Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 December

Michiel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kirky,

Ik vind het idee van Hannah superlief maar ik kan je niet (meer) helpen aan babyspul. Ik heb alles weggedaan, min een paar herinnerinkjes.
Er is een site, www.gratisaftehalen.nl daar kom je de fraaiste dingen tegen.
Autostoeltjes, ledikantjes, tassen met kinderkleertjes, het zal allemaal niet Top kwaliteit zijn maar ja.
En wat dacht je van de kringloopwinkel? Hele baby-uitzets staan daar voor weinig.

Worden je dochter en a.s. vader wel begeleid in hun a.s. ouderschap? Planning, begeleiding, behalve de controles natuurlijk. Het is niet alleen rozengeur en maneschijn (zeker niet).

Ik heb nog een paar uitstekende babyboeken liggen, die ik wilde verkopen, bv. alles over de gezondheid van een baby, een boek over ontwikkeling, hebben ze daar wat aan? Die wil ik wel doneren hoor. Of zijn het geen lezers?

Pfff. Als ik denk wat er dan allemaal op je af komt, zo plots, en je bent nog zo jong en onvoorbereid, moet voor jullie ook een hele zorg zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar was ik al bang voor, Kirky.
Ze zouden eigenlijk een soort kraamhulp moeten helpen (zo'n fijn doortastend iemand) die dan een periode lang elke dag even komt kijken en ook haar handen (of zijn natuurlijk) wel laat wapperen.
Al die Ondersteunende Begeleiding en Activerende Begeleiding van tegenwoordig is leuk bedoeld, en ze kunnen allemaal goed praten met je, maar daar heb je soms zo weinig aan.

Even héél iets anders:
De energie-afrekening van 2009 valt net op de deurmat. Hebben al mijn maatregelen geholpen?
Zal ik kijken? Of moet ik bijbetalen? Als het goed is met mijn gevoel krijgen we wat terug, maar hoeveel,
het kan 10 euro zijn of 300 euro.
Ik ga zometeen pas samen kijken met de kids!

p.s. De brief ging over héééél iets anders, we hebben een stroomstoring gehad in september van meer
dan 4 uur, dan krijg je een compensatie(tje). Daarvan kun je niet op vakantie, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het FORUM komt bij mij over als een grote familie ondanks dat ze elkaar alleen maar kennen van het chatten
Vaak weten ze niet eens of ze met een man of een vrouw te maken hebben.
De leeftijd en de gradatie van alcoholisme is ook vaag en hoe ze er uitzien weten ze niet helemaal . Hierdoor krijg je een soort openhartigheid die lijkt op biechten. Hier wordt waarschijnlijk openhartiger gesproken over hun probleem dan bij de echte familie
Daar moet ik behoorlijk aan wennen en heb jullie absoluut nodig anders ben ik niet bij machte om aansluiting te krijgen. Steeds meer krijg ik het wel gevoel dat het FORUM een collectief medicijn is om goed met alcohol om te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ari,

Van harte geleliciteeerd Ari.:heart:
Een fijne dag voor jou en eventuele aanhang.:present:

Omdat je veel reist, voor jou een mooi vers van Jan van Nijlen!

Bericht aan de reiziger

Bestijg de trein nooit zonder uw valies met dromen,
Dan vindt ge in elke stad behoorlijk onderkomen.

Zit rustig en geduldig naast het open raam:
Gij zijt een reiziger en niemand kent uw naam.

Zoek in 't verleden weer uw frisse kinderogen,
Kijk nonchalant en scherp, droomrig en opgetogen.

Al wat ge groeien ziet op 't zwarte voorjaarsland,
Wees overtuigd: het werd alleen voor u geplant.

Laat handelsreizigers over de filmcensuur
Hun woordje zeggen: God glimlacht en kiest zijn uur.

Groet minzaam de stationchefs achter hun groen hekken,
Want zonder hun signaal zou nooit n trein vertrekken.

En als de trein niet voort wil, zeer ten detrimente
Van uwe lust en hoop en zuurbetaalde centen,

Blijf kalm en open uw valies; put uit haar voorraad
En ge ondervindt dat nooit een enkel uur te loor gaat.

En arriveert de trein in een vreemdsoortig oord,
Waarvan ge in uw bestaan de naam nooit hebt gehoord,

Dan is het doel bereikt, dan leert ge eerst wat reizen
Betekent voor de dolaards en de ware wijzen.

Wees vooral niet verbaasd dat, langs gewone bomen,
Een doodgewone trein u voert naar 't hart van Rome.

Groet Soothe.:D

Aanp. lettertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Willie. Ik ben er weer hoor. Ja voor de een is het wat makkelijker om zich aan te passen dan bij de andere. Ik kan me voorstellen dat jouw leeftheid hier mee te maken heeft. Maar geen zorgen jij bent allang op genomen in het forum, maar je moet nog even een plaatsje zoeken waar jij je lekker bij voelt.
Dat is aan het komen. Je doet het zo goed joh.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk WILLIE dat naarmate je ouder wordt, bepaalde patronen wat moeilijker te doorbreken zijn. Mensen die ouder worden leven OVER HET ALGEMEEN, wat meer terug getrokken. Leven soms een beetje een ander leven dan de jongeren. Die staan midden in de maatschappij dan de wat ouderen mensen. Zeker als je niet meer werkt zit die kans er in. Bedoel daar niets ONAARDIGS mee hoor, het is eerder gevoel van Dat zou een rede KUNNEN zijn.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meiske ik heb de H.A aan de tel.gehad. Was verdorrie m'n schepnetje kwijt.
Vond Jos wat apatisch maar niet echt slecht. De weekendarts had wel doorgegeven dat hij Jos naar alcohol vond ruiken. Verder neemt de H.A. zelf voortaan het heft in handen en als Jos het er niet mee eens is dan moet hij maar een andere zoeken. Zo heeft hij tegen hem gezegd. Ik vind dat knap. Ja en verder ging het over de medicatie, en dat ik me niet druk hoef te maken over de relatie tussen Jos en hem. Ik moet zo doorgaan zo als ik nu doe.
Daar is Jos het niet mee eens, vind dat ik makkelijk iedere dag kan komen omdat hij daar behoefte aan heeft. Heb gezegd dat ik gewoon overmorgen weer kom. Dus voet bij stuk gehouden. Goed hé?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...