Ans Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Hoi Isa, Anderhalve week alcoholvrij inmiddels, dat is minstens 10 rozen waard: :present: :present: :present: :present: :present: Helemaal super! Ook dat je nu al merkt dat je je prettiger voelt. Denk dat dat alleen maar beter wordt. Enne, die drankduvel fijn een schop onder zijn holleke geven als hij komt gluren. Ik heb zelf ook nog steeds een gevecht met hem, maar voorlopig sta ik voor! Heel veel sterkte en succes verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isa40 Geplaatst 6 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Hallo allemaal, Morgen twee weken joepie. Vandaag naar de dokter,moet elke maand,met het goeqde nieuws. Heb eindelijk een medicament gevonden dat me weerhoudt aan die ellendige verslaving. Alhoewel je het zelf moet doen. Ben s avonds totaal niet moe maar moet me s ochtends uit mijn bed sleuren. Dan rest van de dag op actief ritme hoor. En wat vliegen de uren en dagen voorbij. Vroeger moest ik me door de dag heen sleuren: met koppijn ,vermoeid,shagrijnig want ik had weeral teveel gezopen,.... Maar tegen de avond kwam de verlichting na twee flessen wijn...out. Nu kijk ik elke avond lekker een filmpje of twee..... Bedankt voor jullie lieve steun! Ik ben elke dag hier te vinden,fijne vrijdag Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Gaat heerlijk zo he Isa je krijgt je leven weer terug verdient, bedoel ik:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Ja Isa, uiteindelijk moet je het zelf doen net wat je schrijft, maar als een stukje gereedschap je daar bij kan helpen! en dat niet moe zijn is herkenbaar ook dat gaat straks anders worden veel succes je gaat echt goed! heel leuk om je te lezen en te volgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isa40 Geplaatst 9 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Lieve mensen, Twee weken en twee dagen, Hoe ervaar ik mijn alcohol leven na 22 jaar wijn "zuipen"? Ja vooral de eerste week is bitter moeilijk , je bent zo gewend aan die apero! Ik heb geen nagels meer hoor. Nu gaat het beter,ik denk dat je vooral iets voor in de plaats moet hebben om die zogenaamde leegte op te vullen. Voor mij is dat een alcoholvrij biertje op apero tijd,dan eten met spa en heerlijk eindelijk tv kijken zonder in slaap te vallen. Ik kijk zeer veel films,documetaires en zo. Om 20.30 is de behoefte weg , ik bedoel die alcoholkwelmonsters. Met een zeer tevreden gevoel naar bed om daar nog wat te lezen. S ochtends kan ik wel nauwelijks mijn bed uit,zoooooo moe ,maar de kids moeten naar school dus..... Ik voel me zeer blij , geen hoofdpijn,geen kater ( had ik toch vier keer per week hoor! ) Momenteel blijf ik bij 250 mg antabuse ( hier heet het esperal maar is hetzelfde) in de ochtend. Blik stiekem naar de toekomst : nooit meer alcohol,ik weet niet maar ik weet een ding als ik terug begin drinken dan blijft het niet bij een( fles) ik weet van mezelf dat ik me niet in controle kan houden dus is het beter zo. Een dag,een week ter gelijk, Een voordeel met antabuse als je stopt kun je niet de dag erna gaan drinken........ Heel veel liefs Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
platypus Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Hey Isa, Mooi om te lezen! Ga zo door. Groeten, platypus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden