bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Hey Cooooo meis, leuk dat je er weer bent. Hoe gaat het met onze Cooooo? Doe je ook mee met de arreslee? Of heb je je al op gegeven. Ik weet het niet meer.En Alf jij ook? We kunnen nog wel een paar kanjers gebruiken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 [ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Hoiiiiiii bolletjeAlles okido hoor en jazeker ik zit in de arreslede hoor, ergens in het midden nu geloof ik. Ik mocht bij Jane op schoot maar aangezien de kilo's er bij blijven komen zal ik haar dat niet aan doen hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 moet wel op speciaal draadje Alfanders kan Woman je niet vindenen zij houdt de teugels in handen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 C Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 ik beschouw dat als een uitdaging Co! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 trouwens je wilde nietwant ik heb geen borsthaar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 witte en thé, ineens weg???Ik ben een herfstmens, heerlijk. Maar het voorjaar lekker beginnend zonnetje, zomer...ik heb het snel warm en word er lui en moe van, vind de zomer prima als ik achterover kan liggen in de zon hahaha, en de winter heeft ook z'n charme, maar het is nu wel erg koud, heb 2 truien aan terwijl de kachel gewoon aan is. Ik zie wel een beetje roodB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 ik ga ff lezentot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 JaneDas waar ook, ontbrekend borsthaar tsja...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 hoi Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 A Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 C/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 [ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 eu wat waar........ Borsthaar. Hoezo smikkel smikkel slurp?:$Belgen zijn gewoon leuke, toffe, bescheiden mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 huh kirky??????? op???? wie heeft ze opgedronken?? je gootsteen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Goeie avond Captain Kirky. Heb je iemand blij kunnen maken met de biertjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Bij mij heeft het weer niet zoveel invloed op hoe ik mij voel, hoewel een zonnetje de boel nét iets vrolijker kán maken als ik een beetje depri loop te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 en zonder initiatief kom je nergens...een middenweg van beide zou mooi zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 théwat zie je wel voor goeds in onze NL jeugd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Bolleke miss heb je het zelf niet zo in de gaten maar in korte tijd (gevoelsmatig lijkt het veel langer) ben je echt gegroeid hoor. Behalve dat je erg medelevend bent wordt je steeds sterker, ook naar kabouter toe. Vind het prachtig om te lezen.Isa je mag er zijn hoor als mens, zeker hier.Coco fijn je weer te lezen of had ik ook wat gemist hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden