lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 icoontjes Alf?ik druk altijd op forums, maar moet dan via d&d weer terug,kan het sneller/simpeler? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 He daar hebben we JaneLas iets over je sauna vandaag, heb ook wel eens aan gedachtom aan te schaffenMoet dan alleen nog even wachten tot een van de kinderen de deur uit gaatzodat er ruimte ontstaat.Vandaag dus de sauna buiten de deur bezocht, van 10.00 tot 21.00 uur, het washeerlijk.Maar ook zwaar voor een ex alcie, want zag veel mensen genieten van grote bellen wijn e.d. Deed ik vroeger ook bij s. bezoekMaar jaa, gereinigd is gereinigd blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Niet goed gelezen Jane...We gaan nl allemaal zingen!!En we hoeven niet te duwen,Want we krijgen er extra renpaarden voor,omdat de eigenaar het, beste foruminitiatief vindvan 2009!!Hij is blij met zoveel mensen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 eindelijk een voor mij?!?klein maar fijnWing:):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Jeetje van 10-00 tot 21-00...Ben je nu niet verschrompeld dan????Voor wie was die slinger dan wing??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Wing is de nachtshift in de slingerfabriek begonnen?Kan ik een bestelling plaatsen?Een klein slingertje van 5 voor de 55 droge dagen tot nuStuur de rekening maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Voor jou Wing en alle andere ingelogdeHeerlijk toch he, dat we slingerles hebben gehad:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Was je in El? Alf met die opgietrituelen?Juist lekker om te ontgiften; ik heb nooit gesnapt dat drinken tijdens1 keer een Belg.B geprobeerd, beviel echt niet.Na afloop wel, dat was traditie; de slagroom op de taart zeg maar.Maar ik koester herinneringen en ben blij dat ze dat zijn herinneringen.maar goed idee voor als er een kamer vrijkomt Alf, kan het aan raden.OK Witte, ik zing mee,dan wordt het wel net als Drs Per valt er steeds een van de sleeen uiteindelijk blijft niemand overoei, toch maar dirigeren dan ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Jane,ik druk op Homedan zie je eigenlijk al wie er zijn en dan voor de iko's op xx 'gebruikers' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Alf: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ja Alf, maar dan moet je ook via home en d&d terug, dus niet echt sneller. Ik kijk nooit naar de ikoontjes, maar naar de namen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 El? Ken is nietNee was bekende van tv e.d: de ZwaluwhoeveHad een toegangsbewijs gewonnen (en heb er nog eén, volgend jaar maar)Was er nog niet eerder geweestwel in meerdere andere s in den lande.Thermen 200 vind ik erg mooi, maar daar moet je wel kledingaan in het zwembadNee, gek, voorheen voelde ik ook nooit de behoefte om te drinken, maar nu welen niet zo'n klein beetje ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 quote: Originally posted by: jane4Ja Alf, maar dan moet je ook via home en d&d terug, dus niet echt sneller. Ik kijk nooit naar de ikoontjes, maar naar de namen Nee, hoeft niet: home en dan(als je geen iko's wilt zien) terug met de blauwe terugpijl, 2 klikkenIs eigenlijk hetzelfde als jij doet, alleen jij drukt op Forums, ik op Home Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Truste Wing slaap lekker en droom van mooie slingers!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ik ga nu echt pitten, zit al in bedmorgen bij Kirk en Alf in de rijlekker voordringen:Den spieken wat er in die karren zitook onderop die stapel hoor!Trustefijn nog ff hierzonder problemennou ja met jullie danmaar dat was nog net te doen(dacht ze dat ze leuk was:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Ik druk gewoon op pagina's onderaandus klik nu op 28... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Jane trusten en tot morgen in de rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Truste Jane,Dan gaan wij ook maar he Alf?Of was er nog iets dringends dat je kwijt wilt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 gaan jullie samen........??????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 slaapgoedthetruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Wing, dank en wat een geluk idd. En trusten, slinger jezelf in bed.Thee, ja ik had kunnen komen, speel overigens nog veel meer instrumenten....En die baard, wat klopt er nou niet, ik heb zelf idd geen baard en ook geen snor, maar dieiko wel, kan ik ook niet helpen, andere iko's heb ik niks mee of zijn al vergevenen doe niet aan dubbelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Duhhhh Jane,wat denken jullie toch wel niet allemaalvan Alf???Eerst dat hij homo isNu weer dat wij samen naar bed gaan.Het moet echt niet gekker worden hoor op dit forum....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Wittedoet me ineens nog aan Bol denken gisteren die dacht, nav een opmerking die ik maakteaan jou, dat ik een mannelijke partner zou hebben!DAt is dus niet zo, zag hier vandaag iets over jaren getrouwd, ikzelf dus 29 jaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Nou 1 ding staat vastwe denken over deze vraag van Janehetzelfde hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Met een vrouw dus..hahaSnap het niet van Bol, die weet dat allemaal allangen idd laten we;)gaan slapentruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden