witte Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Als je wilt afsluiten moet je dat zeker doen.Niemand die je zal tegenhouden.En natuurlijk zul je het uiteindelijk zelf moeten doen,Dat moeten we allemaal.Maar ik vind het zo een rot reden die je aangeeft, waarom je afsluit.Maar ja, dat is vandaag al eerder aangegeven.En toch kies je ervoor om dan toch om die reden weg te gaan.Ik snap daar echt niks van..Maak het niet zo moeilijk voor jezelf joh.Nu zit je misschien met een dubbel naar gevoelEn Angry, Lonley is niet goed voor ons.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Mooie preek Houtje,Ik ben blij dat zulke preken ersoms tussendoor gegooid worden, door jeIk leer er zelf ook veel vanThnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Volgens mij he, IsaZitten de meeste van ons zo in elkaar,Het zegt ook iets over ons,wat we tegen jou zeggen.Ken je de spreuk die kindeen tegen elkaar zeggen:Älles wat je zegt dat ben jezelf""Zit een hoop waarheid in die spreuk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Wow ik wilde ff kijken hoe dat stond onder mn berichtjeStaat t opeens al onder al mijn berichtjes...Hmmm staat eigenlijk wel goed, ben het er helemaal mee eens!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Heeeeeeeeeel (echt heeeeeeeeel)soms heb ik wel is het gevoel vanwat jammer dat wij forumleden niet bij elkaar om de hoek wonen.Nu is heeeeeeeeeeeeeel soms Je moet nu door iets heen, waar je normaal gesproken was gaan drinkenwaarschijnlijk. Nu moet je voelen hoe zeer t allemaal doet.Zou je echt een dikke knuffel willen geven Isa, als je naast me zou wonen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 even Is, je schreef net dat er zoveel naar boven komt. Dingen die misschien niet zo zeer met de alcohol te maken hebben. Wil je daar wat over kwijt of is dat te gevoelig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Dat is het idd Isa!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Isa heb je ooit wel eens kunnen vertellen over de dingen die jou dwars zitten? Ik bedoel aan een goeie vriend of vriendin? Gedeelde smart is halve smart meis. Misschien zou je iemand een p.b.t'je kunnen sturen? Het is maar dat je die rotzooi een keertje kwijt raakt die je je hele leven misschien al met je mee draagt? Of misschien, het klinkt heel ouderwets, maar een dagboek, waarin je je diepste geheimen kwijt kunt. Je moet dan n.l. ff bij die gevoelens stil staan als je het goed doet en raakt daar toch ook een stukje mee kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Lieve Isa,Het is duidelijk dat je nou even heel erg stuk zit, je pijn komt zo helder naar voren.Ik kan je niet direct helpen maar met vele anderen die jou een hart onder de riem hebben proberen te steken: veel sterkte, en heel veel knuffels.Houtje, jou verhaal komt recht uit je hart en zal Isa goed doen maar ook anderen, dank je.Dit hele gesprek tussen Isa en enkele anderen laat mij duidelijk zien hoe het forum kan werken, begripvol, helpend, liefdevol maar ook: eerlijk proberen zaken van verschillende kanten te bekijken om helderheid te krijgen.Mensen, wat fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Lieve Isa wat herken ik dat zeg. Ja er zullen altijd mensen zijn die teren op andermans energie. Die misbruik maken van andermans goedheid, maar wij laten het ook gebeuren. Wat willen we eigenlijk terug voor alles wat we geven? Een stukje acceptatie, er bij horen serieus genomen worden, zien dat we echt wel waard zijn om als mens gezien te worden. Anderen blij maken dat je ze helpt en ga zo maar door.Maar zo zitten sommigen niet in elkaar, als ze het bij jou niet kunnen krijgen gaan ze weer naar een ander die ze vervolgens uit zuigen. Vampirisme noemen ze dat en jij hebt je weer laten gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Heey Isa, Meer hoef ik toch niet te zeggen?Zal ik je ophalen, dan kun jij ook lekker een weekend weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Geert ja maar heu...... daar ben jij er ook een van hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Cathy, fijn te horen dat er voor jouw weer geluk in het verschiet ligt, geniet er van en haal er courage uit.Het is fijn om wat erkenning te krijgen hier.Vanmiddag zo'n 2 uurtjes op de hei gelopen, koud!!!!, maar lekker zonnig en mooi, mooi.Houtje en Boplletje, jullie hebben al zo veel op het bord en toch kunnen jullie je richten op problemen van anderen en een helpende hand bieden, tsjonge, ik word er stil van.Zo meteen ga ik eten en dan wat lezen en t.v. kijken. Tot morgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Fijn he geertje geert,Vinden wij hetzelfde hoor.Ben ook nog elke dag blij dat het forum er is.Ik herken je Isa,Het anders omgaan met jezelf maakt dat je anders naar andere gaat kijkenEn das niet altijd fijn.Doet soms echt pijn.Maar aan de andere kantdenk ik dan wel is bij mezelfHeb je helemaal zelf gedaan Wittehoe mensen nu met je omgaan.En ja, dat zomaar weer ff rechtbuigenis zooo een langzaam proces,want een paar van die mensen wil ik echt niet kwijt.Ps ben trouwens ondertussen met mn kerstkaartenbezig. Neee geen 3d en geen kleintjes op aanraden van jou hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Geertje ga je ook kijken naar shrek3? Of ga je ergens anders naar kijken. Ben benieuwd waar je van houd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Witte Mensen reageren altijd op jou zoals je jezelf ziet. Heb je een negatief zelfbeeld voelen mensen dat en reageren daar op. Als je denkt dat anderen verkeerd denken over jou dan is dat zelfprojectie.D.w.z. dat jij door de ogen van anderen naar je zelf kijkt. Mensen hebben voelsprieten. De engerie die je uitstraalt dat is wat anderen ook op vangen en die reageren zo ook.En als je een open boek bent loop je inderdaad het risico dat anderen daar misbruik van maken. Jammer maar het gebeurd.Door jezelf aan te pakken en je kijk op je zelf te veranderen veranderd het gedrag van anderen ook, omdat je iets anders uit gaat stralen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Hoi,Werkt het zo??Nieuw hier dus wat moeite met te volgen??Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Ik kreeg vandaag ook een piepklein kerstkaartje binnen.Het kaartje was bijna net zo groot als de postzegel, hahaha.gelukkig maak jij ze groter Witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Ha Vlaams meisje. Ben jij soms familie van Zeeuws meisje? Welkom bij ons forum:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Hoi Vlaamsmeisje, welkom bij ons.Ik las net je introductie bij wie is wie en jeetje, knap van je om zo bezig te zijn met jezelf.Je zit hier goed hoor, wij zijn r hier voor elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Vlaams meisje ik las je introductieverhaal en dat is, ondanks de paar regels, niet mis zeg. Ja w.b. de alcohol, je kunt pas jezelf worden als je stopt met het gebruik daarvan. Eerder niet. Het is niet andersom omdat je met alcohol jezelf juist niet meer bent.Maar het zo vlug mogelijk naar binnen werken van alcohol, ja hoor dat kennen we denk ik allemaal. Nogmaals welkom en ik hoop dat we je kunnen helpen in jhe strijd. Wees sterk en je zult winnen van de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Bolletje,Ik weet nog niet wat het wordt.Ik ben een liefhebber van documentaires, enkele spelprogramma's, maar de laatste jaren zie ik niet veel omdat ik of aan de wijn zat (dan geen t.v.aan) of ik was te moe en lag in bed.Ga nu uitloggen, ga eten etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Isa lieverd hoe is het nu met je meid? Gaat het weer een beetje?Geertje geniet maar lekker meis, tot morgen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Ik ga afsluiten mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst 19 december 2009 Hey allemaal,Jullie mogen me Nina noemen hoor. Ik moest daar nu eenmaal een naam invullen!Ik ga jullie waarschijnlijk de volgende dagen (weken??) lastig vallen met vragen die jullie al triljoen keren hebben beantwoord!!Maar ik ben het echt beu!!Ik wil terug energie om te gaan schaatsen met de kids etc..Natuurlijk maakt 't feit dat 2 zonen van 3 en 8 die cool zijn maaar ook regelmatig het huis op stelten zetten, het er niet makkelijker op!!En mijn uitstel (de feestdagen, verjaardag...) zijn natuurlijk dom! Maar ik heb vooral zo'n schrik om niet te slapen enzo!! En minderen is blijkbaar niet de manier! Reeds dat hele idiote methadone verhaal was vermoeiend (ben, na 5 maanden zonder nog niet op punt!), maar om dat nu te vervangen door 2 flessen wijn per dag!!! Soms moet ik al moeite doen om mijn eerste glas uit te stellen tot 14h. Pfffffff, ben het beu!!Liefs, Nina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden