Mai Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Môgge!Koffie.Monopoly.Onderhandelingsfase. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Morreguhh Marjo,long time no see:$gaat het met je zoals je wilt?Goede morgen allemaal die nog aansluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Hee Appie!Hihi! Da's een goeie!Zoals ik wil..Ja, het gaat goed met mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 G'morgenHoi Marjo; wb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Ik ben blij, gisteren kwam er zo maar een leuke woning voorbij. Gisteren meteen besloten om daar voorlopig maar naar toe te verhuizen. We wonen al zo'n 2 jaar in een soortement dumpwoning (in beland na de branden van 2007). Hoe krijg ik het in vredesnaam voor elkaar om 2 jaar in deze stad die ik niet ok vind te wonen en in een woning die helemaal niet ok is. Komt dat door de drank; blijven hangen in een situatie die niet ok is; ergens wel; het lijkt makkelijker om je situatie weg te drinken dan om er wat aan te doen. Beetje ziekmakend vind ik dat wel; het is zo destructief allemaal; de drank en bepaalde situaties in stand houden. Als ik nu nog dronk, dan was ik nu nog niet aan het verhuizen denk ik. Maar ja, nu dus wel. Gisteren de sleutel gekregen en de eerste spullen verhuist. Vandaag en morgen de rest organiseren en dinsdag komt er verhuishulp en ben ik uit deze stad vertrokken naar weer een dorpje, een boomgaardje en een strandje. Nuchter verhuizen zie ik niet zo tegen op, dat gaat wel lukken. Al kreeg ik gisteren acuut de herinneringen van de laatste 6 niet nuchtere verhuizingen; inclusief die naar gr. Maar ja door een herinnering laat ik mij nu m'n blij zijn niet ontnemen Owww ja, het nieuwe huis heeft een wenteltrap; tjeee wie vind zo'n ding nou uit. Geen handige dingen, ik word nuchter al tureluurs van het rondwentelen, dronken sla ik geheid de hele trap over.Ik mis wat hiepers deze dagen, sorry daarvoor. Maar wel mijn oprechte feli's::DB):DB):DB):DB):DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Goedemorgen ,Ik ben nog een beetje nieuw op dit tapijt van afkikkers en afkikkeressen. Gisteren in de fout gegaan. Zaterdagavond en Sint Nicolaasviering. grrrr enfin weer een goede reden voor goede voornemens. Wie heeft er een sportadvies voor mij. Ik ben van 1944 en heb een slechte conditie. Nog geen grove gebreken, voor zover ik weet. Roken ben ik 2 jaar geleden definitief mee gestopt. Nu die v ... C2H5OH nog zien te "mannen " .... binnen of buiten iets aan sport doen. Hioe kan je daar LOL in krijgen ???? een gezellige dag toegewenst,Nik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 goedenmorgen allemaalIk begin eerst maar eens met een een hele dikke lieve knuffel:present:voor allemaal,tjonge wat een mooie Sint gedichten ,ik heb ze even stuk voor stuk rustig doorgelezen als we niet nuchter waren geweest dan had er niet veel van terecht gekomen denk ikmaar geweldig hihi ben best trots op juliie allemaalAR wat zeg je dat weer mooi ,dat het met je gaat zoals je wilt, tja dan zeg ik maar ga ervoor met de zon in je hart;)Heej Marjo lieverd hoe ist nu dhendro Gefeliciteerd met je nieuwe woningen gaaf toch dat je het nu echt nuchter kan beleven Hannah hoe is he tnu met je ik las dat je de kids had en het gezellie met ze hebt gehadchapeau meis ga zo door:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Mogge Nik noktja ik ben van 1945en sport ook dat doe ik met joggen en aerobicsben he tlangzaam op gaan bouwenmaar ik zou als ik jou was eerst even bekijken wat je leuk vind wat wil je teamsport of alleen sportenals je voor het laatste kiest moet je wel heel veel dissipline hebben wil je het volhouden ,maar ja da,s met drank hetzelfde maar ik zou zeggen ga ervoorje word er veel beter van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Moghu Kanjers,Iedereen een fijne avond gisteren gehad?Wauw Dhendro een nieuwe woning? Wat herrlijk voor je zeg. Alleen het verhuizenpppfffffttt:(Albert alles nog goed met je? Hoe heb jij St. Nicolaasavond gevierd? Hopelijk heb je leuke kadootjes gehad.Hanna en jij meis? Heb je gisteren alleen de avond door gebracht of heb je nog bezoek gehad.Niknok uitglijers mogen hoor. De draad thuis en hier gewoon weer op pakken en verder gaan met je leven. Als je niet zo piep bent moet je een rustige sport op gaan bouwen. Misschien eens langs een sportcentrum gaan en daar vragen. Die gasten hebben meestal ook programma's voor wat ouderen. En natuurlijk is zwemmen altijd oké.:Meiske altijd weer even lief met je berichtjes. Hoe heb jij het gisteren avond gehad? Was het een beetje gezellig voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Ha die bol moggeyep was heel gezellie met manliefhij had een intiem dineetje geregeldmet kaarslichten aparte alcovrije drankjesééntje was echt heel feestelijkwas een kwart tonic met 3 kwart spa en dan granaat appelbolletjes en schijf citroen met een stampertjeleuk was dat en lekker??????echt wel en ik heb genoten knuffel van me voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Ikzelf ben gisteren bijtijds naar bed gegaan. Was best moe. Dadelijk eerst weer een Refuutje in nemen want ik vergeet dat met die drukte.Ga dadelijk weer naar mijn kabouter en ben benieuwd hoe het hem vanacht is gegaan.Gisteren was hij helemaal de kluts kwijt. Toen ik hem vertelde dat Ramses hoogstwaarschijnlijk gestorven was door slokdarmkanker vertelde hij dat hij hier ook erg bang voor is.Verder komen vandaag zijn dochter en schoonzoon wat dingen op hangen.Ikzelf heb knap last van m'n rug. Teveel gel\sleept gisteren, en bovendien een hele zware t.v. op z'n plaats gezet.Vandaag ga ik wat in ruimen en wil het wat rustigeraan gaan doen. Alleen de wasmachine moet nog van boven naar beneden en weer drie hoog, geplaatst worden. Das nog een zware klus en daarna stop ik met sjouwen.Zo nu eerst ff naar de diertjes. Later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Meiske dat klinkt goed zeg. Als iemand het verdiend om eens lekker verwend te worden ben jij het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Heej Bol die wasmachine doe je niet alleen hoor ben jij betoeterd, dan krijg je billekoek hoor van medoe het vandaag maar even rustig aanen beterschap met je rug meis:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Thanks lieve Bolmaar vergeet jezelf niet hoorje bent maar bezig en je rent je rotje rent jezelf nog eens voorbij:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Moggu Isje. Heerlijk dat de St. jou niet vergeten is lieverd. Ook jou gun ik het van hart. Duik vandaag maar lekker met je boek op de bank hoor. Het weer is nou ook niet je van het. Ben zelf helemaal geen lezer. Geloof dat ik nog nooit van mijn leven zoveel gelezen heb als sinds ik bij het forum ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 hee goedemorgen met of zonder zorgen.ik ben nog een beetje brak van gisteren, heel veel speculaas, warme melk, warme chocolademelk, banketletters en ik was pas om 23.30 thuis.nog even schaatsen gekeken en de k1, nah 2.00 lag ik in bedje.pfff blij dat ik de rum heb overgeslagen, nu is het lopen en ik ben straks gewoon weer het dametje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Lieve Isje, ik kan zo meeeeeters boeken gaan lezen. Die zelfs nog mijn voorkeur zouden hebben als ik een lezer zou zijn.Sci. Fiction en boeken over paranormale dingen maar ik kijk liever t.v. over de zelfde onderwerpen. Dan neem ik toch wat meer op dan met boeken. Heb een slechte concentratie dus moeilijk. Heb vroeger wel wat meer gelezen hoor maar dat was nog toen ik jong was. Heel heel lang geleden:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 he marjo is weer langsgeweest en Dhendro een nieuwe woningkijk dit berichten op de ochtend!!!voor beide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 overdrijven is ook een vak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Tas., Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Bol,je gaat die wasmachine toch niet zelf doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Meiske,Jij ben van 1945 ik 1943 kunnen we praten over de "goeie"ouwe tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Willie,je zou kunnen beginnen met simpel te wandelen, eerst weer even de spieren trainen en een beetje conditie opdoen.dat doen er hier veel meer en soms komen er zelfs leuke dingen voorbij zoals wandeltochten etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 Goedemorgen,Ik wil eigenlijk Niknok adviseren bij een fysio met sport te melden. Die doet een fittest en een cardiotest en dan ga je gematigd en geleidelijk sporten. Ik was ook niet aan de sport te branden en nu heel braaf. Ze schieten als paddestoelen uit de grond, die centra. Bijna iedere fysio heeftwel zo'n sportzaaltje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst 6 december 2009 morrie houtje!!!jij hebt van mij nog een heel groot compliment tegoed!!!!ik vond je oplossing van gisteren briljant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden