teken is?ik ga wel met jullie naar bed en sta met jullie open voorlopig ben ik nog niet van jullie afEN JULLIE NIET VAN MIJ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Haha, goed om te horen Jane, dat we nog lang niet van je af zijn. Blijf maar lekker bij ons.En volgens mij niet zo heel raar hoor, dat je af en toe es van het Forum droomt, ik doe dat namelijk ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden