Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 December

Michiel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

oh ja, bolletje, nog even over gisteren. Ik werd verleden jaar erg depressief, voor de tweede keer binnen tien jaar. Er was ook zoveel gebeurd. Op een bepaald moment werd mijn moeder aan haar hart en mijn vrouw aan haar schildklier geopereerd. En beiden op dezelfde dag. Er bestond kans dat mijn vrouw alvleesklierkanker zou hebben. Dus wij hadden al alles besproken voor na haar dood. En zo waren er de laatste jaren wel meer ingrijpende dingen gebeurd.
Maar je hebt ook gelijk: de ps. denkt dat ik het nu zelf kan. Pff, ik zie er tegen op. Vooral deze dagen met veel verjaardagen, Sint en kerst, dan Oud en Nieuwjaar. Ik houd er niet van. Op mijn verjaardag vlucht ik ook meestal naar het buitenland.
Maar een open haard in het weekeinde maakt veel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Goeiemorgen Kanjers.

Houtje dat klinkt minder meis. Wat vervelend dat het zo lang duurt dat je aan de beurt bent. Maar dat meen je toch niet joh. Ze kunnen je toch niet zo lang laten zitten in onzekerheid:huh:

Tas ik kom er ook zo aan hoor, ff een bakkie bij je doen. Klinkt allemaal lekker zo'n ochtend ontbijt.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Negruj Je schrijft daar in een paar zinnen heel wat op kerel. Dat is niet niks, ja een een ernstige depressie vreet energie. Je voelt je erg zo beroerd dat je eigenlijk niet verder meer wilt. Wat goed dat je er toch weer bovenop gekomen bent.
Ja deze dagen zijn voor heel veel mensen moeilijk, zeker voor die, die er alleen voor staan.
Maar het is wat Hannah ook al schreef, binnenkort de kortste dag en we kunnen weer uit kijken naar een lang voorjaar en zomer.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah thanks :D ik snapte hem al niet;)

drup heb ik ook al een poosje niet meer gezien hier????

Bol wat zei de HA gisteren van de kabouter?????

Vindt het trouwens dat je goed bezig bent met afstand
nemen en ja het zal wel wennen zijn voor je
dus maar langzaam afbouwen toch??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Negruj Ja ik heb ook zo'n Day-led lamp hoor. Werkt bij mij toppie. Goed dat je die gekocht hebt. Heb je ook veel last van najaars en winterdips? Iedere ochtend gebruiken en als het goed is merk je na een paar dagen al verschil. Heel veel succes. Ik hoop zo dat die voor jou ook helpt.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Meis, wat ontzettend lief van je dat je daar nog aan denkt. De H.A. belt tussen 11.30-12.00 Heb m'n schepnetje al klaar staan, dat was vanochtend het eerste dat ik gedaan heb;)
Ik ben benieuwd wat hij zegt over de conditie van de Kabouter. Vanmiddag ga ik weer naar mijn manneke toe en dan maar kijken hoe het er nu voor staat.
Heb gisteren een heel lief mailtje van een van zijn dochters gehad waarin ze schreef dat de Kabouter de kunst van het genieten nooit heeft gehad. Is altijd erg negatief en somber geweest. Ik moet inderdaad meer afstand nemen en ben daar al druk mee bezig. Voel me af en toe best wel onzeker maar het lukt me wel:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal.

Arie van harte met je verjaardag een hele fijne zonnige dag. :present::musicnote::):rose::present::musicnote::rose:

Suffertje wat voor opleiding doe je . En stoppen met roken is ook moeilijk maar geeft zoveel meer lucht.

Voor ieder ander die zich nu op het forum is .
IK HEB MIJ AANGEMELD BIJ DE ADB. weer een stap in de goede richting en eigenlijk te danken aan JANE . JANE THANKS>

En nog iets leuks heb het gisteren droog gehouden. En heb mij toch genoten van de serie de co-assistent . Wist niet dat tv kijken zo leuk kon zijn 's avonds. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...