bolletje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Meiske wat ben je toch een lieverd hé Jouw berichtjes doen me altijd zo goed. Heerlijk gewoon. Wat ga jij trouwens met de Kerstdagen doen? Krijg je nog bezoek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 quote: Originally posted by: bolletjeNee hoor Meiske ik weet trouwens niet hoe oud jij bent. Maar je draait nog op volle toeren mee. Lieve Bol wat een mooi kompliment voor me:Dmaar zo jong ben ik ook niet meer hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Lieve Bol ik weet het nog niet meestal op het laatse momentdient er zich meestal iemand aan om te komen anders met manlief alleenook gezellig en jij Bol wa tdoe jij?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ik denk dat ik gewoon maar thuis blijf, lekker bij de anderen van het forum die ook niet weg gaan.Met z'n allen in de AAAAAAAARRRRRRREEEEEE SLEE:present::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 is ook heel gezellig saampjesen met z,n allen in de arreslee:Dik kom af en toe wel meeloeren;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ik ga er weer vandoormoet m,n doggie nog uitlaten tot latersen fijne middag nog allemaal:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Misschien komen we wel langs om jou en jouw manneke op te pikken. Ik geloof dat we met z'n allen richting Spanje gaan dus zorg maar dat de koffers klaar staan. Badpak niet vergeten hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Hoho waarde Bolletje,De leeftijd, wat nu.Teruggetrokken, ik zeker niet.Met het ouder worden krijgt men ook een niet gering portie levenservaring.Daar kunnen we anderen mee op het juiste pad helpen.Dag jonge blom.Ik ga een schaduwforum opzetten met Meiske, Rudy, Ferry, Willie en andere oude knakkers! :PPffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 BOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Je hebt ouwe vrouwen van 25 ik zie ze dagelijks en dito mannen.Ook omgekeerd van 60 en ouder.Ik zie het niet als een aanval want daar ben ik te ... ? voor maar wel weerhet bekende riedeltje dat je dagelijks om je heen hoort en nergens opslaat.Ik kan zat voorbeelden geven maar dat doe ik niet want dan moet ik weer iets bewijzenZe hebben allemaal niets in de gaten. Ze bedoelen het goed maar ondertussen!Misschien doorbreek ik het patroon van acoholist wel makkelijker dan jij en daar zitten we toch hier voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Oeps Slik Soothe, ik heb het misschien een beetje verkeerd uit gelegd, bedoel daar echt niets kwaads mee. Bedoel alleen te zeggen dat het soms voor oudere mensen wat moeilijker is om hun weg te vinden op een forum. Dus alles goed bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ik ga nu!!!Achter de jonge meiden aan.Groet.Een oude geit lust... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ben OOK niet boos. Ik weet humor op waarde te schatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Misschien doorbreek ik het patroon van acoholist wel makkelijker dan jij en daar zitten we toch hier voor! WILLIE we zijn geen wedstrijd aan het doen wie het eerst van de alcohol af is. Belangrijk is, dat het forum ons helpt. Goh zeg ik had niet verwacht dat er zo op gereageerd zou worden. M'n goeie bedoeling ligt helemaal in het water. (brul brul) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Soothe :light: voor jou voor als het donker wordt en je nog niet geslaagd bent. Doe een warme jas aan het is koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sijori Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Zoon lief is drummen. Hoe kan ik dit forum afsluiten zodat iemand anders hier thuis het niet allemaal kan lezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Sjori, Niet gaan , ben ook twee dagen bijna droog nu. Ik verdom het ga niet meer naar de winkel. en zeker niet meer naar die domme glasbak. BAH BAH. HOu vol meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Wat knap van je bolletje dat je voet bij stuk houdt, ja soms kan men je dan ook nog gaan claimen terwijl je er altijd voor hen klaarstaat , maar dat ziet men dan niet meer. Veel te veel met zichzelf bezig. Werk je ook nog bolletje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Bolletje, ik kan er ook niets aan doen.Als ik niet oud wil worden, moet ik me vroeg opknopen.Laat Anna het maar niet horen.Er staat je nog wat te wachten.Doei.P. S Ik doe mijn zwarte armani jas aan en m'n zwarte baret op.Echt leuk hoor!Wat ontbreekt is een stokbrood en een fles wijn!WOW! Hollen! Op z'n Frans! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Owja dat is waar ook, straks krijgen we de buikdans vakantieLevensgevaarlijk voor mij. Een paar weken niet dansen, dat is echt een ramp !!!}}}}}}} Triggeralarm {{{{{{{{Waakzaamheid geboden dus ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Soothe , leeftijd hmmmmmmmmmmmmm wat zegt dat nou. Ben zelf nog een oude/jonge blom haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 15 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Bolletje je bent op de goede weg wat de kabouter betreft.Je mag best een beetje trots zijn op jezelf.Soothe, ben jij zo'n ouwe knakker dan? Ik had je vrij jong geschat.Haha isa nog niet moe, dat wordt wat vannacht..Ik ga even ingredienten voor de chilli halen, lekker makkelijk vandaag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanne1962 Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ga mij even dik inpakken en even een blokje om met de hond.Tot later allemaal . Ja hoe jong ben je eigenlijk Soothe;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Het zegt niets Sanne.Nou ja wel een beetje. Het gevreesde einde komt wel dichterbij.Wat rest is, de final curtain. Nu echt weg!! Hoppa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 15 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Sijori het forum is voor iedereen toegankelijk.Als je het niet onder favorieten opslaat, zullen ze het thuis niet zo gauw lezen, helemaal niet als je een schuilnaam gebruikt.Bij mij thuis weten ze van het forum, ze mogen kijken van mij maar ze doen het niet.Ook goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden