haddock Geplaatst 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst 7 december 2009 Kransgenotenzijdt niet verdrotenUw Haddock vliedtmaar is er niet nietUw strijdt is de mijneook al zal'k verdwijne.Ego en benieuwdheid overwonof 't forum zonder mij wel verder konhadden ze wel gereageerd?was mijn verdwijnen niet licht gepasserd?Er waren reacties, goddanken niet louter gepraat over die vermaledijde drankDrup, Wing en Jane, maak er wat vanjullie persoonlijke boodschap komt anAl moet ik zeggen, terwijk ik ook leeser waren nog steeds geen peebeesdat is natuurlijk geen enkel punt't had wel of niet gekundprecies zoals Wing 't had verteldas je 't kon bepalen, had ik ze wel besteld't Is Trees die ik misik zie vooruitgang in HannahQ is hopelijk okayEn ik?Blijf voorlopig met mezelf bezig,maar dan wel goedAllen, doe je bestmaar maak 't niet te gekp.s. Wing ik peebee je m'n meeladres, ik mag jou ook, on the net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst 7 december 2009 Blijf gewoon gezellig je neus om de hoek stekenaf en toe Haddock, dan weten wij ook dat hetgoed met je gaat: alive and kicking! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 Hee Hadockje, mn andere helft. Wat lees ik nu. Gij vlied maar bent niet niet:DDat is fijn te horen. Ga goed Kapitein, ga goed!Ik heb genoten van je mooie woorddomino's met Francesca. Zo mooi worden ze niet meer gemaakt...jammer. Maar alles gaat voorbij, nietwaar?Hou het droog en nuchter Haddock. Dank je wel voor je bijdragen hier en elders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden