Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 hermiewelterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 ThéHier is de zondag gewoon zondag.... niets open behalve de snackbar en restaurants...het heeft bij mij ook heeeeeel lang geduurd voordat ik weer 'gewoon' op visite konbij mijn moeder. Mijn ouderlijk huis was niet meer mijn ouderlijk huis:huh: zonder mijnvader. Ik begrijp precies wat je bedoelt. Het wordt ook nooit meer hetzelfde, kan ook niet... pff helaasMaar waar is hier? bij jou thuis die daklozen? lakens vouwen ? Viool???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 HannahMisschien moet je ophouden zo je best te doen...Slaap lekker straks hoor en tot morgen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Thé ik vind het bijzonder!Als mijn kids ouder en/of uit huis zijnga ik ook zulke dingen doen, lijkt megeweldig.Mijn vader zette op zondagochtend altijd vioolmuziekop, klassieke muziek dus, ik moest er altijd van jankengaat me door merg en been:$de kroegen zijn hier vanaf morgenavond ookopen met live muziek, de kerstdagen en oud en nieuw...misschien ga ik wel even kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 ???? op kerstavond de kroeg open???Hier kun je morgen een kanon afsteken, behalve als de kerken aan en uit gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Kirky welterustenen ik ga ook plat numorgenochtend roept de supermarkt en de wasmachinenog een fijne avond allen en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 witteja kerstavond, kerstballen rock haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 doooeeeiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Traag of niet te laden, gaat niet lekker zo.Slaap lekker, all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Goedenacht allenOf wie er nog online zijn.Goedenacht in de zin van hallo, want heb nog geen slaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Maar ook weer niet te langnatuurlijk.Morgen in de rij staan met Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Hoi AlfBen je je nu geestelijk aan het voorbereidenop je boodschappen van morgen??Wing wat een prachtige slingers maak je vanavond,Mag ik er ook 1??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Wingopgepast anders raak je nog verslingerd aan die versierselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 He Wittealtijd nog laat van de partijNee die boodschappen, zal me een zorg zijnHeb een lekker dagje sauna achter de gescrubde rug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Was jouw avond beter dan de vorige keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Heb je ze op voorraad Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Tegen wie heb je het?Als je het tegen mij hebt,jaaa beter dan maandagIs echt niet fijn als je je ergens opverheugd en het gaat niet door.Had ik vanavond geen last van gelukkig.Gewoon tv avondjekan niet veel mis aan gaan, alhoewelWoman heeft daar vanavond wel last gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 TheeIk speel viool, al 30 jaar:moon::moon::moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Er is idd iets#@$%^%^& mis met deze siteWitte ik had het idd tegen jou, volgens mij is er niemand naast Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Dank, dank, dank,Mijn dank is groot.Voelt goed om ook is een slinger te krijgenzelf als het nergens om gaat,en ik er zelf om gevraagd heb;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Das ook weer waar Alfmaar ja hier weet je het maarnooit wie er allemaal nog zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 das mooi voor in de arreslee Alfen Wing mag m versierenWitte jij ging zingen, toch?en ik kan mee duwendie arme rendieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Ja ikoontjes zijn nog te zien, maar die zijn misschien toch al uitgelogdEen ding is zeker: wie hier schrijft is er zeker nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 ik heb even geknepenen ja ik ben er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden