witte Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 isa pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Hannah Ja als hij die paar weken nog haalt? Ik weet het niet meer hoor. Zo vreemd allemaal. Hij is heel erg moe als ik er ben maar als de dokter er is, dan komt hij krachtiger over en veranderd weer een beetje. Moeten gewoon maar kijken.Meid waar ben je aan begonnen ja. Moet je alles alleen doen of heb je wat hulp zodat je er niet alleen voor staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 duhhh moet m opschonen hahairritant is dat toch.maar komt er zo aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Heeeeeeeeeeeeeeee, kom ff snel langsfietsen...............maar ik zag dat de kerstman inglogd is...............hahaha geen grapje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Jippie, de kerstman is er echt!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Kadooooooooootjes!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 De droge arre-slee pact kerstnacht, eerste en tweede kerstdag oudjaar en nieuwjaar Wie stapt erin ? Woman Witte DarWaterIsaJane !KitRapilosBolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Oooooowwwwww dat is echt hééél erg leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Lieve Jane, sorrie dat ik op jouw berichtje nu pas reageer hoor maar ik geloof niet dat hij aan het op geven is. En w.b. die aandacht, ik weet het niet, soms denk ik dat hij toch heel veel fantasie heeft en zichzelf ziek praat. Daardoor wordt hij onrustig, eetlust verdwijnt door de spanning en wordt daardoor zwak.Maar meisie ik wil het verder niet meer over hem hebben of het moet achteruit gaan. Wil niet het forum teveel belasten met mijn persoonlijke sores.Heb net een berichtje van zijn dochter gehad en die zei toevallig precies hetzelfde als Hannah. Dus.Hannah kanjer `Deze zijn voor jou.Ja en die lieve jane xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx:rose: voor onder de kerstboom;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 quote: Originally posted by: rapilosquote: Originally posted by: womanDe droge arre-slee pact kerstnacht, eerste en tweede kerstdag oudjaar en nieuwjaar Tuurlijk stap ik ook in! Wie stapt erin ? Woman Witte Dar Water Isa Jane ! Kit Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 'k heb niet zoveel op met Xmis.Dat wil niet zeggen dat 'k 't geen leuk initiatief vind.Maar, lieve Kerstman, ge moogt mijn schoorsteen voorbijgaan.Oh, btw, hoe vergaat 't u allen?'k heb een Chili sin Carne die staat te pruttelen.Die eet 'k zodaad'lijk met Jasmine rijst.Tot straks(over een uurtje), misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Bolletje je staat er al bij heur !!!! :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Wie geloofd er nou in de Kerstman. Nog nooit een kadootje van die man gehad. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Wacht jij deze kerst dan maar is af Bolletje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Hey Bolletje, je klinkt als Toon Hermans in die sketch over 'Snieklaas'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Geen commentaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Volgens mij is bolletje de aller positiefste hoor onder ons hoor Grunn.(waar bemoeit witte zich nou weer mee??)Nou ja bol heeft t een beetje zwaar de afgelopen dagen, voor jou Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Aha Wing heeft zich verraden jongens, hij is dit jaar de kerstman volgens mij, nou moet ie weer een kadootje van mij hebben. Net de omgekeerde wereld hiero. Nou Mister Wing alsjeblieft voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Lees ik een beetje een sombere Opa Kirky:( Die blijf ik uit delen omdat ik daar zelf erg veel behoefte aan heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Ziezo; aangepast.Alaine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Opa Kirky laten we het eens heel anders aan pakken. Al die gene die zo graag oorlogje willen voeren moeten zich maar melden in niemandsland. Graag met die @$#$%van een Busch voorop. Laten ze elkaar daar maar af schieten. moet jij eens kijken, dan zie je niemand. Diegene die zo'n grote bek hebben zie je daar niet verschijnen hoor. Zijn ze te poeperig voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Overigens geloof ik niet; ik ben een wetenschapper.Ik geloof wel in mezelf.Dar, mooi verhaal van jou gisteravond. En je hoeft me niet te bedanken dat ik het helemaal heb uitgelezen; ik denk dat we er allemaal op onze manier wel wat aan hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Gaat lekker he met die lijstjes, Bolletje ik had je er al bij gezet hoor. Alaine stap jij ook in ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden