Spring naar bijdragen

zaterdag 12 december


smart

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 253
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hannah Ja als hij die paar weken nog haalt? Ik weet het niet meer hoor. Zo vreemd allemaal. Hij is heel erg moe als ik er ben maar als de dokter er is, dan komt hij krachtiger over en veranderd weer een beetje. Moeten gewoon maar kijken.
Meid waar ben je aan begonnen ja. Moet je alles alleen doen of heb je wat hulp zodat je er niet alleen voor staat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Jane, sorrie dat ik op jouw berichtje nu pas reageer hoor maar ik geloof niet dat hij aan het op geven is. En w.b. die aandacht, ik weet het niet, soms denk ik dat hij toch heel veel fantasie heeft en zichzelf ziek praat. Daardoor wordt hij onrustig, eetlust verdwijnt door de spanning en wordt daardoor zwak.
Maar meisie ik wil het verder niet meer over hem hebben of het moet achteruit gaan. Wil niet het forum teveel belasten met mijn persoonlijke sores.
Heb net een berichtje van zijn dochter gehad en die zei toevallig precies hetzelfde als Hannah. Dus.
Hannah kanjer :sun::heart::present:`Deze zijn voor jou.
Ja en die lieve jane xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx:rose::heart::musicnote::sun::present: voor onder de kerstboom;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'k heb niet zoveel op met Xmis.
Dat wil niet zeggen dat 'k 't geen leuk initiatief vind.
Maar, lieve Kerstman, ge moogt mijn schoorsteen voorbijgaan.

Oh, btw, hoe vergaat 't u allen?

'k heb een Chili sin Carne die staat te pruttelen.
Die eet 'k zodaad'lijk met Jasmine rijst.

Tot straks(over een uurtje), misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opa Kirky laten we het eens heel anders aan pakken. Al die gene die zo graag oorlogje willen voeren moeten zich maar melden in niemandsland. Graag met die @$#$%van een Busch voorop. Laten ze elkaar daar maar af schieten. moet jij eens kijken, dan zie je niemand. Diegene die zo'n grote bek hebben zie je daar niet verschijnen hoor. Zijn ze te poeperig voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...